A nap kérdése 2020. 03. 05. - Szerinted lehessen valaki diploma nélkül államtitkár?
2020. március 05. írta: Despota

A nap kérdése 2020. 03. 05. - Szerinted lehessen valaki diploma nélkül államtitkár?

31881885_c4a11b46b0752c61a61ae049c17910a6_wm.jpg

Január nyolcadika óta az Emberi Erőforrások Minisztériumának fiatalokért felelős helyettes államtitkára Rácz Zsófia,  aki jogi diplomája megszerzése előtt, mindössze 22 évesen tölti be ezt a pozíciót. Lassan két hónapja felel az ifjúságügyért, de a nagy ritkán meghirdetett nyilvános eseményeken és hivatalos interjúkérelemmel sem lehet elérni. Bár járja az országot, a helyszínekről utólag lehet értesülni.

Vajon jó döntést hoztak a 22 éves Rácz Zsófia  kinevezésével? 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydontes.blog.hu/api/trackback/id/tr2115504292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sirT 2020.03.06. 10:28:41

államtitkárnak születni kell, nem tanulni.....

ndf1 2020.03.06. 10:29:34

Szerintem hibás az első kérdés. Milyen hozzáértésről beszélünk?

j.a.r.v.i.s 2020.03.06. 10:42:39

Szerintem ne lehessen senki államtitkár, tiltsuk be.

metal · http://electric.blog.hu 2020.03.06. 10:45:56

Ha azt kérdezed, hogy 22 évesen lehessen-e valaki államtitkár, főleg a szabályok átírásával, akkor a válaszom nem. De a diploma az hülyeség.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2020.03.06. 10:47:07

Lehet-e hadügyminiszter valaki, aki képzetlen és alkoholista? Lehet e képviselő és pártvezető valaki, aki behazudja a diplomáját? Lehet-e miniszterelnök valaki, aki szemeket lövet ki? Lehet-e EU képviselő egy buta alkesz? Lehet-e eü miniszter egy hülye picsa akinek az apósa széfgyáros, és a kórházakba ezért széfeket szereltet, és bezáratja a sárgaházat?

kis864 2020.03.06. 10:47:28

Állítólag dugva tartják, mert senki sem kérdezhet tőle.
Esetleg a király tv- betanult kérdésekkel és válaszokkal.
A szokásos!

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2020.03.06. 10:48:15

"de a nagy ritkán meghirdetett nyilvános eseményeken és hivatalos interjúkérelemmel sem lehet elérni."
mondja az index.hu

pioneer2016 2020.03.06. 10:48:42

Hozzáérteni esetleg kőműves, ács, festő, stb. esetében lehet például.
Kommunikációt sajnos tanulni kell, ráadásul ehhez a betöltött álláshoz is kell előképzettség és gyakorlat.

erol 2020.03.06. 10:56:48

@enpera: " Lehet-e miniszterelnök valaki, aki szemeket lövet ki?"
Aztán hány szemet lövetett ki az a miniszterelnök? Konkrétan volt ilyen parancs, hogy lőjetek ki szemeket?

Kronner MM · twitter.com/kronner_mm 2020.03.06. 11:07:29

Azt ne felejtsük el,hogy OV amikor Deutsch Tomikát már távol akarta tartani magától, éppen arra hivatkozva nem vette be a kormányba,hogy nincs diplomája. Tudom,hogy ez már 20 éve volt,de megtörtént és pont ezzel a díszes kompániával...

paráznabillegető 2020.03.06. 11:18:30

@kis864: dugva tartják?
nem csoda, s+ bőr.

dedoca eder 2020.03.06. 11:20:25

egyetértek az előttem szólókkal, nem a diploma számít, hanem a hozzáértés és tapasztalat, amit a mi kis 22 éves libánk egészen biztosan nem birtokol. nyilván csinos, és van önbizalma is, csípőből tud hazudni, vagyis már eleve fideszesnek született. még az is lehet, hogy ezzel a fiatal férfiakat akarják megcélozni, akik előszeretettel sunáznák a hölgyet. hogy az országgal mi lesz, az szerintem nekik tökmindegy.

2020.03.06. 11:21:54

Nem érdekel, hogy van-e diplomája. Nem az a baj vele, hogy még nincs.

Kivlov 2020.03.06. 11:38:45

Ha angoltudás nélkül miniszterelnök lehetett valaki, akkor miért ne?

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2020.03.06. 11:52:15

Természetesen a hozzáértés kellene hogy számítson, nem pedig egy papír. Csakhogy ez a lány biztosan nem hozzáértő. Ugyanakkor, - megint csak természetesen - a fidesz-bűnszervezetben csak egyféle "hozzáértés" szükséges: lojalitás az Első Számú Elkövető, és a bűnszervezet felé. Az nyilván megvan neki. Tehát belsőleg, a bűnszervezet szabályai szerint alkalmas.

chrisred 2020.03.06. 11:58:20

Értem én, hogy ez csak egy fal államtitkárság, ahol csak reprezentálni kell. De akkor is egy vezető beosztás, amihez vezetői ismeretek szükségesek. Már csak a látszat kedvéért is.

Sándor Pólik 2020.03.06. 12:05:21

Ilyenekre mondta HOFI: Na ezt vajon ki b@ssza?

micimate 2020.03.06. 12:08:03

@paráznabillegető: A maca személye csak felháborító, Caligula lovával egyező közigazgatási ismerete és gyakorlata mellett, viszont valóban jó nő! Az viszont érdekesebb lenne, hogy közpénzből ki az ő sugar daddyje? Néhány pajkos filmecskét feltehetnének, hiszen formás, szép, és feltehetően nem ügyetlen a hölgy. Ha már a közigazgatásról nincs is semmi fogalma.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2020.03.06. 12:11:31

@erol: ez gyenge riposzt volt, mint a higított babavizelet
igen, konkrétan parancsot adott az erőszakra

Akármiértis 2020.03.06. 12:19:13

Ifjúsági ügyekért felelős helyettes államtitkár. Az indexes cikkre pedig reagált, a FACEBOOK-on, hogy "LOL". Szerintem elvégzi amit rábíztak...

A pocakos boomerek pedig konstatálják: ezt is megoldottuk...
Hát. LOL.

rallus 2020.03.06. 12:19:22

Inkább örülni kellene! A hozzá nem értésével csak elidegeníti az ifjúságot, akik aztán a majdnem diplomás, viszont rendszeresen bérmálkozó Gyurcsány Ferenc gyorsan gyarapodó táborában találhatják meg a valóban intellektuális környezetet, amire vágynak! A szebbek és ügyesebbek akár magát Grétzit is ...

telkoe 2020.03.06. 12:20:42

Diploma nelkul kizarolag az EU Parlement elnoke lehessen ha le van elore zsirozva a nagyondemokrata nemet szocikkal. Minden mas fasizmus es jogosan vonja magara a zindex civilblogger haragjat.

erol 2020.03.06. 12:21:00

@enpera: Ja, persze hagyni kellett volna, hogy felgyújtsák a fél várost a huligánok. Máskor meg az a baj, hogy nem lépnek keményen fel a vandálok ellen.

Chiccbp 2020.03.06. 12:27:21

mondhatná az ember, hogy ok, kell a diploma, de ez egy baromság: pl egészségügyi vezetőnek én nem tenném kötelezővé az orvosi diplomát, annál inkább valami menedzseri képzést.

de egy képzés nem attól jó, hogy egyetemi, tudnánk sorolni a szar egyetemeket, ugye.

ahhoz a területhez, amit a hölgy megkapott, nem is igazán van képzés, a jogi diplomával sem lesz beljebb.
ugyanakkor jók a felhozott példák: nyelvtudás nélküli miniszterelnök, alkoholista miniszter és képviselő, stb.

Világít a torony 2020.03.06. 12:30:11

@enpera: " Lehet-e miniszterelnök valaki, aki szemeket lövet ki?" Gondolom Gyurcsányra céloztál, ám az nagyon hibás. Nem Gyurcsány, hanem Gergényi engedélyezte a gumi lövedék használatát. Az a Gergényi, aki titkolt szoros baráti kapcsolatot tartott fent a zavargásokban érdekelt Fidesz egyik főmaffiózójával, Pintér kepapával. A többi kérdésedből is kihallatszik a fideszi troll lét. Nem túl megalázó ez az állapot?

Terézágyú 2020.03.06. 12:32:18

A fityesz ebben az országban azt csinál amit akar, mindig volt/van/lesz kétmillió ember, aki ennek örömmel tapsikol, és úgyis megmagyarázza, hogy ez miért jó.

Világít a torony 2020.03.06. 12:38:45

"Szerinted lehessen valaki diploma nélkül államtitkár?"
Bizony ne lehessen. De nem csupán diploma, hanem szakirányú diploma nélkül ne lehessen.

Szepikutya 2020.03.06. 12:41:43

@enpera: Jelenlegi kormányban is van olyan miniszter, akivel kapcsolatosan bíróság mondta ki, hogy lehet bűnözőnek nevezni. Mondjuk őt is dugva tartják, mert nyilvános szereplése nem nulla, hanem mínusz......

MEDVE1978 2020.03.06. 12:47:58

Régebben voltak közigazgatási államtitkárok, akik valamennyire a szakmai vonalat képviselték a minisztériumokban és politikai államtitkárok, akik inkább a politikai irányvonalat. Azt hiszem a FIDESZ szüntette meg ezt a már rendszerváltás óta fennálló rendszert. Innentől kezdve nem nagyon kell, hogy egy államtitkár bármilyen követelménynek megfeleljen vagy mondjuk "értsen" a közigazgatáshoz, a szakterülethez.

Meg kell nézni mondjuk Simicskó Istvánt, aki üzemgazdászként, jogászként, majd katonai egyetemen végzett, közben 20 év alatt bejárta a nemzetbiztonság-honvédelem-sport és ifjúság - majd honvédelmi sport sokszöget. Mi tette őt képessé mondjuk az ifjúsági témák kezelésére? Vagy a honvédelemre? Szakértője volt-e minden érintett területnek?

Szóval az egyetem és a nagybetűs közigazgatási gyakorlat nem sokat jelent, a kislánnyal sem ez a baj.

ö...mikó? 2020.03.06. 12:56:37

@dedoca eder: az országgal épp ők teszik azt, amit a fiatal férfiak tennének előszeretettel az államtitkár hölggyel.

Homo fideszbirkusz 2020.03.06. 13:07:52

Minek kell a hazudozáshoz, felszopáshoz diploma??

A gagyizenész lánya Zsófi pont erre kell a fideszmaffiának, ez a kis liba nem több mint MARKETING TERMÉK. Ha nem talál be a célcsoportnál, akkor majd vagy termék korszerüsítik vagy új termékváltás jön helyette.

Ugyanis Zsófinak nem szakmai munkát kell végeznie, hanem MLM-zni a Homo fideszbirkusz tábor növelésére.

n3spr3ss0 2020.03.06. 13:10:15

Ha le is nyeli, minden lehet.

n3spr3ss0 2020.03.06. 13:11:14

Ha nyelni tud és szeret, minden lehet.

csúti csüngőhasú tolvaj 2020.03.06. 13:14:13

@kis864:

Hát, hogy valaki dugdossa magas helyről az biztos...

Netuddki. 2020.03.06. 13:22:57

Ez a HÜPI is csak egy újabb éhes száj akit etetni kell a magyar adófizetőknek. Nem véletlenül 27% az ÁFA. :/

blah 2020.03.06. 13:26:01

22 évesen szart se tudsz a világról, talán ezért sem érdemes ekkora intézményben vezető szerepet adni egy tapasztalat nélküli senkinek. akiknek meg a képzettség számít inkább mint a hozzáértés, azoknak külön gratulálok. állami intézménybe való gondolkodás. ha nincs hasznos tudásod a való életben és egy cégnek sem kellesz de beseggeltél egy iskolát pont odavaló vagy, a süllyesztőbe okoskodni.

csúti csüngőhasú tolvaj 2020.03.06. 13:27:29

@MEDVE1978:
A simicskó speciel szakértő volt. Megszakértette, hogy a magyar katona halálát az okozta, hogy a PSZH (vagy valami, szarok a hivatalos nevére) tervezője miatt halt meg, mert a fedél jobb oldalra nyílt, a bomba meg bal oldalon volt. Ez cirka a műsor első percében megtörtént, aztán 15 perc kuss volt a részéről, amikor még a csekély értelmi képességeivel is rájött mekkora állat mivel rákérdeztek, hogy OK., ha balra nyílik és a jobb oldalon robban, akkor is a tervező a hunyó?

