Ön szerint félni kell a menekültektől?
2015. augusztus 05. írta: Despota

Ön szerint félni kell a menekültektől?

4729376_5eed4512161bbfc9adf2cd4d72c21cde_wm.jpg

Özönlenek Magyarországra a menekültek, csak a legutóbbi hétvégén több, mint 4000 migránst fogtak el. A magyar - szerb határ gyakorlatilag megszűnt, a kormány pedig gőzerővel építi a kerítést, amely szerintük távol tartja majd az illegális határátlépőket. Rengeteg civil segíti a jobb élet reményében útra kelő menekülteket, ugyanakkor sokan, főleg a határ közeli településeken tartanak tőlük, ötven százalékkal megugrott az eladott gáz-riasztó pisztolyok száma a szegedi Harmónia vadászboltban az elmúlt két hónapban. Az emberek a saját védelmükre vásárolják az otthon legálisan birtokolható fegyvert a migránsok ellen.

Van egy ötleted, vagy írnál egy cikket nekünk? A nagydontes@gmail.com címen elérsz minket!

A helyzet tehát alaposan megosztja az embereket, ezért mi sem kerülhetjük ki ezt a kényes témát. Nem tisztünk ítélkezni, vagy véleményt formálni, ezért a megszokott módon olvasóinkra hagyjuk ezt a hálátlan feladatot. A döntés ezúttal is az Önök kezében van!

A DÖNTÉS

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydontes.blog.hu/api/trackback/id/tr717680826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

♔batyu♔ 2015.08.06. 10:29:25

@chrisred: Te komolyan ilyeneket szánsz érvnek, hogy nincs értelme a határok védelmének, mert a fehér ember potenciálisan még veszélyesebb?

Akkor miért nem bontod le a kerítésedet, hiszen lophat tőled akár egy családtag is. Benne van a zsákban.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.08.06. 10:32:34

@a fidesz csak lopni tud: Európába mennek az illegálisok
-Európa a hazám, rokonaim, barátaim is élnek nyugaton, őket is védeni kell azzal, hogy kőkeményen fellépnek a magyar határon a betolakodók ellen.
A magyar kormány nem csak az országot védi, hanem a schengeni egyezmény alapján az uniót. Ha ezt nem teszi, akkor ki kell dobni az unióból és építsenek határzárat az osztrákok meg szlovákok a magyar határra.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.08.06. 10:37:43

@a fidesz csak lopni tud: a gyűlöletről beszélsz, amit Gyurcsány korbácsolt fel?
23 millió román
Szaúdi terrorista focisták.
Miskolci cigánybűnözést nyíltan kimondó ex-főrendőr a DK jelöltje volt.
Kertész Ákos moslékzabálózása, genetikusan alattvalózása.
Öld meg a magyart felkiáltással gyilkoló rejtett erőforrások, akiket a baloldal védett be utólag.
A bosszú népe megmutatta már párszor, hogy mi a gyűlölet.
Khm... Szerintem ti ballibák hallgassatok a gyűlöletkeltést illetően.

Kéne egy nick... (törölt) 2015.08.06. 10:38:54

@a fidesz csak lopni tud: a gyűlöletről beszélsz, amit Gyurcsány korbácsolt fel?
23 millió román
Szaúdi terrorista focisták.
Miskolci cigánybűnözést nyíltan kimondó ex-főrendőr a DK jelöltje volt.
Kertész Ákos moslékzabálózása, genetikusan alattvalózása.
Öld meg a magyart felkiáltással gyilkoló rejtett erőforrások, akiket a baloldal védett be utólag.
A bosszú népe megmutatta már párszor, hogy mi a gyűlölet.
Khm... Szerintem ti ballibák hallgassatok a gyűlöletkeltést illetően.

csepke 2015.08.06. 10:42:42

Azt kellene végre megérteni, hogy ameddig bárki jöhet a világ bármely részéről, addig fog is jönni bárki. Ezek az emberek lehet, hogy helyesek kedvesek...stb, és egy-két napig vagy 2 hónapig elteszegetjük őket ide oda európában sátortábor..stb, meg etetjük, de nem weekendezni jöttek, hanem örökre. Örök életre ki fogja őket etetni, fedelet rakni a fejük fölé? Ha meg van erre kapacitás, akkor a meglévő helyi hajléktalanokkal miért nem tudta ezt megcsinálni európa? Megmondom miért, mert egy embert egy életen át nem lehet másnak fenntartani. Ez olyan mint fát öntözni egész életében. Nem lehet. Most elnapozgálnak a parkokban, de jön a tél. Ki állja a szilárd fedél+fűtés költségét? És főleg hol? Amíg Mon. átlagembernek egész életre szóló projekt a lakáskérdésének megoldása addig több tízezret a semmiből előbukkanva, hova?

Medgar 2015.08.06. 10:45:51

@♔batyu♔: Néha értelmezhetnéd is amire válaszolsz. Azt írtad 100 000 migráns. Erre írtam, hogy ferdítesz mivel a 100 000 csak az elfogott határsértők száma, és mindegyikre jut legalább egy ember akinek sikerül.

♔batyu♔ 2015.08.06. 10:50:44

@Medgar: na most ezen nem érdemes rugózni, mert én nyilván a hivatalos számokat mondom.

A jobbikos elnök beszámolója szerint pedig legalább 4-en jutnak egy elfogottra. Márpedig ő több napig ott volt a határnál.

Azonban azt gondolom, hogy mivel ezeket nem regisztrálják, olyan, mintha nem itt léptek volna be, tehát nem hiszem, hogy ezek nekünk problémát jelentenének.

Vili Doli 2015.08.06. 10:50:45

Hát azért az a sötét tömeg, ahogy ott üldögél a Nyugati pályaudvar lépcsőjén tétlenül - ELÉG FÉLELMETES.
Mire várnak?
Hova mennek?
Mi lesz, ha elfogy a pénzük és megéheznek?

A kormány helyében én nem kerítést építenék, hanem visszaraknám őket Szerbiába, a szerbek meg szintén küldjék őket oda, ahonnan jöttek.
Rendezzenek be egy élhető rendszert a saját hazájukban.
Sokkal olcsóbb ott az élet, nem kell fűteni, nyílászárókat hőszigetelni, déligyümölcs megterem - viszont dolgozni kell.
Persze még olcsóbb beleülni Európában a készbe.

♔batyu♔ 2015.08.06. 10:51:31

@csepke: A libsi valahogy úgy gondolja, hogy majd te.

♔batyu♔ 2015.08.06. 10:54:52

@Vili Doli: Kerítést attól kell építeni, de Orbánék tényleg nagyon puhák. Eleve nulla tolerancia kellene, azaz semmiképp nem jöhet be csak szabályosan.

Számtalan mód létezik: Táblák, szóbeli felszólítás, gumilövedékekkel testre lövés, persze nem ballisbsi módra a szemek magasságában.

