Ön szerint le kellene mondania a nemi erőszak miatt elítélt úszókapitánynak?
2016. április 07. írta: Despota

Ön szerint le kellene mondania a nemi erőszak miatt elítélt úszókapitánynak?

d_yt20101211007-e1452427485940.jpg

1962. február 17-én a bíróság öt év szabadságvesztésre ítélte Kiss Lászlót, a Ferencváros akkori úszóját, jelenlegi úszókapitányt.Másik két társával együtt csoportosan elkövetett nemi erőszak bűntettében találták bűnösnek. Az elsőfokú ítélet után másodfokon három évet kapott, le is töltötte Nagyfán. Később a Spartacus vezetőedzője lett. Tanítványai közül Egerszegi Krisztina öt olimpiai bajnoki aranyat nyert, Kovács Ágnes egyet. Güttler Károly olimpiai ezüstérmes, világcsúcstartó. A 75 éves Kiss januárban lemondott, amikor Hosszú Katinka nem állt vele szóba, miután széttépte azt a szerződést, amit az úszószövetség felkínált neki. Gyárfás Tamás elnök ezt nem fogadta el, a szakember azóta is betölti a posztot. A közvélemény igen csak megosztott a történtek kapcsán, a Magyar Úszó Szövetség (MÚSZ) ugyanakkor szerdán délelőtt két ülést is tartott, előbb a sportág vezetői, majd az edzőbizottság tagjai szavaztak arról, hogy Kiss László változatlanul szövetségi kapitányként tevékenykedjen-e, vagy le kell váltani. A jelenlévők mindkét találkozón egységesen úgy döntöttek, hogy a szövetségi kapitánynak változatlanul bizalmat adnak.

kiss-laszlo-1024x576.jpg

De vajon kinek van igaza? Azoknak, akik úgy vélik, az eset régen történt és ma már nincs igazi jelentősége, vagy azoknak, akik szerint hasonló bűncselekményért elítélt személy ne tölthessen be komoly funkciót a magyar sportéletben? A döntés ezúttal is az önök kezében van!

A DÖNTÉS

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydontes.blog.hu/api/trackback/id/tr748575226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

röf 2016.04.07. 10:20:50

Egyszerű.
Ha ilyen hirtelen, lelkesen, egyszerre kezd csaholni a liberátor bloggerfalka, akkor az nem véletlen.
Tehát nem kell lemondania.

vitsippa 2016.04.07. 10:26:06

Ki volt 1965-ben a Spartacus vezetője? Az ő felelősségét firtassuk. Ő engedett egy erőszaktevőt gyerekek, lányok közelébe.

Kivlov 2016.04.07. 10:28:38

Miért kéne lemondania egy olyan dolog miatt, ami 50 éve történt és tudtak is róla?
Pontosabban miért MOST kéne lemondani? Mert most írt róla cikket a zsindex, vagy miért?
Nem lett volna szabad ilyen pozícióba engedni év(tized)ekkel ezelőtt, ha ilyesmit csinált. Odaengedték. Ennyi. Lejárt lemez. Biszkut se rúgta p*csán senki, sokkal többért. Ő meg még le is ülte annó.

erol 2016.04.07. 10:39:21

@röf: Ez aztán a logika, hát így tényleg egyszerű bármilyen kérdésben véleményt alkotni és még gondolkozni sem kell hozzá (lehet, hogy ez a lényeg?).

Holle anyó 2016.04.07. 10:59:30

1. Mondjon le, neki is jobb lesz.
2. Induljon vizsgálat és állapítsák meg, hogy kik a felelősök a kialakult helyzetért.
3. Értelmezze valaki azt a nyilatkozatot, hogy Kiss Lászlót "rehabilitálták", mert nem értem, de úgy érzem ez nagyon fontos.

bgp 2016.04.07. 11:01:22

Az engem is érdekel, ki a felelős a kialakult helyzetért. Azaz, miért jött elő ez a dolog épp most?

2016.04.07. 11:01:31

@Kivlov: te okostojás, biszku MOST pozicióban van ??? (ok meghalt éppmost)...
Kisslászló MOST is nők, gyerekek közelében van és edz... nem pedig félrevonult nyugdíjas mint biszku....

röf 2016.04.07. 11:02:00

@erol:
Pavlovi reflex.
Ha egyszerre kezdi a falka ugyanazt vonyítani, akkor vagy telihold van, vagy parancsot kaptak.
Ergo hamis a vonyítás.

2016.04.07. 11:03:05

@Kivlov: kisslászló SEM ülte le... az állambiztonság alkalmazta besúgóként azért engedték el a büntetését... NANÁ! a hatvanas évek nem a humanizmusról volt híres, hogy csak úgy kiengedjenek a két szép szeméért valakit ilyen súlyos bűncselekmény után.