Willkommenskultur 2020.03.06. 13:28:36

Politikahoz nem kell formalis kepzettseg.

sZulamith 2020.03.06. 13:29:48

Nem a kora, hanem a megnyilvánulásain látszik, hogy alkalmatlan a feladatra. Semmi alapja, ezért nem hiteles, csak a pénzünket veszi el.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.03.06. 13:44:08

A helyettes államtitkári poszt politikai állás, így egyedül politikai döntéstől függ. Nem kell hozzá diploma, hisz nem létezik politikusi diploma.

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.06. 13:46:49

Desznyók vagytok.;D

Nem az a baj, hogy kinekamije, hanem az, hogy törvény szól arról, a közigazgatásban milyen végzettség kell egy-egy állás betöltéséhez. Kivéve a gyevi bírót, meg akire ráveti szemeit.

Egyébként jó ez így, mert tükröt tart az ifjúság elé, és aki tanul, diplomát szerez, az erősen elgondolkodik a látottakon.

paráznabillegető 2020.03.06. 13:47:18

@micimate: pajkos filmecske, meh. nekem speciel nem igazán izgalmas az amatőr kategória, jobb szeretem a profikat.
ez a véleményem a közigazgatásra is igaz kéne legyen, de hát mire van igény, ugyebár.

vackor1 2020.03.06. 13:49:32

Valószínűleg sok minden miatt ( korából adódó tapasztalatlansága , stb. ) alkalmatlan erre a pozícióra , de ami matt BIZTOS hogy az, azt saját maga mutatta meg, ahogy "kezelte" az ominózus ügyet. Igaz mondhatnánk azt is, hogy csak hozta a szokásos fideszes gyakorlatot .

Ezekre gondolok, bár nyilván mindenki képben van :

index.hu/belfold/2020/03/03/racz_zsofia_csalad-_es_ifjusagugyert_felelos_allamtitkar_hollet/

és

index.hu/belfold/2020/03/04/racz_zsofia_torlessel_es_kitiltassal_reagalt_arra_hogy_megirtuk_nem_mondott_igazat/

...................

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.06. 13:50:01

@MAXVAL bircaman közíró: szerez, az erősen elgondolkodik a látottakon.

A helyettes államtitkári poszt is közigazgatási állás. Törvényben van írva. Nem választott poszt, hanem kinevezett, aminek feltételeit a fidesz szavazta meg. Úgy, ahogy utóbb a kivételezést is.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.03.06. 13:53:12

@látjátok feleim szümtükkel:

Igen, ez az elmálet. Amit csak Antall kormánya tartott be.

1994 óta a gyakorlat az, hogy minden ilyen pozíció - a helyettes államtitkári alattiak is - politikai. Ezt Horn vezette be, s azóta minden kormány e szerint cselekszik.

Willkommenskultur 2020.03.06. 13:53:18

@látjátok feleim szümtükkel: pont azert politikusi pozi a helyettes allamtitkar, mert kinevezik

veletlenul sem kozigazgatasi pozicio

mgdé 2020.03.06. 14:02:38

Hogy ért-e hozzá, alkalmas-e, az erősen költői kérdés.

Ami viszont árulkodó lenne, az az, hogy nyíratlan, nyírt, fazonra nyírt (azon belül milyenre), vagy kopaszbarack. Mivel még férjezetlen, s keresztény kormánytagként jó példát kell mutasson az erkölcsös, önmegtartóztató életvitelből, én szigorúan a nyíratlant tippelem.

5perc 2020.03.06. 14:03:05

Bircával értek egyet. Politikai állás,
Így sok esetben betanított és/vagy banánnal megvásárolt és/vagy megfélemlített majmok végzik.

fáskerti elvtárs 2020.03.06. 14:03:14

A helyettes államtitkár a törvény szerint szakmai felsővezető. Ennek megfelelően nem politikai szolgálati jogviszonyban áll, hanem kormányzati szolgálati jogviszonyban, épp úgy, mint pl. egy osztályvezető. Akkor gondolom, neki se kell diploma, elég ha a hivatalsegédnek meg a portásnak van.

kvadrillio 2020.03.06. 14:19:59

NEM KELLENEK ÁLTITKÁROK !!! SOKBA KERÜLNEK A NÍÍÍPNEK EZEK A HERÉK !

természetesen, ha valakinek a valakijének a valakije, akkor szóbajöhet mint dinasztijjjautánptlás !!! :O)

arncht 2020.03.06. 14:26:19

a kerdes hulyeseg igy, mindkettore szukseg van. de eleg elkepzelni a szituaciot, ha ez egy meghirdetett allas. jelentkezik x ember, megis mekkora esellyel jutna el egyaltalan a meghallgatasig, nem a kivalasztasig, vki mindenfele tapasztalat es kepzettseg nelkul? nem erre az allasra, akarmilyenre.

a holgynek nyilvan mas kepessegeire is szukseg volt, hogy ide kerulhessen.

kvadrillio 2020.03.06. 14:26:55

cicinéni most...."""egy járvány egy dsinamikusss fojjjjjamat, melyet elfogadni sziveskedjenek ! egy re több a kupac előtte..., amit ő ÁTTEKINT ! A VÍRUA A KÖBÖN JÁTÉKNAK !!!! DE NEM BIZTOS , HOGY MEGÉLI EZT ! MI SEM ! DE MÉGIS....TALÁN MARAd 1...egy emberke aki majdan elmeséli FERTŐZÖTT KONTAKTOK HALMOZóDNI FOGNAK, GENERÁJJJJÁK EGYMÁST...ÉS CICINÉNI MAJD ELMONDJA MI LESZ A VÉGE ENNEK ......ha nem hal meg, de sztem meghal és mi is ! de talán megmarad egy emberke majdan elmesélia nyomorék félemberkéknek vagy az ufok-nak !
m.....a kormány találjon fel végre valami jót ! egy szerb tegnap meglátogatta az itteni testvérét, hazament és kimutatták nála a koronát!!! HÁÁÁÁÁ EZ KURVÁRA NEM LESZ JÓ, DÖGIVEL FRÖCSKÖLIK SZÉT A KOROPNÁKAT !!!!! KIDÖGLIK A MAGYAR VILLÁMGYORSAN !A VÉGVEZETŐK MEG NE EMELGESSÉK A NYÖGDÍJKORHATÁRT, SE AZ ÁRAKAT MERT A KORONAVÍÍR ŐKET FOGJA ELŐSZÖR MEGEMELNI !!!!!

MI LENNE, HA EZEN AZ EGYSZEM ÉLHETŐ FÖLDÖN, NEM EGYMÁS VÉRÉT SZÍVNÁK A ZEMBERKÉK ! NEM EGYMÁS ZSIGERELNÉK KI ?????!!! A FAASZOM TELE EZEKKEL A TETVEKKEL !

Etniez 2020.03.06. 14:28:48

Még nem tűnt fel senkinek, hogy ez a csaj egyszerű PR-termék?
Nézzétek rá a Facebook fiókjára, annyi emoji van egy bejegyzésben, hogy egy infantilis lánynak is a javára válna. Nem is ő írja azokat, hanem egy boomer, aki olvasott egy könyvet a fiatalokról.
Ezért rejtik, ezért nem ad interjút az index-nek, stb.
Bábszínház megy, de minek? Fiatalok kiröhögik, nem hoz új szavazókat...

Etniez 2020.03.06. 14:31:23

@mgdé: szerintem nem dzsungelharcos, bár ki tudja?

kvadrillio 2020.03.06. 14:31:54

nagyon sok esetet vizsgálnak...mijafasznak, ha a szobára itélt iráni gyerek elment órákat látogani occt senki nem vette őt észre , mer cicinéni is vizsgálgatott.....a vírusa meg dinamikusan elterjedt a gyereknek...a kollégái mindent felderítettek és felnyerítettek...., hiszen a vírus dinamikusan terjed egy szerbről is a magyarokra...kontaktkörileg ésx járványügyileg és alapéossággal....:O))) na befejezte cicinéni.....aki egybként egy aranyos öreg hölgy ! :)

kvadrillio 2020.03.06. 14:40:47

Koronavírus: mostantól nem adunk ki irániaknak magyar vízumot

azééééér mostantól, mer mostmár beindították nálunk is a korona-verklit, occt minden fojjjikkkk dinamikussan és sikeresen a halálúton.....

KORONAVÍRUS-TESZTET NEM VÉGEZ A SZLÁVIK DR SE, MER CSAK BETEGEKEN CSINÁLNAK TESZTET, A NEM BETEGNEK MÉG KI KELL FEJLESZTENIE A TÜNETEIT, AMIT A MÁR TÜNETEKKEL KÜSZKÖDŐŐŐ RÉG KIFEJLESZTETT, MONGGYA A DR !

MERAKIBAN MÉG CSAK LAPPANG...., AZZAL ÚGYSE TUDNAK MIT CSINÁL, AKI MEGMÁR TÜN ETES, ANÁÁÁÁL MEG KIVÁRJÁK AMÍG FENNAKAD A SZEME !

agyameldobom.bommm-..

mgdé 2020.03.06. 14:42:24

@Etniez:

Azaz, te úgy gondolod, nem az elvek embere. :D

wadcutter 2020.03.06. 14:42:34

@arncht: Ha az EP elnöki tisztéhez nem kellett ÉRETTSÉGI, akkor minek egy kis államtitkárnak diploma? Melyik poszttal jár nagyobb felelősség?

kvadrillio 2020.03.06. 14:42:49

minden esetet egyedileg tárnak fel cicin néniék, szép lassan, alaposan, áttekintően....., mélységekig........de a víyrus ettől függetlenüól dinamikusan halad előre......villámgyorsan....szokása szerint.....

kvadrillio 2020.03.06. 14:44:37

a kjupacok meg egyre szaporodnak cicinéni előtt, a sírásók előtt is !!!!!!

kvadrillio 2020.03.06. 14:46:05

na, aki ezt a járványt megússza, le a kalappal előtte ! :)

kvadrillio 2020.03.06. 14:47:26

"""Koronavírus: egymilliárddal mentenék meg a magyar turizmust"""

NU, AZ ORBÁN-CSALÁD ,MINDENKÉPPEN ÉLETBEN AKAR MAradni ! :O)

cavalry 2020.03.06. 14:50:18

titkárnőnek szuper, sok túlórával. Egyébként meg ki lehet nevezni ellentengernagynak is. Nem tök mindegy?

registerz 2020.03.06. 14:54:53

Magyarország papírország. Egy barátom jelentkezett idgenvezetőnek. Mondta, hogy anyanyelvi szinten beszéli az angolt, itthon tanult meg rendesen magyarul. “Kell a felsőfokú angolnyelv-vizsga!” De neki nincs. Vicces egy hely!

cavalry 2020.03.06. 14:57:23

@fáskerti elvtárs: az úgy volt, (a valóságban) hogy az államtitkár (ha épp eszű) előbb felkért hogy tegyek egy javaslatot az adott ügy kezelésére, mondjuk félév időtartamra. Után ezt a dokumenmtumot megpróbálta értelmezni, és nyilván a felét sem értette, azt elmagyaráztatta magának szóban. Utána némileg átírva (stílus, ezt tudta a titkárnője) kiadta feladatnak. Ha valami nem sikerült én voltam a hibás. De nem voltam mert jó volt a javaslat, nem hülyültem meg olyat kitalálni amit nem tudok megcsinálni.

kvadrillio 2020.03.06. 14:59:20

SZTEM LÁZADÁS LESZ A SOTE-N.....

Tesztelni akarták magukat koronavírusra a SOTE-s diák csoporttársai, de elhajtották őket

Egyiküktől mintát vettek, a többiektől nem, mert nem lázasak. Az alsóbb éveseknek továbbra is kötelező járniuk egyetemre.

wadcutter 2020.03.06. 15:03:35

@registerz: Egyik egyetemet végzett amerikai ismerősöm, aki csak igen törve beszél magyarul, meglátta a középfokú angol nyelvvizsga anyagát, és azt mondta a nyelvtannál már elvérezne. Valahogy nincs rá szükség Amerikában, nálunk viszont úgy látszik, van.

haXXor 2020.03.06. 15:07:53

Én abból élek, hogy olyan készségekkel/képességekkel rendelkezem amit magam szedtem fel. Nem is feltétlen tanítható mert egy szint felett már affinitás kell hozzá. Ebből fakadóan, ha pl interjúztattam, soha sem azt néztem mit és hol tanult az illető, hanem inkább azt, hogy 'akarja-e' vagy 'érdekli-e' a leendő munkaköre. Szóval egyértelműen hidegen hagy, hogy hány éves, hol tanul vagy épp milyen politikai beállítottságú a csaj... Ha jól csinálja, akkor nagy baj nem lehet (amúgy ide kívánkozik, de az az ellenzéki oldal ekézi ezt a lányt, amelyik pár hónapja még képviselőnek (??) akart egy ennél még fiatalabb, pár ellenzéki megmozduláson felszólaló, valódi 'tanulatlan' fiatalkorút)

Bmw 2020.03.06. 15:08:08

Nem az a baj hogy kinevezték. Az a baj hogy úgy viselkedik mint ha ő meg érdemelte volna ezt. Tapasztalat, hozzáértés egy nagy nulla. Az eddigi viselkedése egy buta libuskára vall, aki valakinél valamiért...........