Kampfer 2015.08.06. 11:00:00

Dehogy kell félni a migránsoktól! A tömeges betelepülésük hatásaitól kell félni! És a belpolitikai töketlenkedésektől kell félni! Attól, amit egy impotens hatalom és egy aljas szándékai elérése érdekében bármire képes mocskos balf*sz és libbant ellenzék időrabló harca eredményezhet!
Nem félni kell! Hanem lépni! TELJES határzárat, kerítést, falakat, szögesdrótot és aknamezőt jelentő műszaki zárat, szigorúan védett határátkelőket, fegyvereket és fegyvereseket kell telepíteni. Elrettenteni MINDEN migránst attól, hogy be akarja tenni ide a lábát illegálisan! A migránsok belső segítőit (ilyen-olyan civilek, helsinkiek, taszparasztok és egyebek) pedig törvényileg felelősségre vonni a közveszélyt okozó tevékenységükért. Az elkövetőket szénnébüntetni, sittelni, ha kell, az ilyen tevékenységeket folytató szervezeteket pedig felszámolni, betiltani! Ha a Magyar Gárdát be lehetett tiltani, akkor egy tasz-paraszt szervezetet és a helsinkieket is föl lehet számolni az utolsó irodistáig-aktivistáig! Addig kell radikálisan lépni, amíg még esély van elkerülni azt, ami Rotterdamban, Londonban, Párizsban, Brüsszelben és egyéb helyeken már most is van! Nem félni kell, hanem lépni és tenni! Azonnal! Már most is késő...
Kamp.

♔batyu♔ 2015.08.06. 11:05:36

@Kampfer: Ehhez ki kellene lépni az EU-ból. Én támogatnám. Még mindig jobb egyfajta szegény, de szabadabb élet.

high up! 2015.08.06. 11:07:07

@♔batyu♔:

Akkor folytasuk a te stílusodban: A jó kurva anyádat te rohadék büdös fidesznáci! Te, az egykori büdöskomcsiból lett büdös fidesznáci.

Lövetnél emberekre, mert a háború elől menekülve Magyaro-ra érkeznek? Mi volt a te nagyfaterod, náci kivégző osztagos?
Mi volt a te faterod, komcsi AVH-s kínzó legény?
Te kretén náci, nálatok nem csak a szellemi hótsötétseg öröklődik a génjeitekben, hanem a halálosztás vágya is. Fasza egy család vagytok ti!

De alegszebb az, hogy micsoda egy remek reklám vagy te a (anti)keresztény fideszmaffiának.

FOLYTASSUK!

♔batyu♔ 2015.08.06. 11:07:37

@Kampfer: Sajnos késő, mert jelenleg úgy tűnik, pár százezer bevándorlót itt nálunk akarnak rekeszteni a nyugatabbra lévő országok.

Én amúgy megértem őket, Orbán a miniszterelnök, nem Merkel hagyta szabadon a magyar határokat, hanem Orbán. Az pedig nem magyarázat, hogy az Unió nem engedte megvédeni. Akkor meg kellett volna védeni az Unió ellenében.

♔batyu♔ 2015.08.06. 11:08:24

@high up!: Takarodj már a jó kurva anyádba, nem azért írtam, hogy vitatkozzunk pöcsfej.

chrisred 2015.08.06. 11:09:14

@♔batyu♔: Az illegális határátlépés célja, hogy schengeni vízum nélkül is bejuthassanak az EU-ba, és az általuk kívánt célországban adhassák be a kérelmüket - ami egyértelműen nem Magyarország. Ez éveken keresztül annyira egybevágott
a magyar kormány érdekeivel, hogy semmit nem tettek a zöldhatár hatékony ellenőrzése érdekében, miközben felvették az uniós támogatást. Ez az elsődleges oka annak, hogy az embercsempészek paradicsoma lettünk, és kialakult a jelenlegi invázió. Persze amikor az EU belengette, hogy visszatoloncolja hozzánk azokat, akiket ellenőrzés nélkül átengedtünk, az illetékesek kapkodni kezdtek, mint a félkarú szobafestő. Összehordanak tücsköt-bogarat a terrorizmusról és Európa megvédéséről, de igazából ez a migráns hullám is csak egy március 15-i hóesés. Látványkormányzással nem lehet megoldani a valós életben előforduló problémákat.

high up! 2015.08.06. 11:10:34

@♔batyu♔: ", de Orbánék tényleg nagyon puhák. Eleve nulla tolerancia kellene, azaz semmiképp nem jöhet be csak szabályosan. Számtalan mód létezik: Táblák, szóbeli felszólítás, gumilövedékekkel testre lövés, "

Bazmeg, ha ezt eljut az IS-ig, akkor téged seperc alatt leigazonak a kivégző osztagjukba! Ne gondolkodj sokat az ajánlatukon, csak visszatérsz a hason genetikájú félázsiai rokonaidhoz.

FOLYTASSUK!

♔batyu♔ 2015.08.06. 11:12:13

@chrisred: Te úgy írod le a saját véleményedet, mintha hivatalos lenne.

Az, hogy az illegális határátlépő számára mi az illegális határátlépés célja, egy dolog, nem érdekes, mert a jogszabályok meghatározzák az eljárást.

Ne nézzél hülyének, azért emlékszem én arra az időre is, amikor az Eu*-hoz rohangáltatok, hogy orbán itt Aushwitzot akar. Az Eu pedig ezzel egyetértett.

Félre ne érts, akkor is Orbán ezért a hibás, nem te vagy az EU.

high up! 2015.08.06. 11:13:34

@♔batyu♔:

Takarodj már a jó kurva anyádba, nem azért írtam, hogy vitatkozzunk , te hibrid komcsi-náci pöcsfej.

Amúgy meg a magadfajta kretén, emberre lövető nácijai mióta szoktak a lövés előtt vitatkozni?

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.06. 11:22:07

@Vili Doli: "Hát azért az a sötét tömeg, ahogy ott üldögél a Nyugati pályaudvar lépcsőjén tétlenül - ELÉG FÉLELMETES."

Oszt 1989-ben meg az NDK-soktól voltál ugyanígy beszarva, ahogy egész Budapestet ellepve ültek, álltak, sétálgattak? Akkoriban se mertél kimozdulni az utcára, mert az NDK-sok ELÉG FÉLELMETES-ek voltak?

Mit gondolsz, amikor 2 hét alatt 200 ezer magyar lepte el Ausztriát 1956-ban, akkor azok lövetni akartak rájuk meg visszapaterolni őket, mert számukra ez a sötét félázsiai tömeg ELÉG FÉLELMETES volt?

Elárulom neked, hogy akoriban a határmenti osztrák falvak lakói élelemmel várták a menekülőket. A mi fidesz nácijaink batyu főnácival az élen meg puskagolyóval. Emmán kútúra, felülmúlhatlan fideszimázs!

FOLYTASSUK!

midnight coder 2015.08.06. 11:26:12

@a fidesz csak lopni tud:

"A batyugéza féle agyhalottak elfelejtik azt az apróságot, hogy a migránsok csak átutazóban vannak nálunk."
A kezed meg belelóg a bilibe. A nagyon demokratikus jelenlegi célországok, ha a mennyiség meghaladja a kritikus tömeget és elkezdenek _komoly_ gondot okozni, úgy basszák vissza őket ide a perifériára, hogy a lábuk sem éri a földet. És akkor az lesz a fő kérdés, hogy hol is léptek a bevándorlók az EU területére. Mert ott fognak landolni.

Arról nem is szólva egyébként, hogy nekünk az sem annyira jó, ha az EU fejlett tagországaiban megalakul az európai IS. Mert ez a másik forgatókönyv. És akkor majd lehet befogadni a menekülteket - akik ezúttal németek, franciák, svájciak, stb. lesznek. Kb. mindenki, aki azon a környéken él, és nem akar iszlamista lenni.

"Hála az orbáni kánaánnak, még a háború elől menekülő szerencsétlenek sem akarnak itt letelepedni."
Hála a 40 + 15 év vörösnáci uralomnak. Ha ki tudjuk hagyni a 40 év MSZMP és a 15 év MSZP kormányzást, akkor nem itt tartanánk... Ezzel együtt a jelenlegi magyar helyzet is több tucat fényévvel jobb mint bárhol Afrikában vagy a közel-keleten, kivéve pár olajállamot, mint Pl. Szaud-Arábia. Ahová egyébként vidáman mehetne az összes bevándorló, ott aztán lenne miből eltartani őket...