Aranyi Gábor 2016.04.07. 11:11:00

@röf: Büdöszsidó, a jobberfalka is beindult a Kurucon, úgyhogy a jó édesanyád ravatalán keféljék halálra az összes nő- és hímnemű közeli rokonodat - csak hogy megtudd, milyen is az, amikor EGYSZER nem az van, amit a tifélétek akarnak! Az igazság szerintem nem VONA szabad, h. oldalfüggő legyen. Szégyen, h. bármelyik oldalhoz sorolható Valakiről kiderült, hogy erőszakolt, amnesztiás cigánytolvaj, pénzügyi vizsgálat elől menekülő Mazsi-Hisz-Deminek-elnök/exmunkásőr/rendőrspicli, de legalább a szakdolgazatát 2/3-ban plagizáló államelnök...

apro_marosan_petergabor 2016.04.07. 11:16:12

Nagyon útban lehet Tusupnak Kiss meg Gyárfás (ki múltja ellenére jól, eredményesen kooperál OV-val és nemzetközi úszószevetséggel)- ezért csak így találnak fogást rajta. Pragmatikus okokból ezért Kissnek le kell mondania, mert addig fogja piszkálni otthon és idegenben a sajtó.
Viszont olyan utódot kell atláni, aki nem fekszik be Tusupnak (a pénzéhes bunkó amerikainak) és képes távoltartani Tusupot az úszószövetségtől.
Elég gusztustala volt ezt 2 hónappal Brazília előtt felturbózni - kétségtelen, lehetett volna előtte egy héttel is.
Nade a szadesz (és liberó holdudvara) sosem a jó modoráról, s a gátlásosságáról volt híres.

Kivlov 2016.04.07. 11:18:05

@Kulics:
"Az elsőfokú ítélet után másodfokon három évet kapott, le is töltötte Nagyfán. "

Kelly és a szexi dög 2016.04.07. 11:19:05

Szomorú, hogy ez kérdésként felmerülhet és nem egyértelmű mindenkinek, hogy elhúzhatnának azok is, akik oda tették ahol van, pedig nyilván tudtak róla mindent...

BitPork 2016.04.07. 11:21:45

@röf: Persze amikor az emút nyócévezést vonyítja a birkamenet akkor minden oké.
Ez nem pártpreferencia függő hanem emberi kvalitás kérdése. Ahogyan elítélendő a gondolkodás nélküli billentyűzetnyomkodás, úgy nem lehet egy erőszaktevőt piedesztálra emelni - még akkor sem ha valami maradandód alkotott. Vagy netán Horn Gyulát is rehabilitálni akarod csak mert aktívan segítette a kerítés bontást?

röf 2016.04.07. 11:29:49

Akkor jóleső érzéssel nyugtázhatjuk, fölébredtek a kartonpapíron a szellemi hajléktalan köcsögök is.... itt vannak mind.

2016.04.07. 11:33:37

@Kivlov: tegnap arról írtak, hogy 20 hónapot ült le, ami messze van a 3 évtől.
Mindannyian csak az ilyen olyan internetes hírekből értesülünk... szóval senkinek sincs hiteles információja.

kewcheg 2016.04.07. 11:35:41

A bűne ellenére "szép" élete volt, "valakinek" köszönhetően- nők, siker, pénz, utazás, glory- el kell fogadni, hogy ennyi volt, ennek vége. Nem lesz agyonverve, megkövezve, de fel kell tudni fogni, hogy eddig tartott a fáklyásmenet, így is ötvennyócszor több jutott neki mindenből, mint az átlagembernek, ez csupán intelligencia kérdése....

2016.04.07. 11:46:14

Van e a bűntetésvégrehajtásnak még egy ilyen sikertörténete? Bűncselekményt követett el, megbűntették és visszavezették a társadalomba, amelynek sikeres tagja lett. De még milyen sikeres!?
Ezért nem kéne lemondania.
Száz másik dolog miatt viszont igen. Gyárfás seggnyalója, stb.

Netuddki. 2016.04.07. 11:47:31

@Kulics: Ez az! Nemcsak az erőszak miatt kéne picsán rúgni. Sajnos a fidesz még mindig adós az ügynöklistákkal.

Apropó, mint utaltam is rá nem lemondatni kéne hanem kirúgni. Az alpolgármesteri állásból is.
Az odáig rendben van, a közvetlen haverjai tudtak a múltjáról, hallgattak. De ilyenkor benne van a pakliban, hogy előbb-utóbb borul a bili. A bili pedig borulni fog ha az illető reflektorfénybe kerül. Pont ez történt most.