Visceroid 2020.03.06. 15:10:28

"Szerinted lehessen valaki diploma nélkül államtitkár?"

Egyértelműen igen. Prolifétis van, politikában bárkiből lehet bármi.

kvadrillio 2020.03.06. 15:10:44

HÁT EZT NEM ENGEDNÉM ! ÉN BIZTOSAN NEM MENNÉK BE AZ EGYETEMRE ÉS SZÉTVERNÉM AZT , AKI KÉNYSZERÍTENE !
Az alsóbb évfolyamosoknak be kell járniuk a SOTE-ra

Mivel a koronavírusos iráni hallgató negyedéves a SOTE-n, a negyedéves gyógyszerész hallgatókat (a fertőzött férfi csoporttársait) arra kérte az egyetem, hogy két hétig maradjanak az otthonaikban, és ne járjanak be az egyetemre. Az otthonmaradás az alsóbb évfolyamokra ugyanakkor nem vonatkozik, ezért többen aggódnak.

Egy szintén név nélkül nyilatkozó, harmadéves, külföldi gyógyszerészhallgató szerint nem csak a negyedikes évfolyamot érinti a vírus kockázata, hiszen vannak olyan laborok és előadók, amelyeket a harmadévesek és a negyedévesek is használnak. Sőt, vannak olyan erasmusos diákok, akik mindkét évfolyam óráit látogatják.

Ennek ellenére, amikor harmadéves diákok kérték a tanáraiktól, hogy a kéthetes lappangási idő alatt otthon maradhassanak, mivel ők is fertőzöttek és így fertőzőek lehetnek, volt olyan tanszék, amely azt mondta: a harmadéveseknek továbbra is kötelező bejárniuk. Ha háromnál több alkalommal hiányoznak a félévben, akkor automatikusan elbukják azokat a tárgyakat, amelyekre most is kötelező bejárniuk.

Mindannyian nagyon félünk. Bizonytalanságban tartanak minket, és úgy érezzük, hogy nemkívánatosak vagyunK

kvadrillio 2020.03.06. 15:14:16

Február 29-én színházi előadáson járt az egyik koronavírusos Budapesten

A Szent István Egyetemen tanuló diák és felesége az Artus Stúdió előadásán vett részt.

chrisred 2020.03.06. 15:17:18

@wadcutter: Nem a felelősség dönt, hanem a hivatás jellege. A képviselőket választják, a közigazgatási munkakört betöltőket pedig kinevezik.

n3spr3ss0 2020.03.06. 15:38:24

@csúti csüngőhasú tolvaj: Még emlékszem Simicskóra a második kerületi tanácsból, ott építette a szocializmust.

wadcutter 2020.03.06. 15:40:38

Hát akkor az egyiket választották, a másikat meg kinevezték, de melyik tisztséghez kell több képzettség?

nemecsekerno_007 2020.03.06. 15:42:39

@Etniez: Mert CseKatka v. Donáth micsoda?!? Két Klíma Barbie.

oszt jónapot 2020.03.06. 15:43:38

@Kivlov: Na, ne mondj már ilyet. Orbán beszél angolul. Igaz, hogy általános iskolás szinten, de beszél.

ember100 2020.03.06. 15:44:55

@enpera:
Helló !

Neee Béla !
Pont úgy kezdődött hogy a rendőrök a BÉKÉS embereket megrohamozták.
NEM volt semmilyen székházfoglalás , utcakővel dobálás autók kukát felgyújtása... satöbbi

Kivlov 2020.03.06. 15:47:29

@oszt jónapot:
muhahahahah, nagyot mondtál, öblíthetsz.

mikocami 2020.03.06. 15:48:39

Hát persze!Még miniszterelnök is akár.

ubermeister 2020.03.06. 16:00:36

Orbán azért lett miniszterelnők, mert jobban ért ahhoz amiben ez a leány egyedül tehetséges. Még Putyinnak is felállította!

Tangooo 2020.03.06. 16:11:58

Szerinted lehessen érettségi nélkül valaki az EP elnöke?

felucca02 2020.03.06. 16:39:41

@micimate: Bár nem ez volt a kérdés, de szóbajött a külső, többen sunáznák is.

Ezügyben különvéleményt kell képviselnem: nem jó nő. Az arcán vannak azok a bizonyos kis foltok és gödröcskék, amik egy fajta lószájú (ez ilyen) csajtípusnál gyakorta megjelennek. Ezzel együttjár, hogy nem szép a bőre, valamint az illatszer sem nyomja el az izzadtságszagát, sőt, a kettő együtt valami nagyon kellemetlen elegyet képez. A karján fehéres az ernyedt bőr, és apró pontocskák vannak rajta. Ez engem taszít.

Aztán, amikor arra kerül a sor, akkor nem egy gyönyörű, a hasizomból kifejlődő izomköteg plasztikus pászmáiba dugom bele a farkam, hanem felhúzott combjai között, a két farokcsont között kifeszülő löttyedt síkba, aminek eredményeképpen állandó csattogást hallok, amitől lelankadok.

Bocs ezt el kellett mondanom. De nem ez a baj, és ne a diploma hiánya, hanem, hogy egy ilyen kőprimitív dolgot talált ki a fideszes agytröszt a fiatalok megnyerésére. És túltolja az emojikat, ami rossz jel.

fáskerti elvtárs 2020.03.06. 16:52:43

@Tangooo: Nem tudom, ez hogy jön ide, de akik ezt szokták emlegetni, azok általában elrettentő példaként hivatkoznak Martin Schultzra. Ha jól érzékelem, az elrettentőből követendő példa lett. Van már schultzos kitűződ?
Amúgy miért ne lehetne valaki diploma (vagy érettségi) nélkül az EP elnöke? Kósa Lajos is lehet diploma nélkül országgyűlési képviselő és lehetett polgármester, mert a nép megválasztotta egy politikai tisztségre.
Rácz Zsófiát ellenben nem választotta meg a nép és nem politikai tisztséget tölt be.
Arról nem is beszélve, hogy a fidesz a kinevezés után is fenntartotta azt az általános szabályt, hogy diplomára van szüksége a helyettes államtitkárnak, pusztán kiegészítette a szabályt azzal, hogy "kivéve a Rácz Zsófikát". Szóval bajban van az egyszeri kormánypárti kommentelő, ha meg akarja válaszolni a poszt kérdését, mert a kormány szerint is kell a diploma, csak ezt a szabályt egyetlen konkrét esetben inkább mégsem szeretnék alkalmazni.

Amúgy szerintem kifejezetten szándékosan keresetek olyat, aki nem felel meg a törvényi feltételeknek. ha ugyanis csak csendben kineveznek valakit erre a nyilvánvalóan semmilyen érdemi döntési lehetőséggel nem bíró PR pozícióra, akkor senkit nem érdekelt volna az egész. Így viszont konfliktust lehetett gerjeszteni, ahol a fidesz mutatkozhatott a fiatalok pártjának, a döntés kritikusai pedig az akadékoskodó boomereknek.

chrisred 2020.03.06. 17:04:43

@wadcutter: A választott tisztséghez nem képzettség kell, hanem passzív választójog. Egy munkakör betöltéséhez a szükséges végzettség.

Hefe 2020.03.06. 17:09:38

a recept adott: csinos pofi, talalni kell valakit, aki akar helyettes allamtitkarsagig kurhatja fel. Ennyi.

Etniez 2020.03.06. 17:22:12

@nemecsekerno_007: ők nem üres bábok szerintem, szoktak nyilatkozni, kérdésekre válaszolni, stb.
Azt nem értem, kinek az ötlete volt?
Valaki komolyan elhitte, hogy lesz ebből valami, vagy csak be akarta tolni a Hitgyüli kompenzálásként a sok szavazatért?

Etniez 2020.03.06. 17:24:55

@felucca02: ". És túltolja az emojikat, ami rossz jel."

Nekem is feltűnt az emoji cunami, szerintem nem ő írja a posztokat vagy ha igen, akkor nagy a baj.

röf 2020.03.06. 17:26:03

Nincs közötök hozzá... a sivár ellenzék kiket juttatott zsíros brüsszeli és magyar országgyűlési álláshoz.... röhej... akár a kutyám is lehet államtitkár, talán partiban lenne az ellenzéki tisztségviselőkkel.

Etniez 2020.03.06. 17:26:39

@mgdé: nem tudom, mit ír a Biblia a szeméremdomb karbantartásáról.

Sluck Ödön 2020.03.06. 17:29:11

@erol: Ez leginkább attól függ épp kinek a csőcselékéről van szó.

Etniez 2020.03.06. 17:29:18

@röf: kurvára tévedésben vagy (ahogy szoktál), mivel a hölgy az államigazgatás része, ezért minden állampolgárnak közé van hozzá, ő ugyanis nem választott tisztviselő.

Ő a fiatalok államtitkára (lol)

felucca02 2020.03.06. 17:32:53

@nemecsekerno_007:
Hát, ha magadtól nem látod a különbséget mondjuk Cseh Katka, meg Zsófika között, anélkül, hogy én azt a szádba rágnám, akkor minden hiába. Nyilván lehet különféle példákat, párhuzamokat választani, csak te éppen rosszat választottál.

felucca02 2020.03.06. 17:34:38

@Etniez: Szerintem simán ő írja, még az is lehet, hogy magától nem túlná ennyire túl, de vagy szóltak neki, hogy legyen nagyon laza, vagy csak nagyon-nagyon meg akar felelni. Én legalábbis akkor tolom így túl a dolgokat, ha megfelelési kényszerem van...

Muhammad Balfas 2020.03.06. 18:01:48

Sebastian Kurz osztrák kancellárnak sincs diplomája..

gázóra ellenőr 2020.03.06. 18:05:22

@enpera: "igen, konkrétan parancsot adott az erőszakra" - hazudsz

Muhammad Balfas 2020.03.06. 18:07:05

A finn miniszterelnöknek sincs diplomája. Korábban pénztáros volt..

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:07:22

Szerintem meg jönnek a migránsok, meg a korona vírus, úgyhogy ne ezen hintázzatok , ne a prolikat hergeljétek hazaárulók! Az előző államtitkár ki volt? ....Fingotok sincs, azzal nem lehetett takarmányozni a lumpengondolkodású fideszfóbiásokat ugye?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:09:01

@Chiccbp: "pl egészségügyi vezetőnek én nem tenném kötelezővé az orvosi diplomát" - ja, nem baj ha fingja nincs mi a fontos eü terület, majd csak osztogatja a pénz és kinevez embereket anélkül hogy meg tudná ítélni a szakmai munkájukat.

sóhegy049 2020.03.06. 18:09:51

Nem ragadnám ki a leánykát, véleményem lenne, de megtartom magamnak, továbbá 22 évesen államtitkár ne legyen senki, esetleg titkárnő. A diploma huszadrangú, mert ebben a korban tapasztalathiány miatt abszolút részletkérdés és máris a válasz ismét: nem.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:12:35

@Muhammad Balfas: Sebastian Kurz osztrák kancellárnak sincs diplomája..

