Létezik szerelem első látásra?
2015. március 23. írta: Despota

Létezik szerelem első látásra?

pic_1333071415_1.jpg

A férfi és nő közötti barátságot boncolgató bejegyzésünk rendkívül szoros eredményt hozott, ezért arra gondoltunk, egy hasonlóan bulváros, ám igen érdekes témát dobunk most be a közösbe. "Hiszel a szerelem első látásban, vagy elmenjek előtted mégegyszer?" - Bizonyára mindenki ismeri az általunk idézett,kissé avétos csajozós dumát, ennek ellenére a tudósok is megosztottak a kérdés tekintetében. Többen azt állítják, agyunk néhány másodperc alatt megmondja nekünk, az igazival állunk-e szemben, más tanulmányok szerint az egész nem más, mint egy egy szimpla memóriatrükk . Nem tisztünk tudományos állásfoglalásokkal vitába szállni, ezért a jól bevált módszerhez folyamodtunk és kérdezősködni kezdtünk. Messzemenő konklúziókat nem tudtunk levonni a válaszokból és okosabbak sem lettünk, de szerencsénkre itt vagytok és segíthettek nekünk. Szavazzatok és ne feledjétek, a döntés ezúttal is a Ti kezetekben van!

Melyik a kedvenc szuperhősöd és miért? Írd meg nekünk a nagydontes@gmail.com címre!

LÉTEZIK SZERELEM ELSŐ LÁTÁSRA

hand-gestures-1.jpg

Tutira van első látásra szerelem, mert velem folyamatosan ez történik. Már szakközépes koromban is mindig ilyen voltam, jött egy új srác az osztályba, megláttam és hónapokon keresztül, ameddig meg nem szereztem magamnak folyton rózsaszín ködben lebegtem és csak rá gondoltam. Szinte elolvadtam, ha csak pár mondatot is váltottunk, a barátnőim pedig már idegbajt kaptak tőlem, hogy nem tudok másról beszélni, csak róla. Aztán összejöttünk és néhány nap alatt szertefoszlott a pink felhő, szakítás lett a vége. De már jött is a következő szerelem, hol az egyik tanáromba voltam belezúgva, hol a barátnőm bátyjába, mindig akadt valaki. Megláttam, fellobbant a szikra, én pedig vagy boldogan epekedtem és reménykedtem, vagy szenvedve vágyakoztam az elérhetetlen után. Mindig azt gondoltam, majd kinövöm ezt az egészet, de az egyetemi életem elején is ugyanilyen voltam. Pillanatok alatt képes voltam halálos szerelembe esni, de némi segítséggel megtanultam kontrollálni és alaposabban megismerni az érzéseimet. Mert nincs annál kellemetlenebb, mint amikor megkapod, akire vágytál és onnantól ez az eufórikus szerelem elkezd halványulni és véget is ér azon nyomban. Jelenleg boldog párkapcsolatban élek és igen, ez is első látásra szerelem volt. Az én részemről mindenképpen. Aztán elkezdtünk beszélgetni, randizni, rajtam meg újra előtört a pánik, folyamatosan azon görcsöltem, hogy mi lesz, ha megint múlni kezdenek az érzéseim. Ahogy korábban is, ki akartam lépni az egészből, de a párom a előző barátaimmal ellentétben ezt nem hagyta annyiban. Rengeteget beszélgettünk a problémámról és a félelmeimről, végül meggyőzött, hogy adjak egy esélyt magunknak. Rájöttem, hogy vesztenivalóm nincs, így hallgattam rá. Ennek lassan másfél éve, azóta is harmonikus és boldog a kapcsolatunk, ráadásul azóta egyszer sem jött rám a bolondóra és nem lettem szerelembeteg. Ellenben a páromat jobban szeretem, mint valaha. Igaz, ez már nem az első hetek eufóriája, de semmivel sem kevesebb annál. Az érzéseim ugyan változtak, de pozitív irányba, sokkal mélyebbek lettek. Már családot, esküvőt tervezünk, közös életben gondolkodunk. Szerelem első látásra létezik, többször átéltem, mint kellett volna, de ha nem hagyod kibontakozni, akkor az egész tök súlytalan és értelmetlen.

NEM LÉTEZIK SZERELEM ELSŐ LÁTÁSRA

photoxpress-dislike1.jpg

Friss házas vagyok, ezt jól tudod (Sok boldogságot Marci! - szerk.), de én még nem találkoztam az első látásra szerelemmel és remélem már nem is fogok. Gabi, a nejem (hehe, fura ezt így kimondani) sem fog megsértődni, mert bizony a mi szerelmünk sem úgy alakult ki, hogy megláttuk egymást, egymásba szerettünk és azonnal össze is házasodtunk. Sőt, valójában mondhatni semmilyen hatást nem gyakoroltunk egymásra, amikor először találkoztunk, lévén 8 év van köztünk az én javamra és amikor elsőként bemutatták nekem, Gabi még csupán 17 volt. Nem volt túl sok közös témánk. Aztán 5 évvel később, amikor egy véletlen folytán egy munkahelyen kötöttünk ki, elkezdtünk barátkozni. Igen, ez csak barátkozás volt, beszélgettünk, eljártunk sörözni, koncertekre és közben rájöttünk, hogy kedveljük a másikat és hogy sok dologban hasonlóan gondolkodunk. Közel egy év kellett hozzá, hogy az alakuló barátság átváltson valami másba, szerelembe. Ekkor már mindketten többet akartunk a hétvégi összeröffenéseknél és a munkahelyi flörtöknél. Végül előhozakodtam a farbával és színt vallottam, szerencsére ő is ugyanúgy érzett, azóta eltelt 3 év és összekötöttük az életünket. De, hogy tovább erősítsem az érveimet, soha korábban egyszer sem fordult elő velem, hogy első látásra beleszeressek bárkibe is. Annak mindig ki kellett alakulni, persze volt, hogy nem jutottunk el odáig. A vonzalom az természetesen kialakulhat pillanatok alatt, mert nyilván ránézünk egy nőre és egyből el tudjuk dönteni, hogy csinos,vagy sem, tutajos-e a szeme, vagy sem, ugyanakkor a szerelem ennél azért nyilván összetettebb érzés. Szimpátia, vonzalom, szexuális vágy az létezik első látásra is, a szerelem pedig menet közben alakul ki. Ha kialakul persze, mert jó néhány párkapcsolatom fulladt unalomba, vagy megszokásba úgy, hogy pillanatokig nem voltam szerelmes.

A DÖNTÉS

Melyik a kedvenc szuperhősöd és miért? Írd meg nekünk a nagydontes@gmail.com címre!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydontes.blog.hu/api/trackback/id/tr647293495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

naty77 2015.03.23. 21:56:10

17 éve egy március eleji napon elment a folyosón egy fiú előttem a suliban. Az villant be Ő Az. Ő lesz a gyerekeim apja.
Amint tudtam megszólítottam és randira hivtam. Hamarosan együtt laktunk és az egyetem után összehàzasodtunk.
Mivel együtt is dolgozunk 24 órát töltünk együtt. A szerelem ma is lobog, fantasztikus érzés.

naty77 2015.03.23. 21:56:43

17 éve egy március eleji napon elment a folyosón egy fiú előttem a suliban. Az villant be Ő Az. Ő lesz a gyerekeim apja.
Amint tudtam megszólítottam és randira hivtam. Hamarosan együtt laktunk és az egyetem után összehàzasodtunk.
Mivel együtt is dolgozunk 24 órát töltünk együtt. A szerelem ma is lobog, fantasztikus érzés.
Létezik szerelem első látásra!
süti beállítások módosítása