Mentegetni meg nem kell. 21 évesen már bőven nagykorú volt. Megjavult? Biztosan? Ki tudja volt-e olyan esete azóta ami nem derült ki. Azt meg már szerintem mindenki vágja, hogy nem csak az az erőszak amikor a nőt le kell hozzá fogni.

Ami viszont érdekes, hogy pont a "fideszes érzelmű" ismert trollok fogják továbbra is a pártját. Ez szintén a fideszesek erkölcsi színvonaláról alkotott nézeteimet erősíti.

aeidennis 2016.04.07. 11:51:47

Két fontos tényezőt nem ismerünk az ügyben:
1. Megbánta-e szívből amit tett?
2. Azóta követett-e el bármi hasonlót?
A két válasz ismeretében lehet döntést hozni, nélkülük csak vádaskodás marad.

Netuddki. 2016.04.07. 12:01:31

kettosmerce.blog.hu/2016/04/07/es_akkor_aczel_endre_elmondja_hogy_kiss_laszlo_aldozata_szeretett_kefelni

Azóta ugye volt egy-két gólyatáboros ügy is. Volt a Niki ügy. Kizárt, hogy az edzők, vezetők ne tudtak volna róla mi folyik a köreikben. Konklúzió?
Tudod mikor engedném a lányomat úszóedzésre, tudván, mielőtt még nagykorú lesz végigmegy rajta a fél úszóválogatott!
A kiss is nyilván tudott róla, és a helyett, hogy megakadályozta volna, lehet még bátorította is a rá bízott fiatalokat. Az előéletéből sajnos ez következik.

2016.04.07. 12:01:53

Egyébként a Viszkis is hogy képzeli, hogy kerámiákat gyárt! És még vásározni jár, pénzzel foglalkozik! Számlát ad és adózik! Pénzügyekkl foglalkozik, felháborító!! Pénzzel, ő! Pedig börtönben is volt!
El kellene már takarodnia a föld színéről!
(gy.k. irónia)

2016.04.07. 12:05:15

@.Tibi.: az úszók és vizilabdázók az edzőtáborokban olyan orgiákat rendeznek, hogy csak na! Hedonista népség. :D Ja és nem csak a fiúk! Szepesi Niki?

kewcheg 2016.04.07. 12:05:45

@aeidennis: annyira nem bánhatta meg, hiszen tegnap írták, hogy a barátai körében röhögve hencegett a hőstettével.Inkabb azt bánta meg, hogy kiderült.Az ilyen ember utólag úgy gondolkozik, hogy "a faszér nem ástuk el valahol az erdőben."

kewcheg 2016.04.07. 12:22:23

@Hortenz: a viszkis cselekményeit elítélem, és nem tartom követendőnek, de a kissel összehasonlítva a viszkis erkölcsileg egy oltári segédmunkás.(ministráns)
Én, magam részéről egy ilyen cselekmény után jóvátételként két utat tartok emberileg elfogadhatónak.
Az egyik:
Teljes megbánás, amibe beletartozik a cselekmény őszinte feltárása, nyilvánosságra hozása, a rá kimért penitencia elfogadása (fellebbezés nélkül) a sértettől bocsánatkérés, további életében támogatása etc.etc.
Ez a keresztény erkölcs szerint.Tudtommal ez nem történt meg.
A másik:
Az a bizonyos kékesfekete cső, benne a kilencmillis furattal. Ez a római erkölcs, vagy lehet hívni szamurájetikának is felőlem.
Volt ilyen? Nem.
Marad a mismásolás, önsajnálat, a szar kenegetése.....

István Magyari 2016.04.07. 12:23:59

Ha a bolsevik söpredék azt mondja, hogy mondjon le, akkor semmi áron se mondjon le.

Életunt Cápa · http://eletuntcapa.blog.hu 2016.04.07. 12:26:14

Valaki magyarázza már el nekem, hogy hogyan vetődött fel a lemondás gondolata azon kívül, hogy példát akarnak statuálni?

Megerőszakolt egy nőt, amiért megbüntették (úgy ahogy, de volt következménye). Tudtommal nem az uszodában erőszakolt meg nőket edzés közben. Akkor milyen alapon kéne ettől eltiltani?

bobijub 2016.04.07. 12:34:11

@kewcheg:
'zátlag 'zember is tudott volna 'limpijaji aranyérmes sportolókat kinevelni??
(ez persze messze-messze nem azt jelenti, hogy dicsőíteni kívánnám azt az ocsmányságot, amit csinált !!!!!).

neki nem azé' jutott több, mint a 'zátlag 'zembernek, mert elkövette azt a minden szempontból megkérdőjelezhetetlenül ocsmány disznóságot, hanem azért, mert a részben ő általa is uralt időszak alatt kinevelődött néhány igencsak említésre méltóan eredményes sportoló.