Egy másik kancellár meg korporal, aztán elfoglalta Európát! Persze nem migránsokkal, meg nem fotózkodott szakállas nőkkel! :D

mgdé 2020.03.06. 18:12:38

@Grimbusz Makszimusz:

Zsófi csak helyettes. :)

Viszont valaki illegális mobilnet elhasználó, nem tudod véletlenül, ki Pintéréknél a lenyúlt net ügyi államtitkár helyettes? Ha jó csaj, levél vagy email helyett személyesen adom be a panaszt. :D

sóhegy049 2020.03.06. 18:12:39

@Muhammad Balfas: ...és attól még jól is teheti a dolgát...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:13:40

@Grimbusz Makszimusz: A mostani államtitkár György István. Előtte Tuzson Bence volt. Olvasni nem tanítottak meg?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:14:19

@mgdé: Tudom, de szolgálati titok, ha megmondom, meg kell, hogy öljelek!

felucca02 2020.03.06. 18:17:24

@Muhammad Balfas: Bár biztosan magamramaradok ezzel az érveléssel, de spec egy miniszterelnöknek, kancellárnak, diktátornak, katonai junta fejének, generalissimusnak leszarom, hogy van-e diplomája, ez ugyanis nem egy szakmai rátermettséget, képzettséget igénylő állás.
Ha valaki idáig el tud jutni diploma nélkül, akkor egészségére. Akkor az valamit tud.
Tulajdonképpen zsófika diplomáját is leszarom, az zavar, hogy van egy törvény, amit személyre szabnak. Az nem törvény, hanem seggtörlő.
Legyen már ennyi kurva gerinc egy döntéshozóban, hogy ja, nincsen diplomád? Bocs, kerítünk egy másik csinos (nem csinos) pofit, van elég, csinovnyik akárkiből lehet.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:17:55

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: A mostani államtitkár György István. Előtte Tuzson Bence volt. ............

Neked azok jöttek be? Nekem Zsófi!

mgdé 2020.03.06. 18:18:49

@Grimbusz Makszimusz:

Nem gond, de majd csak 51 év múlva lép hatályba a kikövési engedély.

Lökd a nevet!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:23:51

@Grimbusz Makszimusz: Nekem nem jönnek be, csak a dislexiád okozta hülyeségedre igyekszem rávilágítani, de kb annyit ér mintha egy fekete lyukra akarnék egy zseblámpával rábukkanni.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:26:04

@röf: Látom még mindig nem éred fel ésszel mi a különbség egy kinevezett kormánytisztviselő, meg egy választott képviselő között.

Muhammad Balfas 2020.03.06. 18:26:15

@felucca02: Kurz államtitkár is volt korábban..

Muhammad Balfas 2020.03.06. 18:27:51

@sóhegy049: Hát számolni legalább biztosan tud..:)

felucca02 2020.03.06. 18:28:39

@Muhammad Balfas: Mondom, ha el tud ide jutni, egészségére, zsófinál sem ez zavar.

Muhammad Balfas 2020.03.06. 18:29:01

@felucca02: Remélem, anyád is olvassa soraidat..

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:29:41

Én már sajnálom szegényt, hogy a politika játékszerévé vált. Sajnos túl fiatal ahhoz, hogy meg tudta volna ítélni mi lesz ebből. Szerintem akkor nem vállalta volna el.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:31:37

@Grimbusz Makszimusz: Látom, most tréfával igyekszel elütni, hogy odáig nem jutottál el hogy nem államtitkár, csak helyettes. Jól van, kompenzálj csak tovább!

wadcutter 2020.03.06. 18:31:44

Ha valaki 8 általánossal el tudja vezetni az EP-t, nem elég egy érettségi egy kis magyar államtitkárnak? Tehát aki megválasztotta elnöknek az EP-ben az mind hülye volt? Mert aki kinevezte államtitkárnak az úgy látszik nem értett hozzá. Biztos jól látod a dolgot?

felucca02 2020.03.06. 18:33:55

@Muhammad Balfas: Kizárt dolog, nem netezik. De ha olvasná is...

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:35:31

@wadcutter: Látom még mindig nem éred fel ésszel mi a különbség egy kinevezett kormánytisztviselő, meg egy választott képviselő között.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:40:24

@felucca02: Ez egy kicsit ( :D? ) szánalmas volt és nagyon aberrált volt! Nem jó csaj mi? Megnézném a tiédet....ha lenne! Szerencsétlen balfék!

FCUK5 2020.03.06. 18:41:20

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: a hazai egészségügy egyik legnagyobb problémája épp az, hogy orvosok A vezetők, nem managerek. Ugye azt nem gondoljuk, hogy pl egy Vodafone vezetője ért minden területhez?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:44:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Jól van már, nyugoccság van, ne lovagolj szarságokon, tudtam hogy helyettes, csak nem precízkedtem. Persze ilyen éber héber lippshitzek között ez hiba volt!

felucca02 2020.03.06. 18:46:29

@Grimbusz Makszimusz: Bár már szerintem beláttam, hogy némileg túllőttem a célon, ha így kérdezed: nem, nem jó csaj. Nekem kifejezetten taszító. Az enyémet nem kell okvetlenül nézegetned, de szerintem kifejezetten jó, még így ötven körül és három gyerek után is. Zsófinál jobb.

wadcutter 2020.03.06. 18:46:48

Engem csak az érdekel, melyik tud nagyobb kárt okozni a hozzá nem értése miatt. Lehet téged mindenképp az érdekel, melyik hogyan kerül a posztjára, de ez ami lényegtelen a közösség szempontjából, akire ők hatással vannak. Le vagy ragadva az egysíkú világnézetedben, és nem tudsz kitekinteni a világra. Nyolc általánossal szerinted legfeljebb csak kecskét lehet vezetni?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:49:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: kb annyit ér mintha egy fekete lyukra akarnék egy zseblámpával rábukkanni...............

Abba belesnél kretén, de a zseblámpát minimum lenyúlná! Te vagy a gépészmérnök, vagy mi a faszom, neked jobban kéne tudnod és nem ilyen gagyi hasonlatokkal előjönnöd!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:49:27

@Grimbusz Makszimusz: Akkor miért azt kérdezted ki volt az előző államtitkár? Szánalmasan magyarázkodsz, mint a múltkor a proktológián, hogy a szarástól volt az ánusz repedésed, amikor a medikusaim kérdezték mi történt. A barátnőd a birca meg elpirult.

BiG74 Bodri 2020.03.06. 18:49:47

Egész alakos fénykép ( bikinis, monokinis esetleg) nincs? Csak, hogy a szakértelmét megsaccoljam...

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:51:43

@felucca02: Tiszteltetem a nejedet, gratulálok a három gyermekhez, de inkább nem mondok semmit!

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:54:49

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Szánalmasan magyarázkodsz, mint a múltkor a proktológián, ........................

Kezdődik!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2020.03.06. 18:55:06

@nemecsekerno_007: ööööö az apró dobrev gyurcsány vonalat kihagytad+!
Nem lesz ebből így prémium!XD

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 18:58:16

@Grimbusz Makszimusz: Megrettentél? Tudom nyomasztó neked a szellemi és erkölcsi fölényem feletted.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 18:58:23

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Mi volt a másik?...........

Jó dumád? Szerinted is sok a kettő mi? Na mindegy, legalább kezd működni az önkritikád! :P

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 19:00:42

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Megrettentél? Tudom nyomasztó neked a szellemi és erkölcsi fölényem feletted....................

Ez most komoly? Mert viccnek elég szar! LOL bazmeg, fő a szerénység!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 19:01:57

@Grimbusz Makszimusz: Már megint bizonyítod hogy nem tudsz olvasni. Arról volt szó hányszor értettünk vele egyet.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 19:11:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ja, csak félreértés volt! :D Már kezdtem is csodálkozni, hogy van önkritikád és kezded reálisan látni kívülről azt a nagyképű hólyag önmagadat! Perrrssze hogy nem így van! Hülye köcsög!

Zoli a séf 2020.03.06. 19:36:23

Igen, lehessen valaki diplomanélkül is államtitkár, ha megvan a hozzáértés. Ezt eddig Rácz Zsófiától nem ezt láttuk, és a megnyilvánulásai abba az irányba mutattak, hogy inkább idomul a hatalomgyakorlás eddigi módszereihez mintsem az állítólagos tehetségét a munkájában kamatoztatná. És ez a legnagyobb probléma.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 19:40:45

@Grimbusz Makszimusz: Miért van hogy te mindig mindent félreértesz? Még mindig nem esett le anyád miért járatott téged kisegítő iskolába?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.06. 19:47:22

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Még mindig nem esett le anyád miért járatott téged kisegítő iskolába?.................

De, mert nem akart személyesen felvilágosítani, viszont ott rodázott anyád Hanyatt Hajnalka néven, akinek az összes fiú sokat köszönhet!
......................jahhh, akarsz még anyázni? Mert én pont ráérek!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.06. 19:52:06

@Grimbusz Makszimusz: Elképesztő mennyire nem vagy képes az értő olvasásra! Abban hogy anyád kisegítő iskolába járatott téged, mi az anyázás? Ma még a szokásosnál is hülyébb vagy.

Lóval ne 2020.03.06. 19:57:11

A téma kötelező szexista kommentje következik, feministák inkább ne olvassák el.
Lehessen akármi: nemzetközi kapcsolattartó, informatikus, titkosszolgálati ügynök, személyi titkár, elemző, ha az adott terület inkább csak szóvivői szerepkört kíván meg ahol okos - de rossz kommunikációs képességű - szakmai gárda hozza a döntéseket akkor akár államtitkár is.
De ez még nem jelenti azt, hogy egy nőnek klasszikus vezetői pályát kéne vállalnia. Attól, mert a nyugati politikában ez most trendi, hogy nőket raknak mindenhova még nem bizonyított, hogy sikeres módszer. Legalábbis a magánszektorban - ahol a gyengébbet természetes szelekció módszerével kicsinálják - mai napig alig vannak női vezetők. Statisztikai hibahatáron mozog a női top-bankárok aránya, egy női vállalati menedzser sem jut eszembe, s a sikeres vállalkozók között sincsenek Zuckerbeg Márták. Az, hogy jogász csak súlyosbító tényező, a jogász szak nem diploma, az kuruzslás, el nem tudom képzelni mit akarhat egy ilyen az EMMI-nél családpolitikai területen. Vegyenek fel helyette egy jó HR-est, orvost, tanárt, matematikust vagy akár aktívan kutató szociológust.

gyászhuszár 2020.03.06. 20:07:18

A multban is lehetett, most is lehet. Mi is valtozna meg ezzel? Semmi!

conchita wurst 2020.03.06. 20:12:53

Mar megint egy alkerdes az alellenzektol....lehessen-e?

1. Ennek a megvaltoztatasahoz 2/3 kell, az ellenzeknek a sima gyozelemre sincs eselye 2022ben...

2. 2010 elott is lehetett allamtitkar diploma nelkul akar 18 evesen is valaki

ha ha ha

gyászhuszár 2020.03.06. 20:13:51

Nekem igazából csak az a bajom ezzel h igy keptelenseg objektiven diplomaztatni, zarovizsgat tetetni. Lenne olyan aki tényleg kibaszna ha nem tudja a tételt? Anno Deutsch szintén ez a kategória volt... Tudna-e barki is eltekinteni attol h kik raktak oda es milyen pozija van egy allamvizsgan? Szerintem kurvara nem! En mar lattam olyat h a dekan fiat kibasztak egy vizsgarol es az apuci idegesen hívta fel a tanszekvezetot hogy hogy kepzeli? Na?

conchita wurst 2020.03.06. 20:34:02

@gyászhuszár: gyurcsanyi diplomazasara gondolsz? ki lepodik meg egy oskommunista szaron?

anyadmajma 2020.03.06. 20:39:11

@conchita wurst: mi van te hazaáruló bolsevik geci terorrista birka, már megint itt gyűjtöd a pénzt a bérkommentjeiddel az arab kamionosok leszopására?
Ne aggódj, a gazdád már készíti elő az arabok tömeges betelepítését az erdogan haverjától, és akkor a színvonal is meg az árfolyam is esni fog, ugyan annyi pénzért többet tudsz majd leszopni, te faszkalap:D

Dr. Tom 2020.03.06. 21:04:59

Ez az a hazug picsa?
Elején írta, hogy dugva tartják.
Na mert mégis ki hogy tartaná máshogy? :)

György Attila Révai 2020.03.06. 21:59:47

A Rákosi korszakban fejkendős paraszt néni is volt országgyűlési képviselő, 4 vagy 6 elemivel.

kewcheg 2020.03.06. 22:15:23

Sajnalom szegényt.Ez amugy a Novákné családjogi államtitkar hibája, ő vette elő valahonnan, sajnos a PM valamien okbol kifolyolag a Novaknenak mindent megenged, mindent elnéz pedig Káros a nő.Eleg csak az elkurt csokra meg autovasarlasi palyazatra, stb.utalni...

vajdasagi 2020.03.06. 23:18:04

@n3spr3ss0: Én is emlékszem Simicskóra. A kislánya tanárnőjének csapta a szelet osztálykirándulások alkalmával. Igen ellenszenves volt a dolog, de a fiatal tanítónéninek imponált a fekete autó söfőrrel. A szegény kislányát persze cikizték az osztálytársai. Pedig nem is ő tehetett róla.