Kampfer 2015.08.06. 11:26:22

@♔batyu♔: Szerintem nem feltétlen kell kilépni ehhez az eu-ból. Ha a folyamatok hasonlóak maradnak (és ez így lesz), akkor a lakossági elégedetlenség és harag el fogja érni a politika legfelsőbb szintjeit is. Csak abba gondolj bele, hogy az a merkel mit nyilatkozott migráció kérdésben akár egy éve és most! Egyszer azt is kimondta, hogy a multikulti megbukott. Egy évvel korábban te sem fogadtál volna erre! Orbánéknak azt kell(ene) jól tálalni, hogy mindez az intézkedés az eu határainak védelmében és a terrorizmus elleni önvédelem keretein belül történik! Az eredménye pedig az kell legyen, hogy egyetlen migráns se jöjjön be! A határátkelőn pedig CSAK akkor szabad átengedni bármilyen migránst, ha az rendelkezik valamely eu-s követség által adott papírral arról, hogy legálisan beléphet! Magyarországra egyetlen migránst sem szabad beengedni, az pedig vérlázító, hogy szabadon, ellenőrzés nélkül itt flangálhatnak! Deportálni kell őket és szegregált táborokban ŐRIZNI addig, amig vissza nem toloncoljuk őket! Ez vonatkozna a hozzánk visszatoloncoltakról is! NEM SZABAD engednünk a jelen helyzetben!
Kamp.

chrisred 2015.08.06. 11:26:56

@♔batyu♔: Ja, hivatalosan az enyém. :)

Magyarország és az EU ugyanúgy a politikus káder vízfejtől szenved. (Nem hivatalos: csak a véleményem.)

midnight coder 2015.08.06. 11:30:26

@high up!: Az NDK-s turistákról azért lehetett tudni, hogy odahaza nem irtottak-ki egy-két falut, továbbá nem hurcolnak Ebola és más hasonló egzotikus trópusi betegségeket, továbbá nem egy olyan vallás követői voltak ami erőszakkal terjeszkedik és ami a világ terroristáinak döntő többségét adja, és akiknek kb. annyi köze volt a mi kultúránkhoz, mint a majomház csimpánzainak. A többi stimmel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.06. 11:34:53

@chrisred:

"Vagyis kell félni tőlük, de nem annyira, mint a magyaroktól. :)"

Akkor nosza, vándorolj ki hozzájuk Etiópiába, Afganisztánba stb.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 11:36:23

@♔batyu♔:

"Te ostoba, napi 4000 ide bevándorló muszlimot te gyűlölsz? "

Nem.
Agyhalott orbáncsicska, ti gyűlölitek őket.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 11:37:54

@Kéne egy nick...:

Volt már olyan. Ezt a megoldást meghagyom a narancsokomcsiknak, én emberibb verziót szeretnék. Führered is a kerítést preferálja, a baj az, hogy nem őt meg az agyhalott narancskomcsikat zárják mögé.

chrisred 2015.08.06. 11:38:58

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Félreértettél. Nagyon bátor vagyok, még a magyaroktól sem félek. :)

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 11:39:09

@Kéne egy nick...:

Beteg vagy. A szenny, mocsok, a csalás, lopás, erőszak, korrupció szinonímája a fideSS lett az utóbbi 5 évben.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.06. 11:40:55

@♔batyu♔:

"a valódi veszély nem a bevándorló bűnözés, hanem az etnikai arány megváltoztatása. Ha rengeteg muszlimot szeretnék látni a környezetemben, akkor majd én elmegyek egy muszlim országba."

Ez aztán mondhatod a libsinek, elereszti a füle mellett. És továbba is bőszen cáfolja az el sem hangzott érveket.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 11:41:28

@Kéne egy nick...:

"Szaúdi terrorista focisták."

Ez speciel azt mutatja, hogy mennyire egyszerű és buta vagy, hogy hagyod magad fanatizálni egy humoros mondat félremagyarázásával.

Ez pont olyan, mint a Maksa féle humor, amit 25 éve ejt el minden előadásán, de egy adott pillanatban az agyhalottak nekiestek, mert hogy mer ilyet mondani.
Hányadék férgek vagytok.

Vili Doli 2015.08.06. 11:41:44

@high up!:
Nem emlékszem, hogy annyira zavaró tömeg lett volna 1989-ben a sok NDK-s, legfőképpen azért, mert NEM VOLTAK SÖTÉTEK.
Azonkívül mindenki tudta, hogy haza akarnak menni az övéikhez, az NSZK-ba.
Az 56-os magyarok megint egy más tészta.

De ezek közül a mostani menekültek közül vajon hány fog úgy dönteni, hogy neki jó lesz ez a kis Magyarország is?
Amíg csak néhány marad itt, nem is baj, színesítik a társadalmat. Van is nekik itt egyházuk, mecsetük pár éve.
De majd ha a fél muzulmán világ felkerekedik és jön az itt levők után, az már félelmetes lesz.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.06. 11:42:01

@chrisred:

Te nem bátor vagy, hanem egy jellemtelen, a saját hazáját és népét mocskoló hazaáruló.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 11:46:02

@midnight coder:

Azt szeretem az agyhalott orbánistákban, hogy a gondolkodás nyomai is elkerülik őket. Agyhalott, a "kétharmados" imádottjaidnak ez egy tollvonás lenne. Amíg egy tollvonással csak a mutyit és a lopásaik legalizálását tudják egy szavazással átfuttatni a Parlamenti szavazódroidokkal, ilyen ügyekben meg milliárdokat elbaszva konzultációt hirdetnek és elhitetik a hozzád hasonló full idiótákkal, hogy érdekli őket a véleményetek, addig nem kell csodálkozni, hogy mekkora idióták vagytok. Egy törvény, és repül vissza az összes. Ha ezt nem hozzák meg, azzal csak téged meg az összes többi csápoló barmot tudják behülyíteni, értelmes emberek nem dőlnek be a fideSS manipulációinak.

Vili Doli 2015.08.06. 11:46:57

@♔batyu♔:
Na látod, ezt nem értem.
Miért nem jönnek be szabályosan, útlevéllel, vízummal?
Ugyanúgy, ahogy mi is mehetünk bárhova, ők is utazhatnak, nem?
A legtöbbnél semmilyen személyi igazolvány nincs.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 11:47:30

@midnight coder:

"Hála a 40 + 15 év vörösnáci uralomnak."

Agyhalott, führered egy év alatt több adósságot halmozott fel csak az utóbbi öt évben, mint amennyit a szociknak 40 év alatt sikerült.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.06. 11:56:26

@chrisred:

"Szerintem az IS elől teljes joggal menekülő családoknál sokkal veszélyesebb a jóléttől eltompult agyú, defektes fehér (európainak azért nem nevezném), aki csatlakozni akar hozzájuk."

Napi 2-4000?

Amúgy meg gusztustalanul terelsz. Ami nem csoda, biztos neked is kecskepásztorok a felmenőid, akár a kiskedvenceidnek.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 11:58:42

@high up!: És 2014-ben is naponta 4000 ember jött át a magyar határon?
Vagy azóta változott a tendencia?

Krumpli Bogart 2015.08.06. 12:05:10

@chrisred: Úgy látom, nem tájékozódtál, az utóbbi napokban jelentősen megváltozott a német hozzáállás, ami nem is csoda, hiszen megváltozott a a beáramlás üteme is.
A németek a jövőben mazsoláznak, a zaccot pedig visszaküldik oda, ahol átlépte az EU határát. És hol lépték át????