az ocsmányság az áldozat, az elkövetője és a jog, meg a hatóság dolga, elismerve azt, hogy a hatóság meg a jog nem sokat ér egy megkergült hülye kan rohadékságának megelőzéséér.

emellett azonban fel kéne hogy merüljön az a kérdés is, hogy egy szentéletű szakember jobb szakember lesz attól, hogy szentéletű? ha összedől a házam, akkor nem leszek boldogabb attól, ha a felelős építőmester vagy a felelős tervező vagy a felelős akárki egész életében kizárólag csak a feleségével kefélt, mindig az általánosan elfogadott normák határain belül, és sose csalta meg az asszonyt se erőszakoskodva, se szelíden. boldogabb lenne most a magyar úszósport szentéletűbb főfaszfejekkel, de feleannyi aranyéremmel?

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2016.04.07. 12:38:55

@Hortenz:
Más dolog bankrablás után kerámiákat gyártani, és más dolog csoportos nemi erőszak után az ifjúságot nevelni...

kewcheg 2016.04.07. 12:39:20

@bobijub: jó, és ha Hitler megnyeri a háborút, és most mindenkinek az egész északi féltekén BMW-je, meg Audija van, senki nem rákos, az átlagéletkor 100 év, akkor Hitler egy faszagyerek?

Kicknick 2016.04.07. 12:42:14

"Az elsőfokú ítélet után másodfokon három évet kapott, le is töltötte Nagyfán. "
Eddig olvastam...nézz utána.

Gringo 2016.04.07. 12:46:53

Most akkor letöltötte a 3 évet, vagy nem?
Bár teljesen mindegy. Egy normális országban, aki ilyen aljas gaztettet elkövet, annak vége a karrierjének.

dare 2016.04.07. 13:05:27

Ön szerint le kellene mondania a nemi erőszak miatt elítélt úszókapitánynak?

Igen.

De vajon kinek van igaza?

Na ez az a kérdés, amit ebben az esetben felesleges megkérdezni.
A tömeget biztos nem érdekli, van egy vádirat, egy ítélet és az már szentírásnak minősül.
Én is afelé hajlok, hogy megtörtént, de vannak fenntartásaim a részletező leírással kapcsolatban.
De nem számít mit gondolok, lehet-e készpénznek venni minden szerkesztett iratot, hanem hogy mit érez az ember ha ilyen bűnesettel találkozik, mennyire ragadják el az érzelmei?
Itt leszögezném: elítélem az erőszakot, számomra is megbocsáthatatlan ha valaki ilyet tesz.
Ameddig Kiss László nem mond le, addig nagyon sok embert be tud mocskolni a média, valaki megelégszik azzal ha Gyárfással kézen fogva távoznak, van aki az egész vezetőséget lemondatná, változó habitussal de megy a gyomorforgatás.
Sokaknak az gyomorforgató ami történt(ha megtörtént akkor nekem is), nekem pedig az ami most zajlik.
De ez borítékolható volt, ezért nem szabad célkeresztben tevékenykedni, mert még a legutolsó háttérmunkás is bűnrészes lesz és engedni kell a közvéleménynek.
Én mindig azt nézem mit tennék az adott esetben?
Mivel nem szeretnék károkat okozni senkinek, ezért lemondanék akár igazam van, akár nem.
Az meg hogy a vezetőség kiállt mellette evidens.
Nem lett volna képmutatás ha lemondatják?
Szinte biztosra veszem, hogy erre is volt forgatókönyv akik ezt kitervelték.
Csúnya ügy.
Remélem mihamarabb lemond, nem jó ezt nézni se.

altona 2016.04.07. 13:07:52

@Kivlov: Ahogy a bizonytalan német mondja: Ja/nein= Jain! Ki tudott a múltjáról, állítólag uszodai mende-mondák terjengtek....

Ám, elítélték, leülte - annyit-amennyit...lehet, hogy harmadolták - ennyi...

az olimpiai aranyak, nem a véletlen művei, amik még talán azokból az időkből valók, amikor az olimpia még nem nyílt drogéria volt. Mondom, talán... :-)

2016.04.07. 13:11:43

@kewcheg: Na ezért adok hálát a sorsnak, hogy a 21. századba születtem és nem a középkorba. Az igazságszolgáltatás illúzió, helyette van a jogszolgáltatás, ez a legtöbb, amit civilizált ember tehet. És nagyon jól van ez így.
@Gringo: A bűntetés enyhítése, nevezetesen a jó magaviselettel való kiváltás ugyanúgy a jog része.