Gery87 2020.03.07. 00:31:08

Nagyon csini...szóval...szerintem alkalmas....bármire.....is....!
Amúgy prémiumot kapott már? Mert szerintem megérdemli....adnék neki, meg mást is....

alien 2020.03.07. 00:38:36

Asszem nem kérdés, csak 22 éves csajok alkalmasak erre mint Tarlós helyettese, olyan hogy végzettség tapasztalat az smafu szégyen az egész. Törvényt kellett módosítani.
Itt az ideje egy kornázásnak.

Nzoltan 2020.03.07. 03:08:02

@Etniez: pont annyi emojija van, amennyire egy fiatalnak szüksége van. Nekik szól ez a pr nem másnak.

Nzoltan 2020.03.07. 03:10:53

@telkoe: milyen diploma? Érettségi nélkül.

szánmonoxid 2020.03.07. 03:20:43

Ahogy a régi mondás tartja, fel kell tenni a kérdést:
Aztán kedves Rácz Zsófia, kinek a faszát tisztelhetjük benned?

Azaz egyszerű, azt kell megnézni, ki dugja a hülye picsát.
Gondolom, Rogán vagy Szíjjártó, bár utóbb inkább buzi.

Nzoltan 2020.03.07. 03:23:13

Nagyblanke előtt meg leborultatok...

Nzoltan 2020.03.07. 03:30:53

@vajdasagi: ez most mire is akart mi lenni?

Nzoltan 2020.03.07. 03:41:26

Mondjuk indexnek én se nyilatkoznék. Minden oldalon legalább három cikk van, aminek elírták a címét. Szakmailag nullák. Aztán olyan fontos dolgok kerülnek a főoldalra, mint ez a kisiskolás fogalmazás.
A kormányinfóra előretolt zsurnaliszta meg normálisan kérdezni sem tud. 10 éve már csak a blogketrecet olvasom, mert a cikkek nagy része semmiről nemszól, azis csak feltételes módban.
Itt meg lehet trollkodni. Bár érzik a felettük eljáró idők szavát, mert a kommentelés is kínos számukra, egyre inkább skippelik.

Nzoltan 2020.03.07. 03:43:36

@erol: olyannyira nem adott parancsut, hogy a seggarcdemszkájjal együtt tüntették ki érte.

szánmonoxid 2020.03.07. 03:50:07

@enpera:
Igaz, nagy hiba volt a gumilövedék, azt a csürhét élessel kellett volna lövetni, amíg csak egy is mozog.

@Kivlov:
Az O1Gecigány angolul sem tud?

@registerz:
És mi akadályozza meg, hogy megszerezze?
Akár már az idegenvezető-képzés végére? Merthogy ahhoz is kell ám tanfolyam. Valami határokat kell szabni, ami alól lehet, hogy van 1-2 kivétel, de nem lehet azokra alapozni. Amihez előírás valamilyen diploma vagy vizsga, akkor akinek nincs, az szerezze meg, bizonyítva, hogy képes rá. Ha meg nem, akkor nem képes, azaz megint bizonyított.

@wadcutter:
Akkor ez az ismerősöd Amerikában is megbukott az angolórákon. Merthogy nyelvtan ott is van.
Vagy hazudik. Vagy te hazudsz. Több lehetőség nincs.

@Muhammad Balfas:
Csak hát a finneknél nem is írja elő a törvény, hogy kötelező diplomájának lennie. Magyarországon meg igen.
Már ha képes vagy felfogni a mákszem fideszes agyacskáddal.

@Grimbusz Makszimusz:
De az osztrákoknál nem is írja elő a törvény, hogy kötelező diplomájának lennie. Magyarországon meg igen.
Már ha képes vagy felfogni a mákszem fideszes agyacskáddal.

szánmonoxid 2020.03.07. 03:50:50

@Nzoltan:
Mondjuk téged nem is kérdezne a kutya sem. Minden idiótát nem szoktak.

wadcutter 2020.03.07. 06:49:33

Diplomája van, de amikor kértem betűzzön le egy szót, nekiállt gondolkodni, volt olyan angol igeidő, amit nem értett, majd azt mondta, ilyen nincs is . Irigyellek, hogy mindenhez értesz, és olyan k...a okos vagy. Te lehettél a legokosabb a szép nagy sárga házban , amíg be nem záratták 2007-ben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.03.07. 06:56:41

@registerz:

Egy időben a tolmács-fordító lobbi megpróbálta elérni, csak képesítéssel lehessen fordítani, tolmácsolni. Hoztak is rá jogszabályt.

Mivel azonban SENKI se tartotta be, a dolog elhalt.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2020.03.07. 06:57:35

@szánmonoxid:

A törvémnyek azért vannak, hogy változzanak. Az élet változik, így a tv. is.

apro_marosan_petergabor 2020.03.07. 07:14:06

- ha lehetett Gyurcsány szakdoga(eltünt) nélkül kommunista miniszterelnök...
- ha lehetett érettségi nélkül libero EU elnök...
- ha hazudhatott nyelvtudásáról, diplomájáról egy sereg maszop-szadesz(libero) képviselő
- ha a libero képviselők jó része sem magyarul nem tud, sem helyesen írni, sem a történelmet nem ismeri
- ha semmi nélkül lehet egy 16 éves nyomott csaj libero-anarchista világfelforgató-jelőlt

Akkor se legyen polgári államtitkár diploma nélkül.
Úgy gondolom, pótolni fogja. Mint ahogy pl. Deutsch pótolta.

fáskerti elvtárs 2020.03.07. 07:39:05

@apro_marosan_petergabor:

Te még ott tartasz, hogy "polgári"? GFG már 5 éve a tudomására hozta mindenkinek (akinek esetleg még voltak kételyei), hogy az nem realitás, csak egy politikai termék volt.
Ha viszont Deutschot említed, Kósa Lajosnak sincs diplomája. Ő jelenleg miniszter, és nem hinném, hogy a hatodik x-hez közelítve az államvizsgán járna az esze. Igaz, miniszterrel szemben nincs is ilyen törvényi előírás, ellentétben a helyettes államtitkárral.

mel gibson 2020.03.07. 07:39:31

Vérpara, ha egy lány az apjára hasonlít.
Pláne, ha olyan ocsmány, mint az az erik geci.

horvathviteztamas 2020.03.07. 07:56:22

Martin Schultz miatt miért nem rinyáltatok?Álszent gyökerek! Akkor miért nem ugattatok?
Liberális oldalon nyolc általános elég mindenre? Másoktól diplomát követeltek? Szánalmas csürhe...

kolomparlole1114 2020.03.07. 07:57:06

Ez a ringyó egy politikai kinevezett, tudása 0 (persze lehet hogy jól szopik), az alkalmazása nettó közpénzlopás. Nyilván valakinek vissza kell osztania a béréből %-okat.

kolomparlole1114 2020.03.07. 08:01:57

@horvathviteztamas: George Birnbaum és Arthur Finkelstein fideszzsidókra gondoltál?

röf 2020.03.07. 08:04:00

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Az engem fikázó előző köcsögnek nem válaszolnék tisztelettel, de neked elárulom, az államtitkárt (meg az összes deriváltját) ugyanúgy az adóinkból fizetik, mint a parlamentben töketlenkedő, TV székházban fetrengő ostoba képviselőket. Ergo az legyen a kormány problémája, hogy kit nevez ki saját reklámhordozónak. Nektek csak örömhír, ha bele tudtok kötni, anyagilag valójában baromi mndegy. (Az világos, hogy sokmindent szarul csinálnak Vektorék, de ez az "ellenzék" annyira de annyira gáz...)

kolomparlole1114 2020.03.07. 08:04:29

@MAXVAL bircaman közíró: De csak a kötjó érdekében, nem ellenében, mint ahogy a zsidesznél. A zsidesz nem egy párt, hanem egy bűnszervezet. A rendszerváltás után ennek megfelelően kell eljárni velük és tagjaikkal, a bűntársakkal. Együtt loptátok el, együtt fizetitek vissza! A te és fajtársaid elárverezett lakásaiból visszakapjuk az ellopott nyugdíjunkat, adómilliárdjainkat!

kolomparlole1114 2020.03.07. 08:06:03

@apro_marosan_petergabor: "ha a libero képviselők jó része sem magyarul nem tud, sem helyesen írni"

Most kell megtudnunk hogy nemdoktor Smitt Palika fidesznyik álamfő liberó volt???

kolomparlole1114 2020.03.07. 08:09:30

@röf: Ha van csirkéd, az még a fideszbe is bekerülhet, minimum pártfőtitkátrként!!!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2020.03.07. 08:33:19

@röf: Látom még mindig nehéz neked az értő olvasás és továbbra sem világos neked mi a választott és a kinevezett tisztségviselő között.

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.07. 08:43:34

@kvadrillio: "na, aki ezt a járványt megússza, le a kalappal előtte ! :)"

Az megérdemel egy koronát a fejére?;D

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 08:47:51

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: " Látom még mindig nehéz neked az értő olvasás és továbbra sem világos neked mi a választott és a kinevezett tisztségviselő között."

Mesélj, mi a különbség? Mi a különbség a kinevezett államtitkár (helyettes :D) és a listán bekerült, a lófasz által sem választott képviselő között?
Az ellenzék majdnem egészében listásokból áll.

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.07. 08:49:42

@felucca02:

Korábban kioktattak, hogy az államtitkár helyettessség politikai, és nem közigazgatási pozició, és ez a gyakorlat a Horn Gyuszkó óta. Igaz, hogy a Hornék soha nem módosították egy ilyen kinevezés miatt a törvényüket, mint most a fidesz.

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.07. 08:54:10

@Grimbusz Makszimusz:

Neked van valami értelmezéi gondod, meg tudatlanságod.

A képviselőt, akár egyéniben, akár listán arra választja a nép, hogy a parlamentben képviselőként törvényeket szavazzon meg.

A kinvezést meg egy főnök intézi, mint a leányzó esetében is. De sajnos volt egy tövényük, ami diplomához köti a magasabb szintű köztisztviselővé válás feltételeit, ezért módosítani kellett a törvényt, és megszavazták a lex Zsófit.

röf 2020.03.07. 09:06:45

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Látom letapadtál ennél a rendkívüli jelentőségű problémánál...
Ezen a csajon rugóztok, mintha lenne valami jelentősége..... nem talál problémát a saját házatáján ez a gagyi ellenzék?
Körmöld már ide, kivel cserélnéd le a kormányt, tényleg érdekelne.

Cnere 2020.03.07. 09:08:38

Dehát nő, tehát alkalmas, hiszen kellenek női vezetők.

Etniez 2020.03.07. 09:15:38

@röf: igen, a probléma ebből fakad, ő nem fidesz titkár, hanem állam és ez mindent alapvetően befolyásol.
Kár, hogy a csökkentett módban futó agyad nem érti, sebaj.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 09:18:14

@látjátok feleim szümtükkel: Megválasztásról ugattatok, a listás képviselők jellemzően nem indulnak egyéniben, tehát közvetlenül nem választják őket, hanem a pártjuk a megszerzett töredékszavazatok jogán nevezi ki őket!
Az államigazgatásba kinevezett személyek ehhez hasonlóan, a kormányzási felhatalmazást megszerzett párt jelölése alapján kerülnek pozícióba.
Ugyanaz mind a kettő, megválasztás egyik esetben sem történt, viszont jogossága vitathatatlan....már persze nem nektek, nálatok a prolihőbörgés alap, meg is értem egyébként, hiszen egy ilyen szép és okos lány nektek nehezen feldolgozható trauma, lévén hogy irigy, ostoba és aljas emberek vagytok!