Kampfer 2015.08.06. 12:07:10

@Vili Doli: Teljesen jogos! +1
Nem értem a kormányt...! Már hetek óta mindenkit vissza kellene fordítani a határról, akit elkaptak! Akit feltartóztatnak a zöldhatáron át, azt lehúzni pénzbírsággal, majd a legközelebbi határátkelőn VISSZA KELL TOLONCOLNI AZONNAL! Rendőri erővel. Nem tábor, meg vizsgálgatás meg elbírálás...! AZONNAL kidobni, vissza a szerbekhez. Ezt még csak tetézné, ha nincs papírja, vagy hamisította. Ha megbírságolják és azonnal visszadobják őket, következő alkalommal majd meggondolja, hogy erre jön-e! Már hetek óta kérdem a libbantakat, miért nem a rendes átkelőn próbálkoznak...? Na ezért KELL a fal, nem csak a szerb határra, hanem a románra, horvátra is! Bár, a horvát határnál azért a Dráva jótékonyan segíthet... Oda néhány folyamőr hajó is elég lenne, ami az olasz agyhalottakkal ellentétben szépen visszatereli őket a horvát oldalra!
Kamp.

chrisred 2015.08.06. 12:08:33

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Valami azt súgja, hogy a szektás fehérrel érzékeny pontra tapintottam. Amíg csak a Vidám vasárnapon őrjöngesz, felőlem csinálhatod.

Kampfer 2015.08.06. 12:10:10

@Krumpli Bogart: Nem hiszem, hogy az ilyen híreket figyelő fülekkel hallgatnák! ;-) Egyébként pedig nekünk már hetek óta vissza kéne ezerszám toloncolni ezt a sok illegálist a szerbekhez! Kompromisszumok és teketória nélkül! Csak a határozott és azonnali, megalkuvást nem ismerő intézkedések lehetnek eredményesek! Ellentétben az agyhalott olasz 'megoldással'!
Kamp.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.06. 12:12:31

@chrisred:

Drága, engem sem zavar, hogy a kecskéidet dugod. Csak vigyázz, közben ne hívd fel telefonon a haverjaidat. :D

chrisred 2015.08.06. 12:17:27

@Krumpli Bogart: Erről volt szó. Más kérdés, hogy lehet ezt megvalósítani. Mert az ide érkezőknek se mindegy, hogy nálunk vagy Németországban telepednek le.

Vili Doli 2015.08.06. 12:19:10

@Kampfer:
Biztos naiv vagyok, de én még azt se tudom, hogy kerülnek Pestre? A szerb határ ide vagy 150 km. Vesznek vonatjegyet?

csak egy néző 2015.08.06. 12:32:34

@Vili Doli:
Jó reggelt kívánok. Jó hosszan és mélyen aludtál. Mit vettél be?

KUHULIN 2015.08.06. 12:37:51

@a fidesz csak lopni tud: "fideSS" kifejtenéd bővebben? Főleg, hogy a Fidesz tele van zsidókkal (főleg a holdudvara)... Vigyázz, mert messzire vezethet ez... :D

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 12:40:26

"Rengeteg civil segíti a jobb élet reményében útra kelő menekülteket"

1. embercsempészetben való közreműködés

2. illegális tartózkodás elősegítése

Simán be lehetne csukni az összes szarházi libsit, aki elősegíti, hogy a határsértő csürhe szabadon grasszálhasson az ország területén.

Kampfer 2015.08.06. 12:48:51

@Vili Doli: Ne is mondd! Rossz hírem van! A papírkájukkal díjtalanul utazhatnak a befogadóállomásra... A non-plus-ultra, hogy a hungarofób szocionista szarhalmi és a holdudvara (együtt-pm-libbantak) azt is el akarták érni, hogy a bkv-t ingyen használják! Én meg fizethetek mindenért... Rakják telibe azt a ballibbant tetves qrvaanyját az összes migránsszopó reteknek!
@megettem az aranybornyút: Egyetértünk! Nem is beszélve arról, hogy közben közegészségügyi kockázatot is jelentenek! Ott van elbaszva, hogy már a rendőrnek is pátyolgatnia kell ezeket. A határon összefogdosott csürhét összeterelni, menetoszlop és erőltetett menetben vissza a szerb-magyar HATÁRÁTKELŐHÖZ, ahol VISSZATOLONCOLÁS előtt regisztrálni mindet (biometria is), majd regisztráció után visszabaszni MIND a szerbeknek! És ennyi...! A kerítés pedig épüljön vadul és gyorsan, ha lehet erősítsék is meg. Legjobb lenne még egy sor drót, közéjük pedig ugró bettyk a gereblyézett sávba!
Kamp.

csak egy néző 2015.08.06. 12:48:56

@megettem az aranybornyút:
Tudod öcsém, rólad és a társaidról a baromarcú Bayer Zsóti mondatai jutnak eszembe.
"Ha a pincében felfordítunk egy követ, akkor ilyen arcú férgek másznak ki alola"

saetta26 2015.08.06. 13:00:36

Meggyőződésem, hogy a menekült/bevándorló kérdés is, mint annyi másik, nem fehér és nem fekete, valamint erősen manipulált politikailag.
Én igyekszem - a mai Magyarországon különösen - kritikusan és önkritikusan végiggondolni az elsőre szimpatikus vagy antipatikus véleményeket, beleértve saját első benyomásaimat is.

Úgy érzem, az "idegenellenesség" nem kreált, gerjesztett érzelem, hanem számos természeti lénynek bizonyos értelemben ösztönösen létező reakciója.
Időnként szükséges, vagy jogos reakciója.

Ha a véleményünktől el tudunk vonatkoztatni, beláthatjuk, hogy a változás ugyanakkor sokszor haladással, egy társadalom megújulásával is együtt járhat.
Most mégis egy kicsit a másik gondolatot boncolgatnám, személyes benyomások alapján is - hiszen éltem Európában másutt, illetve az arab világban.

Amit egyrészt látok, az az, hogy a jelenlegi kelet-közép-európai EU országok erősen homogének etnikailag, kulturálisan, nyelvileg.
Egymás iránt még létezik komolyabb tolerancia, illetve erős a nyugat- európai kötődés.
Az ilyen emberek részéről "természetes"-nek tartom a más vallású, más kultúrájú, más szokásokkal rendelkező, akár más bőrszínű emberekkel kapcsolatos különös érzéseket, illetve az idegenekkel szembeni idegenkedést. Most nem a kérdés morális és (nemzetközi) jogi kérdéseit nézve, hanem az emberek ösztönös reakcióit.
Az is egyértelműnek tűnik, hogy a rendszerváltozás óta, illetve a globalizációnak miatt olyan hirtelen és nagy változások zajlanak, amilyenekhez ez a társadalom az elmúlt 70 évben nem volt hozzászokva.

Sokan hivatkozták már, hogy London, a nagy francia, holland, belga városok, Stockholm milyen változásokat élnek meg. Egy magunkfajta, saját világában nevelkedett (kelet-)európainak sokkoló tud lenni az idegen közeg. Például London Wembley városrésze gyakorlatilag India. Nem félelmetes abban az értelemben, mint sajnos több fekete negyed, de rendkívüli módon zsúfolt, koszos, furcsán hangos és "büdös". Utóbbi európai értelemben.