Az egész ügy maximum morális kérdéseket vet fel, hogy miért engedték pl. utána gyerekek közelébe.
Szerintem KL-nak már rég vissza kellett volna vonulnia, már ebbe az olimpiába nem kellett volna belevágnia, már rég nem képes lépést tartani az úszósport változásaival, szakmailag már kiöregedett. De jó elvtárs és ezek nem szoktak nyugdíjba menni.
Ez az egész ügy nyilván valamilyen belső leszámolás, valakinek útjában áll.
Úgy romlott ez az ország, ahogy van. Jellemtelen gazemberek kezében van minden.

micsoda? 2016.04.07. 13:13:00

Hát igen, jó lesz végig gondolni az életünket, mert vannak, akik abból élnek, hogy a másik után kutatnak. Főleg fiatal korban sok hülyeséget csinál az ember. Van akit elkapnak, van akit nem. Kiss László ott követte el a hibát, hogy erre nem gondolt, amikor lemondott. Nem kellett volna visszakoznia.
Vajon azóta volt valami ügye a lányokkal? Tudomásom szerint nem. Akkor meg békén kell hagyni, mert azt sem tudjuk mi az igazság.

Hamar Endre 2016.04.07. 13:13:06

A legszomorúbb ebben az, hogy volt már (nem is olyan régen) egy Szepesi Nikolett féle szexbotrány, és ez a mostani pedig tovább rombolja a bizalmat ebben az egész "szövetségben". Kiss László pedig a legtöbbet azzal tehetné az úszósportért, ha szép csendben visszavonulna.

bElannaTorres 2016.04.07. 13:42:57

@micsoda?: nem tudjuk. azt se hogy mennyire példás az az élet aminek látszik. De ha téged fogott volna le három férfi és kúr seggbe akkor azt hiszem nem szívesen látod még akárhány évtizedekig a tévében tündökölni azt aki tette. Aztán meg olvasni, hogy a pártját fogják, és szimplán fiatalkori hülyeségnek nevezik a tettét.
szerintem mondjon le amúgy is nyugger már, mutyiországban meg ne mondja nekem senki, hogy olyan kurva példás életet élhet bárki aki közel van a tűzhöz.

guy 2016.04.07. 13:45:29

A cselekménye elévült, az erkölcsije tiszta. Milyen joga van bárkinek arra, hogy egyáltalán felemlegesse az 51 éve történt esetet? Nem tiltja ezt a törvény? Vagy ezentúl már azért is kirúgnak embereket, ha kiderül, hogy gyerekként lopott a könyvtárból? Hol van a csesztetés határa? Gyanítom, hogy ma már nincs ilyen.

odamondó 2016.04.07. 13:46:10

75 évesen mi a faszt kell még kapaszkodni?

Itt nem az a kérdés, hogy emiatt mondjon-e le hanem úgy alapból is. 75... 90ig akar ott maradni?

kewcheg 2016.04.07. 13:47:47

@micsoda?: Hát, hombre nem tudom, hogy te miket csináltál fiatalabb korodban, esetleg kutyákat, macskákat akasztottál? Vagy netán titokban kínoztad a szomszéd kisgyereket? Elástál valakit? Mert mást nem tudok elképzelni, ha ilyeneket írsz. Tudod az átlag fiatal "fiatalkori" botlásai ilyenekben merülnek ki.
- csúnya berúgás, csúnya szakítás,
ritkábban füves cigi, bolti lopás, még ritkábban ittas vezetés. Ezek egyikéért se kéne most lemondania a fent nevezett személynek....

Pisti 90 2016.04.07. 14:03:28

Letöltötte a büntetését. Nem kell lemondania.

tantum verde 3 2016.04.07. 14:17:40

Esetleg érdemes lenne Aczél Endre írását is megnézni, miszerint nem volt erőszak, csak amikor a csaj otthon elmondta, hogy dugott pár pasassal, a szülei kényszerítették, hogy menjen a rendőrségre, és vallja erőszaknak.

A "szegény megrontott kislány".

Jóképű, jó testű fiúkkal szeretnek kefélni a csajok. Márpedig az úszóknak elég jó testük van.

Másrészt Kiss letöltötte a büntetését, szó sincs arról, hogy egész életére eltiltották volna bármitől is. Azóta pedig semmi hasonlónak még csak a halvány gyanúja sem merült fel vele szemben.
Nem értem a falka üvöltésének okát.

tantum verde 3 2016.04.07. 14:23:45

@Életunt Cápa:
Ráadásul nemi erőszakért ma sem kapna többet.
(Attól eltekintve, hogy a bűnt az elkövetésekor érvényes törvények alapján kell elítélni. Nem is tudom, hogy 55 évvel később mit akar a sok barom - a nemi erőszak ennyi idő alatt jócskán elévülne akkor is, ha nem töltötte volna le a büntetést, legalábbis 20 hónapot a 3 évből.)