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 09:23:27

@látjátok feleim szümtükkel: Ez a törvénymódosítás kétségtelenül ad némi bájt a történetnek, de hát a faszba már, van egy törvény ami valami miatt felesleges lett, hát csináltak egy másikat, attól kezdve pedig törvénytelenségről nem beszélhetünk! :D Ezt nevezik kormányzásnak, nem az elkúrást!

fáskerti elvtárs 2020.03.07. 09:24:29

@Grimbusz Makszimusz:

A fidesszel vagy vitában, mert az ő jogszabályaik szerint a képviselőség nem kötött diplomához, sem semmilyen végzettséghez, a helyettes államtitkárság meg igen. Majd írd meg nekik, hogy irigy, ostoba és aljas emberek!

lobaszopiatej 2020.03.07. 09:29:44

Ahogy a szája formáján látszik, egy bizonyos területen már igen nagy tapasztalatot szerzett.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 09:31:32

@fáskerti elvtárs: Vitában lennék a Fidesszel? Amit leírsz, az sima ellenzéki hiszti egy alapvetően piti dolgon, fingotok sincs az államtitkárok (és helyettesek) napi munkájáról, személyéről, ebbe a lányba meg bele lehetett kapaszkodni! Ha meg ők hozták a törvényt, akkor pláne nincs okotok panaszra, nem egy ellenzéki terméket változtattak meg, mit vergődtök?

megamedve 2020.03.07. 09:32:23

22 évesen akár diploma, akár érettségi, max gyakornok akárhol.
Államtitkár, vagy helyettese?
viccnek is rossz, ez egyszerűen gyökérség

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 09:37:53

@lobaszopiatej: "Ahogy a szája formáján látszik, egy bizonyos területen már igen nagy tapasztalatot szerzett."

:DDDDDDD persze, biztosan tök jól cumizik a tündibogyó, folyik a nyálad ugye? Szar lehet, hogy egy ilyen szintű csaj, szóba sem állna veled! :P
Ez egyébként a legszánalmasabb bennetek, hogy még ilyen nyilvánvaló dolgot sem ismertek el és az egyikőtök szerint nem is szép, a másik ringyózza, te meg a szopásról fantáziálsz! Prolik vagytok, a legócskább fajtából!

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 09:42:31

@megamedve: Cukorberg 22 évesen már milliárdos volt.
Greta Thurnberg 16 évesen világszerte elismert klímaszakértő, akit az ENSZ-be s az EU parlamentbe hívnak felszólalni! Nagy Blanka 18 évesen híres politikai reklámarcotok lehetett!

fáskerti elvtárs 2020.03.07. 09:45:49

@Grimbusz Makszimusz:

Nem változtatták meg érdemben a törvényt. Az ugyanis az lett volna, hogy kiveszik a képesítési követelményeket, mert rájöttek, hogy nem is kell ahhoz diploma, hogy valaki helyettes államtitkár legyen. Ezt nem tették meg, hanem hozzáírtak a törvényhez egy új bekezdést, ami szerint Rácz Zsófiára nem vonatkozik a törvény. Ez valóban egy piti dolog, pont mint a helyettes államtitkár asszony személye.
A legröhejesebb amúgy, hogy - mivel Rácz kisasszony egyetemista - azt azért beleírták a törvénybe, hogy még az ő esetében is feltétel, hogy egyetemista legyen. Szóval azt kellene valamilyen intellektuális bravúrral elmagyarázni, hogy egyrészt rohadtul felesleges a diploma, másrészt rohadtul fontos, hogy a helyettes államtitkár asszony idejét és energiáit
a helyettes államtitkárkodás helyett az egyébként rohadtul felesleges dolog megszerzésére fordítsa.

conchita wurst 2020.03.07. 10:22:58

Jocsaj, hat irigykednek a lipcsyk. Nekik csak ajtot fejelo Kunhalmicica jutott, aki raadasul ostoba mint a fold.

conchita wurst 2020.03.07. 10:24:47

@fáskerti elvtárs: "hozzáírtak a törvényhez egy új bekezdést, ami szerint Rácz Zsófiára nem vonatkozik a törvény."

qrva nagy kamu

chrisred 2020.03.07. 10:25:45

@Grimbusz Makszimusz: Magánemberként és nem közfeladatot láttak el közpénzből. Mindenki lehet csodagyerek, csak ezt először bizonyítani kell, és utána jöhet a társadalmi elismerés, és nem fordítva. Greta, Blanka és Zsófia még semmit sem bizonyított az életben (persze ez velük szemben még nem is elvárás tekintettel a korukra), közülük az egyik mégis csúcsvezető az államigazgatásban.

conchita wurst 2020.03.07. 10:28:10

@chrisred: pont errol szolt a valasztas, amin ugy hataroztunk, hogy a lipcsyk nem pofaznak bele abba, kibol lesz valaki az allamigazgatasban....:)))

chrisred 2020.03.07. 10:28:55

@Grimbusz Makszimusz: Emlékeim szerint narancstálib oldalról hasonlók hangzottak el Blankával kapcsolatban. Kettős mérce?

chrisred 2020.03.07. 10:32:31

@conchita wurst: De attól még értékelhetik, tekintettel arra, hogy az ő adójukból is működik.

conchita wurst 2020.03.07. 10:35:58

@chrisred: Lipcsyk szemkiloveto Draskovichbol csinaltak BKV fonokot 2 honapja, ugyhogy pofa lapos puttana

chrisred 2020.03.07. 10:41:43

@conchita wurst: És ki tiltotta meg neked, hogy nyilvánosan kritizáld?

fáskerti elvtárs 2020.03.07. 10:47:53

@conchita wurst:

Gondolom, Németh Szilárdot is azért tartod alkalmasnak a pozíciójára, mert "jocsaj".

Bobby Newmark 2020.03.07. 10:50:49

Szerintem gecire mindegy. Mikor volt elvárás egy politikus felé, hogy értsen kibaszottul BÁRMIHEZ is?!
Orbán is elvileg a jogi tudományok doktora, azt' olyan szinten szarja le a jogot, hogy az már vicces.
Továbbá utolsó csicskának teljesen kurvára mindegy a végzettsége, úgyis pártutasítást hajt végre, és ha nincs egyetlen kurva önálló gondolata se, akkor az csak előny.

Úgy csináltok, mintha a politika arról szólna, hogy ki mihez ért, nem arról, hogy ki mennyire jóelvtárs. Teljesen idióták vagytok, vagy ennyire elbaszott mód naivak?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 10:51:48

@chrisred: : Magánemberként és nem közfeladatot láttak el közpénzből. Mindenki lehet csodagyerek, csak ezt először bizonyítani kell, és utána jöhet a társadalmi elismerés, és nem fordítva.....................

Mondjuk eddig a feladata ellátásáról egy szót sem szóltatok, csak hogy Zsófi fiatal, még egyetemre jár és csúnya! :D
Basszájba én akár még készséggel el is hinném, hogy a közpénz miatt rettegtek, de akkor Kálmán Olga miért nem probléma a szemetekben, mert bazdmeg egymillióért csinálja a faszom tudja mire jó tanácsadását!

conchita wurst 2020.03.07. 10:53:06

@fáskerti elvtárs: ki a tokom az a NSZ?

Egyebkent zsellerkent nem tartozik a kompetenciaid koze h a nagyurakat minositsd.

conchita wurst 2020.03.07. 10:55:17

@Bobby Newmark: Orban Viktor a torveny, tehat eleve nem szarhatja le a jogot.

Masreszt zsellerkent ehhez megint semmi kozod, elobb iratkozz be az ELTE AJKra.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 10:56:45

@conchita wurst:
Jocsaj, hat irigykednek a lipcsyk. Nekik csak ajtot fejelo Kunhalmicica jutott, aki raadasul ostoba mint a fold.

Kunhalmi nagyon cuki, csak mozgóképet nem szabad nézni róla, pláne nem olyat, ahol beszél is! :D

conchita wurst 2020.03.07. 10:58:56

Voltam a tuskoba igen bator emberek jarnak oda, koleras zsemleket fogdostak kezzel egymas utan

agyam eldobom

chrisred 2020.03.07. 11:02:13

@Grimbusz Makszimusz: "Mondjuk eddig a feladata ellátásáról egy szót sem szóltatok, csak hogy Zsófi fiatal, még egyetemre jár és csúnya"

Semmi ilyesmit nem írtam. A magánemberi tulajdonságai nem érdekelnek, mert semmi köze a közmegbízatásához. Ahogy Hosszú Katinkánál is csak az érdekel, ha magyar színekben versenyez, hogy milyen gyorsan úszik.

Barkalot 2020.03.07. 11:04:28

A héten bemutatkozott ez a nő, egy igazi hülye picsa.

baraonda · baraonda.blog.hu 2020.03.07. 11:06:34

Ne lehessen... De blogolni se "lehessen" a magyar helyesírás szabályainak ismerete nélkül! Aki képtelen helyes szórendet használni, aki képtelen választékosan kifejezni magát, az keressen más hobbit.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 11:07:27

@chrisred: "Emlékeim szerint narancstálib oldalról hasonlók hangzottak el Blankával kapcsolatban. Kettős mérce?"

Kettős mkérce akkor lenne, ha ugyanolyan ügyben ugyanolyan paraméterekkel rendelkező személyeket ítélnénk meg eltérően!
Azt mondod, hogy emlékeid szerint. Emlékszel mi volt a gond Nagy Blankával elsősorban? Az bazmeg, hogy bajszos szarozott, meg lépjen hátrébb és..... -ezett! Tehát, hogy egy útszéli kurva stílusában nyilvánult meg és a fiatal kora, valamint a manipuláltsága miatt még nem is kapta meg amit megérdemelt volna! Tehát ne mércézz, mert az a dagadt mocskos szájú debilla nem hasonlítható ehhez a lányhoz, senki sem mérte hozzá, az meg a ti bajotok, hogy az oldalatokról Blankákat, Bangónékat, Demeter "nem tudtam, hogy nem az az Orbán" Mártákat, meg szóbafolytott Kunhalmikat tudtok felmutatni!

conchita wurst 2020.03.07. 11:08:14

fidesz bedobott par bimbot a szinpadra hogy megcsinaljak a fiatalokat is

a kommunista median szerint ez gyors sikerrel jart

"MEDIÁN KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÓ 2020. MÁRCIUS 3-ÁN A KÖVETKEZŐKET KUTATTA KI!

Komolyan erősödik a Fidesz!

A 18-30 éves korosztályban a pártok támogatottsága:
Fidesz ---------- 34%
Momentum -- 11%
JOBBIK -------- 8%

A többiek futottak még...... azaz 5% alattiak!"

Ennyi meg egy bambi, a lipcsyket szivlapattal verte pofon a kormanyos geniusz ismet! Es a penzosztas meg el se kezdodott!

fáskerti elvtárs 2020.03.07. 11:15:08

@conchita wurst:

Miután te zabálod élvezettel a hatalmasok szarát, zsellérezd magad és kedves szüleid, akiknek nem sikerült elérniük, hogy ne egy szolga legyen belőled.

conchita wurst 2020.03.07. 11:19:40

@fáskerti elvtárs: Elso korben iratkozz be egy iskolaba, zseller, a 3. generacio talan mar jogi egyetemre mehet utana makoghatsz a nagyurak dolgairol szerenyen.

fáskerti elvtárs 2020.03.07. 11:19:42

@baraonda:

És mi legyen azzal, aki pontot tesz a felszólító mondat végére? Fejezze be a kommentelést?

chrisred 2020.03.07. 11:20:00

@Grimbusz Makszimusz: Tényleg nem? És ezt ki írta? "Nagy Blanka 18 évesen híres politikai reklámarcotok lehetett!"

És én írtam, hogy értelmetlen az összehasonlitás, mert Blanka magánember, azt csinál, amit akar, legfeljebb nem tetszik nekünk.

megamedve 2020.03.07. 11:21:10

@Grimbusz Makszimusz:
Ők a kivételek.
Mint tudjuk a kivétel erősíti a szabályt.

Ez a 22 éves fidesznyina pedig mégcsak nem is kivétel

conchita wurst 2020.03.07. 11:27:47

@lujo1111: A fiatalok mar a Fidex mellett vannak

"MEDIÁN KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÓ 2020. MÁRCIUS 3-ÁN A KÖVETKEZŐKET KUTATTA KI!

Komolyan erősödik a Fidesz!

A 18-30 éves korosztályban a pártok támogatottsága:
Fidesz ---------- 34%
Momentum -- 11%
JOBBIK -------- 8%

A többiek futottak még...... azaz 5% alattiak!"