Nem szeretnék ott élni, itthon sem szeretnék ott élni.
A világ számos országában jóval több menekült, bevándorló él. A közel keleti gazdag olajállamok szörnyű példák, mivel hirtelen nőttek sokszoros méretűre, és a lakosságuk többségét elsősorban ázsiai (indiai, bangladesi, fülöp-szigeteki, stb.) illetve egyiptomi bevándorló / vendégmunkás alkotja.

Be kell látnunk viszont, hogy
- Magyarország népessége drasztikusan csökken, rendkívül súlyos nyugdíj- és egészségügyi ellátási helyzetet vetítve előre,
- Magyarország története során sokszor kellett államilag szervezett betelepítéssel pótolni a főleg háborúk miatt elfogyott lakosságot.

Csakhogy régen elsősorban (nem kizárólagosan) Európából érkeztek hasonló emberek (kivéve Szt. István idején, mert akkor mi inkább voltunk még "ázsiaiak" és "európaiakat" hoztak hozzánk).

Még egy gondolatot fűznék ide. A világ, a globalizált világ olyan mint egy hatalmas fürdőmedence. Korábban - kisebb nagyobb átjárásokkal - minden ország a saját kádjában ült, pontosan annyira meleg vízben, amennyire fejlett volt.
Az elmúlt évtizedekben az USA meleg vízben, Európa meleg vízben (a németek, a dánok főleg). Afrika majdnem jéghidegben, Ázsia elég hidegben. Mi amolyan langyosban.
A GLOBALIZÁCIÓ általános hatása, hogy ezeket egybenyitják, talán Afrika nagy részét kivéve. Lassan (de gyorsuló tempóban) a víz közelebbi hőfokra ér. Nem teljesen, mert egyes pontokat jobban fűtenek benne, de azért keveredik. Ahol hidegebb marad, onnan pedig evickélnek (úszás)tudás nélkül is a melegebb részek felé.

Mit jelent mindez?

RÖVIDEN:
- A jelenlegi "menekült"hullám brutális, még akkor is, ha más országok sokkal több menekülttel küszködnek. Érthető viszont, ha akár olyan emberek is, akik amúgy esetleg személyesen nem képesek fejlődni, nem küzdenek, "védik" ami az övék.

- Hiába '45, '56, az NDK példája, általános demokratikus elvként az emberek nem akceptálják, hogy a menekültön segíteni kell. Ha a folyamatok extrém méretűre nőnek, akkor a Titanic és a mentőcsónakok esete állhat elő, az a szolidaritás, ami az első 2-10-20 fuldoklót kimenti, sok száz, ezer ember esetén elporlad.

- Jugoszlávia esete jó példa arra, hogy pillanatok alatt válnak akár tanult, érző emberek, bosszúszomjas vagy egyszerűen túlélni akaró fenevaddá.

- Ugyanakkor (ha) a népességfogyás nem áll meg, akkor kevesen lakják majd ezt a hazát (házat) és a végén nem leszünk elegen, akik fenntartják.

- Roskadozik a házunk (ha nem is annyira mint a világ sok részén), de ha hirtelen túl sok szegényebb új lakója lesz, akkor össze is rogyhat, mert karban is kellene tartani. Illetve, ha hirtelen lesz sok új lakója, akkor sok lesz a veszekedés a lépcsőház tisztaságán, a hangos tévén, a parkolóhelyeken.

- Biztos van, kell legyen FENN (de nem annyira fenn) egy politikai szándék, hogy a népességproblémát kezelni kell. Tetszik vagy sem, a betelepítés hangsúlyos eleme lesz, és ez nem Erdélyből vagy Európából várható. De úgy tűnik, nem onnan és azokkal, akik most jönnek.
A humánum itt korlátos, bár fáj.

S.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 13:03:30

@csak egy néző:

"Tudod öcsém, rólad és a társaidról a baromarcú Bayer Zsóti mondatai jutnak eszembe."

Nekem meg rólatok Jézus jut az eszembe, amikor a disznók elé szórt gyöngyről beszélt:

"Ne adjátok azt, a mi szent, az ebeknek, se gyöngyeiteket ne hányjátok a disznók elé, hogy meg ne tapossák azokat lábaikkal, és néktek fordulván, meg ne szaggassanak titeket." (Mt. 7,6)

Nektek, libsiknek Magyarország NEM a hazátok, és pláne, hogy ez az ország nektek NEM szent.

Lelkiismeret-furdalás nélkül odalöknétek a hazánkat, ami nekünk SZENT, a disznók elé, hogy széttapossák.

KUHULIN 2015.08.06. 13:06:15

@saetta26: Hű bazdmeg! Végigszenvedtem, de kár volt! :D

csak egy néző 2015.08.06. 13:12:30

@megettem az aranybornyút:
"Lelkiismeret-furdalás nélkül odalöknétek a hazánkat, ami nekünk SZENT, a disznók elé, hogy széttapossák."
Széttapossátok azt ti magatok nemzethy, hazaffyak.

konrada 2015.08.06. 13:13:44

Index 2015.08.05. 20:53

Csehország tárgyalni kíván Magyarországgal, hogy fogadja vissza azokat a menekülteket, akiket a dublini egyezmény alapján vissza kell fogadnia - jelentette be Miloslav Koudelny, a csehországi menekülttáborok kezelőségének igazgatója szerdán Prágában az MTI szerint.

"Levelet írtunk a magyar belügyminiszternek, amelyben követeljük a helyzet normalizálását" - mondta Koudelny újságíróknak.

Az igazgató utalt arra, hogy a cseh hatóságok mintegy 470, Magyarországról érkezett menekültet vettek őrizetbe, de állítása szerint Magyarország közülük csak 50-et fogadott vissza.

...és nekünk a csehekkel, németekkel, osztrákokkal kell megküzdenünk, ha visszaküldik azokat, akiket nem állítunk meg?

...ezt csak úgy kérdem azokotól, akik szerint nem számít,hányan jönnek be, mert úgyis tovább mennek...

chrisred 2015.08.06. 13:15:14

@saetta26: Nekem meg van olyan érzésem, hogy a szerbeknél, a hagyományok és a neveltetés miatt sokkal nagyobb az aránya a szociálisan érzéketlen ösztönlényeknek, mint Európában. És ha anarchia alakul ki, az ilyen típusú emberek gátlásai felszabadulnak, mintha levennék róluk a pórázt.

high up! 2015.08.06. 13:15:43

@ursus artos:

te nagyonhülye, azt se tudod, hogy a menekült kérdésben nem Schengen az irányadó, hanem az EU területe (plusz Svájc is tagja az egyezmények te nagyonghülye fideszbirka, oszt Svájc meg még nem is EU)

Fogd már meg a batyu náci tesód kezét, oszt végezzétek már el azt a Nyócc osztályt, mert az valami röhejes, amikor az analfabéta prolik akarnak 1917 után 2015-ben is világforradalmat csinálni.

FOLYTASSUK!

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 13:18:07

A poszt címe meg egy ordas liberális hazugság.

Magyarországnak nem a "menekültek" okozzák a gondot, hanem a zöld határon át TÖRVÉNYSÉRTŐ módon az országba BESZÖKDÖSŐ, papírokkal NEM rendelkező határsértők.