2016.04.07. 14:28:34

@guy: na, csak eljutunk odáig mindjárt, hogy a könyvtári könyv elvitele pariban lesz a csoportos nemi erőszakkal. Nem ég az arcod, amikor ilyenek írsz? Érted egyáltalán, miről van szó? Nem arról, hogy élete végéig bűnhődjön, hanem arról, hogy aki részt vesz egy csoportos nemi erőszakban, azt nem szabadna gyerekek, fiatal lányok közelébe engedni, mert az nem botlás, aki ilyet csinál az szexuális ragadozó, potenciális veszélyforrás. ha meg kiderül, akár ötven év múlva is, az illető ne mosakodjon, meg az ilyen-olyan érdemeire hivatkozzon, hanem lehajtott fejjel kérjen újra bocsánatot, és a magas társadalmi pozíciójáról mondjon le.

konrada 2016.04.07. 14:47:27

Erről a felhajtásról, amit a bloggerek és a kommentelők csinálnak, csak annyijut eszembe:
NYOMORULTAK

...ez nem minősítés, hanem egy olyan könyv címe, amit biztosan nem olvastak el, pedig nem ártana...

2016.04.07. 14:47:32

@kewcheg: "- csúnya berúgás, csúnya szakítás,
ritkábban füves cigi, bolti lopás, még ritkábban ittas vezetés. Ezek egyikéért se kéne most lemondania a fent nevezett személynek.... "

BKV-bérlet hamisításáért le kellene mondani? :)

2016.04.07. 14:54:49

@kewcheg: Én azért ismerek olyant is, aki kocsikat lopott 19-20 évesen, le is ülte a magáét, aztán megjavult és azóta is tisztes munkából él.

Meg olyant is, aki embereket csempészett. Az is leülte, az is megjavult és munkából él.

tantum verde 3 2016.04.07. 15:07:22

@shitgun:
Kevered a dolgokat.
Nem pedofil, akit állítólag megerőszakolt, az felnőtt nő volt, nem gyerek.

tantum verde 3 2016.04.07. 15:08:30

@konrada:
Téves.
A könyv címe nem Nyomorultak, hanem A nyomorultak (Lés miserables).

konrada 2016.04.07. 15:21:52

@tantum verde 3:
...igaz. De abban azért remélem egyetértünk, hogy az itt csaholóknak nem ártana elolvasniuk...;)

Alajka Bal 2016.04.07. 15:38:51

Fasznak ment el ugatni egy sajtótájékoztatóra ahova nem hívták ?
Rábaszott !

alex58 2016.04.07. 15:43:55

Megkapta a büntetését, le is töltötte, továbbá létezik az a jogi fogalom, hogy mentesülés a hátrányos jogkövetkezmények alól, vagyis az egykori elítélése jogilag már nem vehető figyelembe, még akkor sem ha esetleg újabb bűncselekményt követne el. Emberileg persze el lehet ítélni, akár így 50 és egynéhány év után is, de szerintem olyan sokat tett már le az asztalra, olyan sokat élt és dolgozott példásan, hogy azzal már kiegyenlítette a számlát a társadalom felé.

Ami a lemondást illeti: ha mondjuk a börtönből szabadulása után agysebésznek tanult volna és azóta folyamatosan műtötte volna a betegeket, akkor is elvárható lenne, hogy fejezze be az orvosi hivatást, mert 1962-ben volt egy félrelépése?

kis864 2016.04.07. 15:45:13

TE odavinnéd a lányodat edzésre?

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 15:57:20

Többbek között Aczél Endre ballib média modul szerint:

„Maga az ‘áldozat’ - egy ismert sportolónő nagyon szép édesanyja - nem is akart ügyet csinálni, a szülei erőszakoskodtak.”
„Egy szülőnek nem épp élmény, hogy a lányuk szeret, hogy is mondjam, kefélni.”
„a példastatuálás vágyától hajtva a bíróság helyt adott az óhajnak”
„Soha nem bizonyosodott be, hogy ‘lefogták’. Ezt csak szülői bíztatásra ő mondta a bíróság előtt. “
„Fogalmatok sincs róla, hogy hány úszócsaj és szép fürdőző lány volt, akit legalább három jóképű fiatal úszófiú ‘megerőszakolt’. Tömegével. A vadászat vég nélkül folyt és nem eredménytelenül”.

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 15:59:42

@kis864:

Nem valószínű..

De nem Kis László miatt.

Hanem azért mert a régi korok úszói, és a mostaniak szerint is, az usodákban a sport kiegészítéseként aktv kefélés zajlik.