Fidexnek meg eleg a 2/3, nem olyan nagyravagyo gecihuszarok mint a bukott lopsik

micimate 2020.03.07. 11:52:03

@conchita wurst: Te nagyúr? Buta proli voltál egész életedben!

chrisred 2020.03.07. 12:10:42

@Grimbusz Makszimusz: Csak hát ezek a felsorolt személyek egy adott politikai oldalt képviselnek, mig egy államtitkár csak egy pártállamban képviseli a saját politikai oldalát. Demokráciában az egész országért kellene dolgoznia, nem a Fidesz népszerűségéért.

conchita wurst 2020.03.07. 12:12:40

@chrisred: azt hogy mi a demokracia, mar regota a fidesz hatarozza meg

ez az igazi demokracia

micimate 2020.03.07. 12:14:21

@Grimbusz Makszimusz: Az, hogy okos, barokkos túlzás. Szerintem is nagyon csinos. Néhány alkalomra kiváló lehet, de kicsit igényesebb férfit zavarhat nagyképű ostobasága.
Na de Caligula sem azt vizsgálta, hogy lova milyen közigazgatási ismeretekkel rendelkezik, amikor kinevezte consulnak. Lovaglásra kiválóan alkalmas volt a nemes paripa. Párhuzamok akár lehetnek is. Úgy hívják manapság, hogy sugar daddy (közpénzből.
A legnagyobb mintát Caligula az örült császár azzal mutatta mai utódjainak, hogy mennyit ér a szakmai ismeret, milyen semmi emberek az állam hivatalnokai, akár egy lóval, vagy mostanság Rácz Zsófiával is helyettesíthetők. Igaz Caligula lIncitatus nem tette meg a szenátorok főnökének, bár a consul akkor is bőven kitett egy helyettes államtitkárt. . De ne tessék aggódni. A mi kis Caligulánknak még van ideje, a sok hozzáértő, vagy oda pottyantott hivatalnok, szakember pedig kussol, hogy ezt a libát tették feléjük. Ilyen puha gerinc, és ilyen megbecsülés mellett vajon milyen szintű munka várható el tőlük? Szóval csak kommenteljetek negatív ÍQ-val egészen a hat vagy nyolc általánosig sikerrel (?) eljutott fidesznyik barátaim! Rátok is szükség van! Képzeljétek különben miken kellene röhögnünk? Na, jó, ott a köztévé, de a valós élet lelkes ostobái szórakoztatóbbak!

conchita wurst 2020.03.07. 12:16:44

@micimate: lkipcsy bugrisoknak nem az a dolga hogy a nagyurakat minositsek

hanem a parlamenti kuszob megugrasa

conchita wurst 2020.03.07. 12:23:36

"A Demokratikus Koalíció (DK) a koronavírus miatt felfüggeszti a teljes ellenzéki összefogásért indított aláírásgyűjtést és az országjárást - közölte Facebook-oldalán Gyurcsány Ferenc pártelnök szombaton."

Nagy gyozelem ez a lipcsyknek

Mu ha ha

micimate 2020.03.07. 12:59:18

@Grimbusz Makszimusz: Az, hogy okos, barokkos túlzás. Szerintem is nagyon csinos. Néhány alkalomra kiváló lehet, de kicsit igényesebb férfit zavarhat nagyképű ostobasága.
Na de Caligula sem azt vizsgálta, hogy lova milyen közigazgatási ismeretekkel rendelkezik, amikor kinevezte consulnak. Lovaglásra kiválóan alkalmas volt a nemes paripa. Párhuzamok akár lehetnek is. Úgy hívják manapság, hogy sugar daddy (közpénzből.
A legnagyobb mintát Caligula az örült császár azzal mutatta mai utódjainak, hogy mennyit ér a szakmai ismeret, milyen semmi emberek az állam hivatalnokai, akár egy lóval, vagy mostanság Rácz Zsófiával is helyettesíthetők. Igaz Caligula lIncitatus nem tette meg a szenátorok főnökének, bár a consul akkor is bőven kitett egy helyettes államtitkárt. . De ne tessék aggódni. A mi kis Caligulánknak még van ideje, a sok hozzáértő, vagy oda pottyantott hivatalnok, szakember pedig kussol, hogy ezt a libát tették feléjük. Ilyen puha gerinc, és ilyen megbecsülés mellett vajon milyen szintű munka várható el tőlük? Szóval csak kommenteljetek negatív ÍQ-val egészen a hat vagy nyolc általánosig sikerrel (?) eljutott fidesznyik barátaim! Rátok is szükség van! Képzeljétek különben miken kellene röhögnünk? Na, jó, ott a köztévé, de a valós élet lelkes ostobái szórakoztatóbbak!

mgdé 2020.03.07. 13:59:24

@conchita wurst:

Egy a fidelitaszosok között végzett közvélemény kutatásban teljes 34 %-ot kapott a Fidesz? Buli! :D

conchita wurst 2020.03.07. 14:13:12

@mgdé: Ugye megvan hogy a median a komunistak kozvelemenykutatoja?

mu ha ha

mgdé 2020.03.07. 15:08:59

@conchita wurst:

Jól van, öcsi, látom, nincs semmi közöd se a matematikához, se a statisztikához. :D

A kommunisták az szélsőbal (ha nem is a legeslegleg), tehát - igen kivételes és ritka eloszlásfüggvényektől eltekintve, ilyen azonban ma Magyarországon nem látható - ők nem igazán lehetnek a medián.

Amúgy nem értem a problémád, falusi szolgabíró sánta hajdúja, te, Zsófi egyelőre döntő részben csakis fideszes/fidelitaszos körökben tart ifjúsági (khm) missziókat, tehát személyesen - hogy legalább egy cseppet maradjunk a topik témájánál :P - az ő révén csakis köztük lehet felmérni bármit is. Menj, s hallgasd meg végre, ha már eddig teljesen vakon és tudatlanul irkáltál az ő kapcsán. (Sunázni persze sunáznád, a fényes igazság az, öcsi, hogy téged semennyire sem az államtitkár helyettes mivoltja meg a mondókája érdekel. :P)

vajdasagi 2020.03.07. 15:23:46

@Nzoltan: Hosszúúú :-)

A lentebb nevezett kommentelőknek ugrott be Simicskó (mint "szakember") , merthogy a Rácz Zsófia nem szakember. Ezen a szálon szóltam én is hozzá, mert ritka ellenszenves fazonnak tartom én is. De én ott fenn csak egy tényt írtam le róla, nem "jellemeztem".

@n3spr3ss0: @csúti csüngőhasú tolvaj: @MEDVE1978:

Egyébként osztom azt a véleményt, amelyet sok itteni kommentelő hangoztat, és amelyekben a "szopni" és a "nyalni" igék gyakran elhangzanak. És akkor máris megvan, hogy ez a két név hogy kerül egy helyen említésre. De amúgy elnézést kérek a "spoilerezésért".

conchita wurst 2020.03.07. 15:32:33

@mgdé: nyugi, a valasztok tudjak kik a komcsik, nem tunt fel az utso15 evben?

muuuu hahahhahaa

mgdé 2020.03.07. 16:22:19

@conchita wurst:

Nem, nem tűnt fel. :D

Ezek szerint te 15 éves vagy. A kis cserebogár!
A szöveged alapján úgy 10-12 -nek gondoltalak, tehát akkor néhányszori évismétléses 15. Van még egy jó éved, jól használd ki, mert utána dolgoznod kell, te szinte biztosan nem fogsz kapni zug államtitkár helyettesi posztot, ráadásul szerintem még csak dekázni sem tudsz. Mondjuk ez utóbbi gyakorlással jól tanulható, akár kezdheted is ...

conchita wurst 2020.03.07. 16:31:11

@mgdé: Orbannak koszonhetoen, dupla ber van mindenhol, 2022ben se nez ki oriasi lopsi gyozelem

muuu hahaha ha

mgdé 2020.03.07. 16:38:21

@conchita wurst:

"dupla ber"

Azta! Már ilyen jól fizetik a bérkommentelőket??

S mondd csak: dupla minimálbér az a bér, vagy már dupla szakmunkás minimálbér (garantált bérminimum)? Azaz, valami érthetetlen okból, szakképzettnek számítasz-e? S lejben avagy rubelben kapod, vagy forintban?

conchita wurst 2020.03.07. 16:41:32

@mgdé: a minimalber gazdaid szakertese ota megtriplazodott

muu ha ha ha

conchita wurst 2020.03.07. 16:43:29

spagettiszosz elkeszult, fincsi lett (nem tudok adni)

micimate 2020.03.07. 18:06:16

@conchita wurst: Csóri viceházmester! Hitler hazai feljelentgetőinek is ez a szellemi szint volt a fő merítési lehetősége. Nagyurak! Jól megnevettettél!

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 19:01:04

@micimate: : Csóri viceházmester! Hitler hazai feljelentgetőinek is ez a szellemi szint volt a fő merítési lehetősége. ................

Mi van biboldó vagy, hogy mindenütt nácit látsz, meg Hitlert?

conchita wurst 2020.03.07. 19:04:05

@micimate: semmi bajom Hitlerrel, ha jol emlexem meg teruleteket is szerzett Magyarorszagnak

Grimbusz Makszimusz 2020.03.07. 19:22:58

@conchita wurst: Nekem viszont van problémám vele, mert szar munkát végzett! Milyen érdekes egyébként, hogy jelenlegi folyamatok értetik meg velem a céljait és az okait!

micimate 2020.03.07. 21:42:21

@Grimbusz Makszimusz: Elbuktad Picinyem! Egyik ... Mihály nevű ősöm 1623. sept. 1-én Bécsben kelt czímeres nemes levélben emeltetett nemességre II. Ferdinand m. király által társával Ferenczy Györgyel együtt.*
Czímere, – mint már a Ferenczy családnál IV. köt. 156. lapon hiányosan érintetett, – a paizs kék udvarában zöld téren futó farkas, szájában nyúlat tartva. A paizs fölötti sisak koronájából szintén farkas emelkedik ki, első jobb lábával kivont kardot tartva. Foszladék jobbról ezüstvörös, balról aranykék. Ha nem hazudnak a családi történetek akkori női felmenőd, egy kedves jobbágy lány igencsak meg lett kergetve akkoriban!
.... Mihály érintett nemes levelét 1623. (feria 2-da prox. post festum beati Lucae) Zala vármegyében hirdetteté ki. Ugyan azon armális 1717. mart. 18-án Veszprém vármegye közgyülésén Pápán is hirleltetett.
Van további kérdésed?A családi vagyon sajnos odalett, így inasnak nem tudlak alkalmazni!

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.07. 22:21:25

@Grimbusz Makszimusz:

Szép-szép a szerelem.;D

Tudod, ha előbb módosytják a törvényt, aztán ne adj isten kiírnak az állásra egy pályázatot, akkor igazad lenne. De előbb kinézték a csajt, majd amikor kiderült, hogy nincs diploma, gyorsan törvényt módosítottak. Nyugodt lehetsz, a te érdekedben nem fognak törvényt módosítnai.

mgdé 2020.03.07. 23:56:44

@conchita wurst:

"szerzett"?

Dalszövegíró volt az xfaktorban vagy az eurovízióban? Csak nem onnan ismered, kisöcsi? :D

mgdé 2020.03.08. 00:32:27

@Grimbusz Makszimusz:

Mirrmurr, ezt azért beszéld meg Putyin atyuskával, meg az évszázados dwa bratanki lengyel kollégákkal is, vajon ők mit szólnak hozzá!
(A dél-orosz (korábban pontuszi néven futó) sztyeppét lakó kipcsak szerves részeinknek a germán földművesekről lóhátról megalkotott meglátásáról nem is beszélve. :D)

S azt még nagytudású Birca kolléga sem helyeselné, ha a Természetes Jó helyett holmi féltökű barbár germánok uralnák a szent orosz anyaföldet.

(Ez még az Adolfnál kicsit tökösebb - az iráni ági rokonaink szarmatákat elűző - gótoknak is csak egy jó évszázadnyi ideig sikerült, aztán jöttek másik rokonaink, a - vagy mongol vagy türk vagy ki tudja ... - hunok (lassan ideje egy rendes apasági tesztet végeztetettnünk), s jól kipicsázták őket onnan. (Meg sem álltak szegények Ibériáig, sőt, a kalandvágyóbbak egész Mexikóig és Dél-Amerikáig (lásd: los godos). Közben mondjuk - a barbárok közül elsőként -, agyonvertek egy római császárt. (378, Hadrianopolis, Valens).))