A poszt címe helyesen:

Ön szerint félni kell a hazánkba törvénysértő módon beszökdöső határsértőktől, akik naponta többezren érkeznek útlevél és vízum, vagy bármilyen, a személyük azonosítására alkalmas dokumentum nélkül ?

midnight coder 2015.08.06. 13:22:14

@a fidesz csak lopni tud: Okoska, Kádárék adóssága nem csak az államadósság volt, hanem az is, hogy a gengszterváltás után itt maradtunk hazai gazdaság nélkül. 40 év szocializmus + MDF + MSZP kormány után az országnak lényegében nem maradt saját gazdasága, csak egy rakás államadósság. Ez köszönhető egyrészt a Kádár korszak alatt kiépült remek gazdaságnak aminek nagy része csak a béketáboron belül volt versenyképes, illetve a jó szociknak akik már a spontán privatizáció idején elkezdték az ország szétlopását, utána folytatták ezt a mafla MDF-esek orra előtt, végül pedig a Horn ciklusban fejezték be. Ez volt Kádárék igazi öröksége. Ehhez képest amit a FIDESZ összelop aprópénz. Arról nem szólva, hogy Pl. pár kilométer 3x-os áron épült autópályából kb. meg lehetne venni az összes trafikot.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 13:27:03

@♔batyu♔: Dehogy kellene kilépni. Menne a PC duma, eljárás, aktatologatás, miközben suttyomban nagyon is örülnének....

high up! 2015.08.06. 13:30:56

@Krumpli Bogart: "És 2014-ben is naponta 4000 ember jött át a magyar határon? Vagy azóta változott a tendencia?"

Ebben az évben minimu dupla lesz a menedékkérők száma a 2014-nek. Mivel 99%-uk megy tovább Nyugatra, ez mind az ő prpblémájuk. Nem pedig a magyaroké, akik lövetni akarnak meg hasonlók.

A nagy befogadó országok meg túl sokat nem tudnak tenni, mert a csempészeek ellen nem harcolhatnak (nem szállhatnak partra pl Líbiában), az ottaniak meg leszarják azt, hogy hányan szöknek tovább rajtuk keresztül.

A legtöbb amit csinálni tudnak, hogy megpróbálják lövetés meg kerítés nélkül feltartóztatni a migrációt. Mindenki tudja, hogy ez csak felületi kezelés, a csempészek nem így lesznek feltartóztatva.

Ami viszont továbbra is változatlan marad: az elismertek aránya továbbra is 2% alatt marad (vagy még kevesebb lesz), a Megtürtek aránya se fog felmenni, 70%-nak meg el kell hagynia az EU-t.
Ezek meg biztos nem Magyaro-ra jönnek, hogy majd illegálisan kihúzzanak 10-15 évet havi 50 ezres alakalmi munkákból.

Egy magyarnak tehát marhára nem kell hisztiznie, lövetni meg pláne, mert maguk az érintett országok se hisztiznek meg lövetnek.
Az egész Orbaneszkui propganda csak arra volt jó, hogy az Átlaghülyemagyar kézhez kapta a statisztikát, iszerint 80%-ban jó kis náci nemzet vagyunk.

FOLYTASSUK

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 13:34:13

@midnight coder:

Te tényleg agyhalott vagy, nem csak tetteted.
A rendszerváltás idején elég jó gazdaságunk volt, az MDF, tudod, a jobboldal, akiknek a seggét csak addig nyaltad amíg a vezér előírta, ki nem árulta a teljes piacot. Olyan múltú gyárakat számoltak fel és adtak el, amiről te max. a történelemkönyvben hallottál.
Buta vagy, mint a segg, nem véletlenül lettél orbáncsicska.

különvélemény2 2015.08.06. 13:36:48

@high up!: "2014-ben Németo összesen 10.500 (!!!) menedékest irányított vissza másik EU országba."

1286-ban meg 0-t.

Tehát te ferdítesz, nincsenek is menekültek.

a fidesz csak lopni tud 2015.08.06. 13:36:54

@midnight coder:

Újabb agyhalott idiótizmus.
Háromszoros áron épült autópálya?
Te agyhalott barom, amikor 2 milliárd per kilométerre futott fel a szocik alatt az építés, akkor te és a többi setét barom habzó szájjal óbégatott. Ma 5 milliárd per kilométer körül tartunk, és annyira hülye vagy, hogy most ugatsz a háromszoros ár miatt, az 5 milliárdnak meg tapsikolsz, mert azt esti seggadó gazdád csicskásai teszik zsebre.

high up! 2015.08.06. 13:40:16

@midnight coder: " Ehhez képest amit a FIDESZ összelop aprópénz."

A ballibsik 1995-töl elprivatizáltak 2100 milliárd forintot. 1994-98 között ebböl (is) lehozták az államadósságot 80%-ról 63%-ra.

A fideszmaffia elprivatizált a saját zsebére 3000 milliárd forint manyupot. Az államadósságot egy kanyival nem csökkentette.

A ballibsik ciklusaiban megvoltak az a pár lebukások (Tocsik, Strabag), amivel azonosítani lehetett őket, hogy lopják a közpénzt. Ezt az Átlaghülyemagyar agya meg bírja fogni.

Azt viszont már nem (te vagy rá a mintapélda), amikor a fideszmaffiának egy napon több lebukási ügye van, mint a ballibsiknek. Ráadásul mnden egyes esetben 10-szeresen múlják felül a ballibsiket. Ennyi agysejtje az Átlaghülyemagyarnak már nincs, hogy ezt felfogja. Marad neki az egyetlen életre szóló traumája, "A komcsik elprivatizálták!", oszt ennyit a tudása az egész életéről.

Az autópályákkal meg pláne hülye vagy, elmondták már neked itt többször is, hogy a ballibsik 3-szoros áron épíetettek (3 md ft /km), a fideszmaffia meg a ballibsik duplájáért (6 md ft/km). Ezek után még vagy annyira hülye, hogy csak nyomod a 3 md ft-os tarumádat. Mert a 6 az persze nem trauma.

FOLYTASSUK!

KUHULIN 2015.08.06. 13:43:01

@high up!: Beszéld már meg a feletted kommentelő kollégával, hogy 5 vagy 6 mrd.! Nem u.a. a 168 órát olvassátok? :)

high up! 2015.08.06. 13:47:33

@midnight coder:

te batyu hülyéje, neked mindenki aki nem albínó börszínü Átlaghülyemagyar, hanem a több napfénytől barnább bőrszínezetü, az nálad már mind ebolás, meg kiirtotta a törzsét, meg stb.?

Azt nem tudom, hogy te miért az indexre jársz terápiáért, miért nem az elmeorvoshoz? Itt nem fog összejönni se a gyógyulás, se a Nyócc osztály.

FOLYTASSUK!

high up! 2015.08.06. 13:50:06

@KUHULIN:

5 és 6 milliárd közötti értékek te okostóni. Az mondjuk nem csengett be nálad, hogy a fideszmaffia ezzel dupla annyit lop mint a ballibsik. Nálad ez rendben van, mert "nömzöti" alapon lop a felcsúti paraszt oligarcha, ugyi?

FOLYTASSUK!

Krumpli Bogart 2015.08.06. 13:52:29

@high up!: Igen, az osztrákok kedvesen fogadták a fehér bőrű, keresztény magyarokat, akikkel nem mellesleg közös monarchiában éltek és egy számukra undorító, vörös diktatúra elől menekültek ékesen bizonyítva, hogy lám, lám, milyen szörnyű a kommunizmus.
Ja! És Amerikában is szívesen fogadták őket, mint mindenkit abban a gyűjtőkultúrában.

Alick 2015.08.06. 14:00:52

@a fidesz csak lopni tud: "a migránsok csak átutazóban vannak nálunk"

Aztán ha mégsem sikerül az átutazás (vagy a célban hátraarcot vezényelnek), akkor kopp lesz...