Nézzük Szepesi Nikolett miket mondott:
"Az olimpiai győzelemhez vezető út eldobott kotonokkal, ondóval teli zsebkendőkkel, rövid, tartalmatlan, érzelmektől mentes k...sokkal van kikövezve. "

Vagy fentebb amit Aczél mondott:
„Fogalmatok sincs róla, hogy hány úszócsaj és szép fürdőző lány volt, akit legalább három jóképű fiatal úszófiú ‘megerőszakolt’. Tömegével. A vadászat vég nélkül folyt és nem eredménytelenül”.

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 16:00:48

@Alajka Bal:

Ez legalább egy magyarázat arra nézve, hogy kik és miért éppen most akarják lejártani.

tantum verde 3 2016.04.07. 16:01:44

@kis864:
Nem gyereket dugott meg - ha megdugott egyáltalán -, hanem felnőttet.

Mondjuk az ügy objektivitását eléggé megkérdőjelezi, hogy a nő szülei magasrangú rendőri vezetők voltak, ami az 1960-as évek elején nem biztos, hogy valós tényekre alapuló vizsgálatot eredményezett.
Ha valakit el akartak ítélni, akkor elítélték, akkor is, ha a valóságban szentebb életet élt, mint a Jézus nevű mesealak.

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 16:05:19

@tantum verde 3:

A kommunista diktatúrában, ha egy pártfunkcival összerugtad a port, akkor a 3 hónap is megváltásnak számított, és örültél hogy ennyivel megúsztad.

A bíróság bármit a nyakadba vart, ha a párt érdeke ezt kívánta.

Nem is értem... Nagy Imre szerintetetk tényleg hazaáruló volt pl, mert a bíróság kimondta ?

Csak érdkeesség képpen az akkori állapotokat felidézve:
"Nagy Imre védője, a már súlyos beteg 74 éves Bárd Imre hangot adott annak, hogy védence nem hogy a szocialista rendszer megdöntését nem akarta, hanem ellenkezőleg: éppen azt mentette, ami menthető volt, s ezenfelül minden változást az akkori pártvezetés tudtával és beleegyezésével vitt végbe. Vida Ferenc ekkor felháborodva ezt mondta „Figyelmeztetem a védőt, hogy ha nem hagyja abba pártunk és kormányunk vezetőinek rágalmazását, a vádlottak padján találja magát.” A tárgyalássorozat alig egy hét alatt véget ért, filmfelvétel is készült róla, melynek titkosítását csak 2008-ban oldották fel."

kewcheg 2016.04.07. 16:14:59

@tantum verde 3: Nem tudod véletlenül,van-e ennek a kissnek gyereke, családja, nej,egyéb?

csak egy néző 2016.04.07. 16:15:38

Ez már azt hiszem nem Kiss Lászlóról szól, hanem Gyárfás itt a nagyvad, túl nagyra nőtte ki magát, túl sok lóvé felett rendelkezik.

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 16:21:32

@csak egy néző:

Egyetértek..

Legutóbb a Schmidt Palinak beletört a bicskája Gyárfás elmozdításába.
Igaz Gyárfásnak is a Schmidt Pali elmozdításába.

Viszont úgy tűnik, jelenleg egy kör nem nyugszik, amíg Gyárfás a helyén marad.

Én csak örülni fogok neki ha Gyárfást letakarítják.
Csak azt sajnálom, hogy közben 70+ éves emberek sorsát, és életútját, teszik tönkre, a cél elérése érdekében.

Tulajdonképpen Kisért se fogok sírni, csak fölöttébb furcsa számomra a mai ballibek tolerancia, elfogadás, és megértés küszöbe.

Életunt Cápa · http://eletuntcapa.blog.hu 2016.04.07. 16:24:27

Ennyi erővel bármit megkérdőjelezhetnénk. Nem ástam bele magam az ügybe, annyira nem érdekel, de Kiss is elismerte a bűncselekményt. Szóval maradjunk annyiban, hogy volt egy nemi erőszak, amiért elítélték, később pedig nem történt ilyen (tudtommal).

Nem akarom mosdatni, felőlem kaphatott volna életfogytot is, csak nem érzem jogosnak továbbra sem, hogy le akarják mondatni valamiért, aminek nincs köze a posztjához.

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 16:31:33

@Életunt Cápa:

Én nem tudok róla, hogy elismerte volna...

Konkrétan ezt mondta, ami nyilvánosságra került:
"„Beszélhetnénk persze arról, hogy 1961-ben mennyire volt megalapozott az ügyünkben hozott ítélet. Mennyire volt bebizonyítva mindaz, ami az ítéletben olvasható. Soha nem hallgattam el a történteket. Soha nem tudtam és nem fogok túllépni rajtuk. Viszont az a közeg, amelyben előtte sportoltam, és amelybe később edzőként visszatértem, képes volt rá. Mivel sem a bíróság, sem más hatóság nem tiltott el – az ítéletbe foglalt bűnöm ellenére sem –, hogy gyerekekkel foglalkozzak, kaptam egy új esélyt, és én éltem vele. Mindenki döntse el, hogy a magyar úszósport elmúlt évtizedekben elért eredményei alapján, hogy kellőképpen bizonyítottam-e, vagy sem" – fogalmazott."