Na, most már visszamehetsz tovább barátkozni a spagettis kicsi énekesrigóval, hátha-hátha - bár, lássuk be, erre túl sok esély azért nincs - tanulsz tőle is valami igazán hasznosat ... :PPP

Grimbusz Makszimusz 2020.03.08. 08:28:30

@micimate: Cimbora, attól, hogy 1623-ban volt egy címeres ősöd, még bőven lehetsz TE zsidó, lepukkant dzsentrik szívesen vették feleségül gazdag zsidrákok lányait és mint tudjuk, az a zsidó, akinek az anyja zsidó!
Úhhogy semmit nem igazol amit írsz, ez a Hitlerezés pedig a mester halála után 75 évvel, egy őt minimálisan sem érintő téma kapcsán ősi héber szokás, lássuk be!
Inasnak meg ne akarj alkalmazni, mert bár az is egy munka, sőt nem is akármilyen, hiszen anno nem alkalmaztak akárkit erre a feladatra, de nem nekem való, én valószínűleg az első nap pofán vernélek!

Grimbusz Makszimusz 2020.03.08. 08:38:48

@látjátok feleim szümtükkel: Ha lehet veled értelmesen beszélni, akkor megsúgom, fogalmam sincs, hogy mi értelme ennek a kinevezésnek ebben a formában szerintem felesleges. Viszont! Ha tetszik, ha nem a kormánynak joga van ehhez, az általatok felsorolt ellenérvek az adott formájukban szánalmasak, hiszen séróból fel lehet sorolni régvolt és mai ordítóan tehetségtelen, ostoba, sőt egyenesen idióta politikusokat és magas rangú tisztviselőket, a csaj szerepel egy politikai műsorban és nem látszik hülyének egyáltalán! Tehát itt most inkább csak a szokásos kis ballibbant lumpenproliskodás és aljaskodás megy a részetekről, erre reflektálok!

micimate 2020.03.08. 12:34:02

@Grimabusz Makszimusz: Lázongj csak ostoba proli vice házmester. A ti fajtátok úgy szokta. Remélem, tisztában vagy vele, hogy a II Világháborúban létezett távházasság. Mint akkoriban mondták, echte árják között. Akad olyan papír is idehaza. Bárhogy fájjon neked, hogy pont a konzervatív középosztály utál legjobban benneteket, fidesz csürhét! Jobban mint ahogy a legelvadultabb kommunista is képes lenne. Baráti körömet amúgy nem felmenői alapján válogatom. Te -előlegezzük meg, hogy színmagyar, legfeljebb néhány vonóval - biztosan nem férnél közéjük.

Grimbusz Makszimusz 2020.03.08. 12:43:34

@micimate: Az árjás "akadémiai székfoglalód" kissé zavaros volt és az alkalmat sem értem, hogy miért íródott, valamint a barátodnak sem jelentkeztem, úgyhogy azt is minek írtad? Nem egyértelmű, hogy te sem férnél bele az én baráti körömbe? :D Persze legyen jó napod hidd azt, hogy te döntöttél így! :P

Grimbusz Makszimusz 2020.03.08. 12:52:30

@mgdé:
"Mirrmurr, ezt azért beszéld meg Putyin atyuskával, meg az évszázados dwa bratanki lengyel kollégákkal is, vajon ők mit szólnak hozzá!"

Tudod, hogy a látszat ellenére nem vagyok Hitler fan, viszont tele van a tököm az állandó emlegetésével és objektíve egyébként a pályafutása elején még zseniális volt az ipse politikai és filozófiai vonalon is, gondolok itt a Harcom című remekművére, amiben bizony van néhány mai napig is érvényes felismerés!

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.08. 14:49:47

@Grimbusz Makszimusz:

Már ne is haragudj, de én nem a "részetekről" vagyok itt, hanem magam, a saját véleményemmel. Az pedig helytálló, és nem cáfolsz, csak mentegeted a kormányt, hogy megengedheti magának. Hát a faszt!

Ha magának megengedheti, akkor a népnek is jár ez a megengedheti jog. Én nem mondtam se a fidesznek, se a többinek, hogy diplomához kösse a közigazgatási kinevezéseket. Mellesleg minden közalkalmazott kinevezési okiratot kap, és nem síma munkaszerződést köt. Ezt sem én találtam ki. Próbálj egyszer az életben érdemben reagálni, és ne mellébeszélni! Tőlem minden havert kinevezhet, ha annak a törvényben megatározott képzettsége van, de akkor is, ha kiveszi a törvényből, hogy a közogazgatásba minden haver kinevezhető,ha érti dolgát, ha nem. De akkor engedtetessék meg a nemhaveroknak is ugyan ez a lehetőség.

Egyébként meg kapb be a ballibbantak f*át,, mert én nem vagyok sem jobb, sem bal, libbant, aljaskodó és lumpenproli sem. De ha mindig magadból indulsz ki, akkor nem ics csuda, hogy nem látsz az országban a fideszen kívül egy tiszetességes magyart sem. Pedig azok fizetik nagyobb számban az adót. Azt, amiből a kormány megengedheti magának. Otthon, a wc tartályt. Meg a te bérkommentelésedet.

mgdé 2020.03.08. 14:55:40

@Grimbusz Makszimusz:

Az én felismerésem meg az, hogy játék (játékosság, szellem, öröm), kultúra, igényesség (önmagunkkal szemben is, sőt, elsősorban) nélkül nem sokkal vagyunk különbek a többi lénynél, embernél, de akár másnál sem, úgyhogy ameddig ezt a szintet, lehetőleg össznépileg, nagyjából meg nem haladtuk, teljesen felesleges fajelméletiskedni, meg bármilyenelméletiskedni, felsőbbrendűsködni* és egyebek, de még csak a gorillákat, stb. lenézni se. (A bonobó :D talán némileg más tészta, nem monogám, folyton szexel, megítélése egyéni ízlés kérdése. Templomi prédikációkban, meg a morgós vénségek előtt bizonyára nem lesz példakép, max. legfeljebb elrettentő példa. Lásd - bár nem Csukás (RIP) -, Vadmalac, az Ebadta: "Szerettem nézni az elrettentő példát. Ma nem lesz?" :D
Másnak meg akár ...)

Abban viszont nagyjából egyetértünk, hogy a társadalom minden tagjára (tehát egyik kedvenc népcsoportod tagjaira is) érvényes, mindenkivel betartatandó törvényeket kell(ene) hozni. (Szvsz a mindenkire érvényes - hogy kicsit maradjunk a posztnál - Zsófira is, no meg persze anno Borkaira, Tónira, Piftire, stb. is igaz kellene, hogy legyen. Meg persze az ügyvédekre is.)
Viszont a törvényekkel csak addig a határig belemászva az emberek és a társadalom szerkezete életébe, amíg az valóban a társadalom érdeke.
X.Y. - helyettesítsd be kedvedre :) - személyes érdeke azonban nem a társadalom (nép, nemzet, ország, ahogy szeretnéd) érdeke. Még akkor sem, ha ő netán kicsit jobb, mint mondjuk Y.X. Még akkor sem, ha Churchill is azt vallotta, nyomtató lónak ne kösd be a száját, azaz neki és kasztjának - akiket a Birodalom motorjának tartott - járnak az előjogok, no meg persze a mindennapi minőségi whisky, konyak, szivar ... :)
Bárkinek bármikor megszavazom, hogy ne csak 'választott képviselői' torkai által franciapezsgőzhessen, ha megdolgozott érte. Még akár neked is! :P

*Amúgy a kínaiak vagy a japánok magukban vajon miként értékelik a mi nagy mellénnyel hangoztatott felsőbbrendűségeinket? (Vagy Adolf a kínaiakról is csupa-csupa felmagasztalót mondott volna?)

látjátok feleim szümtükkel 2020.03.08. 15:04:52

"Boldog István
kb. 2 éve
Mr. Rick barátommal nyitottam meg az I. Retro Road Show fesztivált.

Gratulálok a szervezőknek, jó szórakozást, kellemes kikapcsolódást kívánok a résztvevőknek!"

Ugye tudjátok ki az a Boldog István?

hirek.ma/2019/12/04/letunt-popikon-lanya-a-22-evesen-helyettes-allamtitkarra-lett-racz-zsofia

A Zsófiával egyébként nekem semmi bajom, mert a baj nem nála kezdődik.

mgdé 2020.03.08. 15:28:09

@látjátok feleim szümtükkel:

"A Zsófiával egyébként nekem semmi bajom"

Nekem sincs, a "helyettes" beosztásról biztos azt hitte, hogy az az "alkalmi helyettesítő" szinonimája, valami diákmunka. Sebaj, én meg majd leszek orvosigazgató valamelyik kórházban. De csak ha már elmúlt a járvány, mer' én - igaz már nem 22 - óvatos duhaj vagyok.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2020.03.09. 11:58:02

Jajj de aranyosan nekemesett a sok kis buta tanulatlan libbant agyhalott :D
Fáj az igazság? Csak a Gyurcsányra tudtatok reagálni, de sajnos ott is vannak valós bírósági ítéletek, a tényekkel pedig hiába harcoltok.
A többire meg nem reagáltatok, mert tudjátok hogy igaz.
Igazi kis fasszopók vagytok :)

Akkor mégegyszer, és szopkodjátok :)
Lehet-e hadügyminiszter valaki, aki képzetlen és alkoholista? Lehet e képviselő és pártvezető valaki, aki behazudja a diplomáját? Lehet-e miniszterelnök valaki, aki szemeket lövet ki? Lehet-e EU képviselő egy buta alkesz? Lehet-e eü miniszter egy hülye picsa akinek az apósa széfgyáros, és a kórházakba ezért széfeket szereltet, és bezáratja a sárgaházat?

s 2020.03.09. 11:58:09

@apro_marosan_petergabor: A farkasflórián mit pótolt, baszod? Elárulom. A farkat anyja mocskos pofájába. A flórián, hogy baszná telibe a mocsok kurva anyját. Egy analfabéta börtöntöltelék. Aztán mégis milyen sokra vitte. A tetves lótolvaj eltalicskázott a valag közpénzt, de a mészárosékhoz képest ez csak egy piti cukorka tolvaj hülyegyerek. Ez kell nektek, basszátok az anyátokat. Szépem fognak mutatni a lámpavason egymás mellett, mint a sorminta.

apro_marosan_petergabor 2020.03.10. 06:57:18

@s:
A hozzád hasonló trágár bunkókat miért nem zárja i a moderátor?

Grimbusz Makszimusz 2020.03.10. 07:17:03

@látjátok feleim szümtükkel:
Már ne is haragudj, de én nem a "részetekről" vagyok itt, hanem magam, a saját véleményemmel. ....................

Miután nem is írtam semmi féle "részérőlt" nem olvasom tovább, leszarom amit írsz, felesleges egy kényszerképzetes hülye kivetített vízióit cáfolgatni, hiszen sose lenne sem vége, sem haszna! :P

apro_marosan_petergabor 2020.03.10. 07:24:52

@fáskerti elvtárs:
Legyünk pontosabbak: "1989-ben a Marx Károly Közgazdaságtudományi Egyetem tervgazdasági szakát elvégezte ugyan, de politikai karrierje miatt a diplomát már nem szerezte meg. 1989-től egy évig a Konjunktúra-, Piackutató és Informatikai Intézet (Kopint-Datorg) tudományos segédmunkatársa volt, és ekkor óraadóként a Közgazdaságtudományi Egyetemen mikroökonómiát tanított." /W

Grimbusz Makszimusz 2020.03.10. 07:25:15

@mgdé: Bocs, a szerző nem minden gondolatától kaptam katarzist, a szakszervezetekről leírt értekezését nagyjából át is ugráltam, a fajelméletet meg mindenki úgy kezeli ahogy akarja, de hogy vannak bizonyos törvényszerűen felbukkanó fajtajellegesnek is nevezhető viselkedési jelenségek bizonyos népcsoportoknál, az tény!

apro_marosan_petergabor 2020.03.10. 07:41:18

- ha lehetett Gyurcsány szakdoga(eltünt) nélkül kommunista miniszterelnök...
- ha lehetett érettségi nélkül libero EU elnök (Schulz)...
- ha hazudhatott nyelvtudásáról, diplomájáról egy sereg maszop-szadesz(libero) képviselő...
- ha a libero képviselők jó része sem magyarul nem tud, sem helyesen írni, sem a történelmet nem ismeri (Bangóné, Kunhalmi stb.)
- ha semmi nélkül lehet egy 16 éves nyomott paranoiás csaj libero-anarchista világfelforgató-jelőlt (Thunberg)
- Ha olyan bunkó mint Jakab Péter, aki diplomája ellenére úgy viselkedik, mint akinek faiskolája sincs

Akkor se legyen polgári államtitkár diploma nélkül.
Úgy gondolom, pótolni fogja. Mint ahogy pl. Deutsch pótolta, mint miniszter, bár törvény erre nem kötelezi.
süti beállítások módosítása