Krumpli Bogart 2015.08.06. 14:04:37

@midnight coder: Hát igen. A jelenlegi helyzetet kár is összehasonlítani bármely modern-kori jövés-menéssel, mert ez egy teljesen új szituáció és a megoldást illetően lefagyott az EU.
Úgy gondolom, sokkal jobb lett volna, ha az USA nem kavarja a szart keleten, nem indítja el az idióta demokráciaexportját, bár már ebben sem vagyok biztos. Lehet, hogy nem is USA kavarta fel az állóvizet, hanem egy természetes társadalmi folyamat, hogy a kontrollálatlanul felszaporodott nyomor túlcsordul és bekebelezi a jólétet.
Csak rettegek, nehogy iszlám legyen, mert azt nem bírom ki és lánygyerekeim vannak.
Rettegek az iszlám vallás fejkendős-takargatós-csomagolós jelenlététől még akkor is, ha tényleg a béke vallása.
Nem vagyok hajlandó takargatni magam és továbbra is naturista strandon akarok napozni és utána akarok inni egy sört.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 14:09:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ja! Pedig már itt állnak lesben a mosolygó palesztin tizenévesek, akik nem szeretnének Izraelt látni a térképen.
Még egy kicsit pátyolgatjuk, szaporítjuk őket, aztán a zsidók megint felvarrhatják a sárga csillagot. Első lépésként a keresztények kiirtása előtt.
Gondolom, ez még azoknak sem hiányzik, akik nem túlzottan szeretik a zsidókat.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 14:25:31

@megettem az aranybornyút: A leánykám épp aktuális pasija Németországban dolgozik, vagy 10 éve. Kéthetente hazajön és visszamegy "telekocsival".
A tavalyelőtti karácsonyt egy német fogdában töltötte, mert három külföldit vitt, akikről kiderült, hogy illegálisan tartózkodnak itt (egész jól beszéltek már magyarul).
Alig tudtuk kimosni a fiút, aki teljesen el volt képedve, mert fel sem merült benne, hogy ezek illegálisan vannak itt, illetve ő vajon miként tudná megállapítani, hogy milyen iratokkal kell rendelkeznie egy legálisan itt tartózkodó külföldinek? Azt mondták neki a németek, hogy még stoppost se vegyen fel, ha csak a magyar igazolványt ismeri, akkor magyarokat szállítson a telekocsival.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.06. 14:31:21

@Krumpli Bogart:

Hát igen, kb. a tízezredik vagyok, aki már több tucatszor leírta, de akkor sem értem, hogyan képesek a nem csekély mértékben zsidó kötődésű libsik támogatni az ő ill. Izrael elpusztítására törekvő muzulmánok betelepítését.

Én nem vagyok sem balos, főképp meg nem libbancs, és filoszemita sem vagyok, de újabb zsidóirtást ill. Izrael eltörlését a Föld felszínéről nem szeretnék. Keresztényirtást meg végképp nem.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 14:34:38

@saetta26: Egyetértek azzal a kiegészítéssel, hogy nem lehet párhuzamot vonni az államilag szervezett betelepítés és az alulról, népi kezdeményezéssel, spontán betelepülés között.

Jelenleg épp az a probléma, hogy nem tartható kordában a folyamat.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 14:44:13

@high up!: Én nem beszéltem lövetésről.
tehát te garantálod, hogy a továbbállt 99% soha nem jön vissza és engem, mint európai polgárt sem ér majd semmiféle hátrány a jelenlétükből.
De akkor miért nem csinálunk a kerítésen egy kaput, odaállítunk egy vonatszerelvényt, ha megtelt elindul (helyére áll az üres szerelvény) és Bécsújhelynél kieresztjük a tartalmát. Ez lenne a legegyszerűbb.
Vagy azért mégsem így zajlik?
Akik a köztereken élnek most, azok miért nem mennek tovább? Mire várnak?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.08.06. 14:56:55

@Krumpli Bogart:

hickup! bármit garantál, úgysem lehet rajta számon kérni semmit.

A szomorú az, hogy ha valakit NY-Európa befogadott, akkor az előbb-utóbb állampolgár lesz, hiszen már most vannak ott annyian, hogy kikövetelik maguknak. És kikövetelik az ottani libsi "véleményformálók" is, elég csak olvasni a sajtót - és látni az írások és a kommentek közötti hatalmas ellentétet.

Onnantól aztán senki és semmi nem lesz képes visszaküldeni oda, ahonnan jött.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:00:47

@Krumpli Bogart:

" Pedig már itt állnak lesben a mosolygó palesztin tizenévesek, akik nem szeretnének Izraelt látni a térképen."

Meséld már el, hogy ennek az Izrael nevű mesterséges és rendkívül agresszív képződménynek mi keresnivalója van a térképen?

Krumpli Bogart 2015.08.06. 15:08:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A tolerancia csak a jólétben működik.
A politikusok pedig választást akarnak nyerni. (Ezért indult be a német mazsolázás-hadművelet.) A toleráns németek és franciák a hasznos bevándorlót befogadják és kihasználják majd, de a szociális koloncot nem fogják tűrni a német és francia választók a szavazófülkében mondanak majd véleményt. Előretör majd a széljobb, mert minden ilyen helyzetet "túlreagál" a társadalom.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 15:17:03

@megettem az aranybornyút: Ez a blog nem erről szól, nem akarom szétoffolni. Ide ebből annyi tartozik, hogy Izraelt európai kulturális szemlélettel irányítják, hadserege és titkosszolgálata ISMERI és helyben szemmel tartja a mozlimokat.
Én pedig iszlámfóbiás is vagyok, meg önző is, tehát a saját jól felfogott érdekem, hogy Izrael ott legyen, ahol van.
Kurvára nem érdekel, hogy az arab tengerben egy zsebkendőnyi földterületért őrjöng párezer filiszteus terrorista, aki sosem tudott államot alapítani, s most is élhetne ott nyugton, ha meg tudna ülni a szaros seggén és nem akarna megszállottan zsidót gyilkolni...

Sajnos ez van, vállalom az önzésemet. Pont leszarom innen a palesztinokat.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:21:19

@Krumpli Bogart:

"Én pedig iszlámfóbiás is vagyok, meg önző is, tehát a saját jól felfogott érdekem, hogy Izrael ott legyen, ahol van."

Na és mi van, ha nincs igazad?

Ha tájékozatlan vagy, és rosszul méred fel a helyzetet?

Mi van, ha Izrael a rossz? És te a rossz oldalt élteted?

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:23:25

@Krumpli Bogart:

"őrjöng párezer filiszteus terrorista, aki sosem tudott államot alapítani,"

A zsidók se tudtak soha önerőből.

Csak úgy ment nekik, hogy az USA mögéjük állt a hadseregével.

Ezeket isteníted?

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:34:43

@Krumpli Bogart:

"s most is élhetne ott nyugton, ha meg tudna ülni a szaros seggén és nem akarna megszállottan zsidót gyilkolni"

Ostobaságokat irkálsz.

Bárhol utánanézhetsz a neten, akár liberális forrásokból is, hogy:

1. 1948-ban az ENSZ a mai Izrael területét, amely akkor brit fennhatóság alatt állt, kétfelé osztotta: kb. 55%-át a BETELEPÜLNI készülő askenáziaknak adta, kb. 45%-át meg a generációk tucatjai óta OTT ÉLŐ palesztinoknak azzal a szándékkal, hogy MINDKÉT népnek SAJÁT állama legyen.

2. Izrael megfúrta a tervet, és a teljes területet magának követelte.

3. Így a palesztinok nem saját államot kaptak, csak egy autonóm területet Izrael határain belül.

4. Izrael máig NEM ismerte el a Palesztin Autonóm Területet.

5. Az ENSZ által a palesztinoknak adott területre MA IS folyamatosan TELEPÍTI BE a saját telepeseit, azzal a céllal, hogy elüldözze a palesztinokat arról a területről is, amelyen az ENSZ döntése értelmében autonómiát kellene, hogy élvezzenek.

6. Amelyik palesztin nem hajlandó elköltözni a szülőföldjéről, azt megölik.

Ezeket a senkiháziakat véded és isteníted te.

Exploiter 2015.08.06. 15:38:51

@megettem az aranybornyút:

Kit érdekel? Inkább őket lőjék, mint minket.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:42:45

@Krumpli Bogart:

"Akik a köztereken élnek most, azok miért nem mennek tovább? Mire várnak?"

Az embercsempészeikre, akik továbbirányítják őket, megmondják, hová menjenek, kiket várjanak a következő találkozási ponton, és a kezükbe adják az induláskor befizetett pénzből a következő adag viszajáró, napi kiadásokra szánt összeget, feltöltöt telefont, miegyebet.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 15:50:17

@megettem az aranybornyút: Nem istenítem. Leszarom, hogyan sikerült, de a filiszteusoknak jó sok évül volt rá, nem éltek a lehetőséggel.

És minél több mozlim segget látok égnek meredni a szülőföldemen, annál jobban szeretem a zsidókat. :)))))

S még valamit. A modern világban a "nép" mint fogalom értelmezhetetlen. Elismert államokban, az állam által meghatározott jogi keretekben élünk. Nem néphez tartozunk, hanem állampolgárok vagyunk.

Nekem magyar identitásom van, de felmenőim között tót, labanc, kun is található. Én a magyar állam törvényei szerint élek és nem kívánom, hogy szlovákul, vagy németül értekezzenek velem ennek az államnak a hatóságai. A szlovákiai magyaroknak is csak azt tudom ajánlani, hogy legyenek jó szlovák állampolgárok, beszéljék anyanyelvi szinten államuk nyelvét és otthon ápolják a magyar hagyományokat.
Mert ha nem, akkor csak szarul fogják érezni magukat.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:51:39

@Exploiter:

Az értelmes embereket érdekli.

A hozzád hasonló haszonállatokat nem érdekli.

A hozzád hasonló haszonállatokat csak annyi érdekli a világból, hogy a tömegtáp, a komfortos istálló, meg a csilivili kütyük mindig kéznél legyenek, amíg a gazdáiknak a profitot termelik a rövidke kis életük alatt.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:55:21

@Krumpli Bogart:

"És minél több mozlim segget látok égnek meredni a szülőföldemen, annál jobban szeretem a zsidókat. :"

Mit tesznek a zsidók annak érdekében, hogy a szülőföldedről eltakarodjanak a "mozlim" seggek?

Ha semmit, akkor miért imádod őket?

Stockholm-szindrómád van, vagy mi? :D

Krumpli Bogart 2015.08.06. 15:55:56

@megettem az aranybornyút: Ismétlem, nem akarom ezt a blogot szétoffolni, de javasolom, hogy nézegess katonai térképeket, rögtön megérted majd, hogy Izrael miért fúrta meg a tervet.
S gondolod, ha önálló Palesztina lenne, onnan nem lőnének be Izraelre?
De itt ebbe nem akarok tovább belemenni.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 15:57:55

@Krumpli Bogart:

" A modern világban a "nép" mint fogalom értelmezhetetlen."

És a nemzet? Azt se tudod értelmezni?

Krumpli Bogart 2015.08.06. 15:59:03

@megettem az aranybornyút: Ellenségem ellensége a barátom. :)))))))

Krumpli Bogart 2015.08.06. 16:03:52

@megettem az aranybornyút: Csak szétoffolom. :))))
Értelmezni éppen tudom, de szent meggyőződésem, hogy a nemzetállamok kora lejárt. Minél előbb ismerik fel ezt (a politikai elit abból él, hogy minden kutyapisilte körtefánál van egy kormány államapparátussal, ezért nem akarja felismerni), annál előbb alakul ki egy nem széthúzó, hanem egységes Európa, ami hatékonyabban tudja érvényesíteni az igényeit a világgazdaságban.

Ezt én nem fogom megélni, még az unokám sem, mert itt mindenki nemzetben (meg népben basszus) gondolkodik.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 16:13:54

@Krumpli Bogart: Azt még elfelejtettem mondani, hogy Merkelríkatta palesztin kislány nem úgy képzeli ám a térképet, hogy Izrael mellett van egy Palesztina, hanem úgy, hogy nincs ott Izrael.

Nagy különbség!!!!

Krumpli Bogart 2015.08.06. 16:19:28

@Krumpli Bogart: Gondolj bele! Szlovénia egy hárommegyényi ország (akkora, mint itt egy régió).
A polgárai komplett államapparátust tartanak el miniszterelnökkel, állami hatósági vezetőkkel, akik ugyanolyan gecik, mint itt a mijeink és kilopják a szemüket.
És emellett EU tisztviselőik IS ott lebzselnek Brüsszelben, ahol az a lobbi-társasjáték, hogy melyik politikus tudja jobban helyzetbe hozni a saját nemzetállamát más nemzetállamok terhére.
Hát ki a fasznak van erre szüksége?

Exploiter 2015.08.06. 16:30:25

@megettem az aranybornyút:

:)

Szerencsére van, aki a szívén viseli a palesztinok sorsát és bátor kommentekkel támogatja az ügyüket.
Persze ha túl sokan lennének a környéken, akkor azért annyira nem lenne boldog, de távolról biztonságosan lehet őket szeretni.

megettem az aranybornyút 2015.08.06. 16:31:05

@Krumpli Bogart:

"Az ellenségem ellensége a barátom"

Tegyük fel:

A = te vagy
B = a te ellenséged
C = B ellensége

Nem állhat elő olyan helyzet, hogy míg A azt hiszi, hogy B az ellensége, de C a barátja, egyúttal B ellensége, addig a valóság az, hogy:

A = B ellensége
C = B ellensége
valamint
C = A ellensége is

Szerinted?

Mi a garancia arra, hogy az A-B-C háromszögben C-nek csak egy ellensége van, és nem kettő?

Mi van, ha C azzal a céllal, hogy kijátssza A-t és B-t egymás ellen, A felé barátságot színlel, míg B felé nyíltan ellenséges?

A nők állítólag nagyon jók abban, hogy kisakkozzák a felszín alatt működő valódi indítékokat és érdekeket.

Belőled mintha hiányozna ez a képesség. :)

jobbdemokrata · www.jobbdemokrata.blog.hu 2015.08.06. 16:31:35

Csak egyetlenegy kérdés: a sok, nagyon okos balliberák, amikor azt mondja, nagy tágranyitott bociszemekkel, hogy "dehátcsakátmennekrajtunknemittakarnakletelepedni", akkor tisztában vannak azzal, hogy az unió tagállamaként milyen munka van Magyarországra róva a bevándorlás kérdésében, és kezelésében?

Krumpli Bogart 2015.08.06. 16:56:13

@megettem az aranybornyút: Meg összeeseküvés-elmélet is lehet.

Krumpli Bogart 2015.08.06. 17:01:14

@jobbdemokrata: Nincsenek tisztában, meg azzal sincsenek tisztában, hogy uniós polgárként nem gondolkodhatok úgy, hogy itt úgyis csak átmennek, oszt hadd szopjanak a fejlett nyugati országok, van miből, tartsák el a volt gyarmataik szegényeit.
Egyébként az EU összességét nézve ez a rövid kis kerítés még aknazárral kombinálva sem old meg semmit, mert mindenhonnan dőlnek....
süti beállítások módosítása