Mitöbb pl Aczél aki saját bevallása szerint ismeri az esetet, és abban az időben napi vendék volt ott ezt írta:
„Maga az ‘áldozat’ - egy ismert sportolónő nagyon szép édesanyja - nem is akart ügyet csinálni, a szülei erőszakoskodtak.”
„Egy szülőnek nem épp élmény, hogy a lányuk szeret, hogy is mondjam, kefélni.”
„a példastatuálás vágyától hajtva a bíróság helyt adott az óhajnak”
„Soha nem bizonyosodott be, hogy ‘lefogták’. Ezt csak szülői bíztatásra ő mondta a bíróság előtt. “
„Fogalmatok sincs róla, hogy hány úszócsaj és szép fürdőző lány volt, akit legalább három jóképű fiatal úszófiú ‘megerőszakolt’. Tömegével. A vadászat vég nélkül folyt és nem eredménytelenül”.

---

Szóval szerintem bármi megtörténhetett és ellenkezője is.
Különösen a kommunista diktatúrában, ahol az számított kinek vannak magasabbrangó komcsi ismerősei.

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 17:06:30

www.atv.hu/belfold/20160406-exkluziv-gyarfas-szerint-nem-volt-eroszak-kiss-aldozata-kaphato-volt

Kiss László azt mondta, hogy az erőszak nem történt meg, és akik az ítéletet hozták, azok is úgy ítélték meg, hogy az jogtalan volt, ezért folytathatta a karrierjét - ezt állította Gyárfás Tamás az ATV Egyenes Beszéd című műsorában.

A Magyar Úszó Szövetség elnöke azt mondta: ő Kiss Lászlótól azt hallotta, hogy az erőszak áldozata egy tekintélyes embernek volt a lánya, aki kapható volt, és végül úgy állította be, hogy megerőszakolták.
...
Kiss László ebben az ügyben nem áldozat, hanem az a hölgy, aki elszenvedte ezt a szörnyűséget, aki már sajnos meghalt - fogalmazott. Gyárfás Tamás kijelentette: ez az ügy 55 éve történt, és amikor Kiss László szabadult, folytathatta az edzői munkát, ha akkor ennek teret adtak, furcsa lenne, ha most, évtizedekkel később vonnánk érte felelősségre. A MÚSZ elnöke hangsúlyozta: kétszer egy embert nem lehet elítélni,
...

tantum verde 3 2016.04.07. 17:10:50

Vegyük hozzá, hogy 1961-ben azért kicsit még máshogy fogták fel azt, hogy a kislányukat valaki már megdugta, és még eljegyzés sem volt.
Pláne két, nagyjából az 1910-1920-as években született, valamiért a sok észt és nagyfokú toleranciát, valamint megértőképességet kívánó rendőri pályát választó szülők esetében.

Szóval sima bosszúról volt szó, semmi egyébről.

fifibá55 2016.04.07. 17:13:23

Már rég mentesült a büntetett előélethez fűződő hátrányok alól. Ergo, semmiben nem különbözik azoktól, akik itt - remélhetőleg csak tudatlanságukban - butaságokat írogatnak.

micsoda? 2016.04.07. 17:25:16

@kewcheg: "Tudod az átlag fiatal "fiatalkori" botlásai ilyenekben merülnek ki.
- csúnya berúgás, csúnya szakítás, "

jTudod ebbe sok minden belefér, napi téma, police.hu :)

csak egy néző 2016.04.07. 17:26:42

"Kiss László lemondott százhalombattai alpolgármesteri posztjáról"
"Lemondott Kiss László, az úszóválogatott szövetségi kapitánya"

Az áldozat meghozva.

Felkészül Gyárfás Tamás.

micsoda? 2016.04.07. 17:30:31

@bElannaTorres: Nem, vannak időskori hülyeségek is. Ezt tette Kiss László is amikor nem maradt nyugodtan a fenekén, amikor először lemondott. Nálunk az idős ember "nyugger" akár büntetve volt, akár nem.

Ballib cenzúrázók réme 9 2016.04.07. 17:46:25

index.hu/sport/lemondott_kiss_laszlo_az_uszovalogatott_szovetsegi_kapitanya/
„A magyar sport érdekeit, valamint a személyemet ért támadás folytán megrendült egészségi állapotomat is szem előtt tartva, úgy döntöttem, hogy a mai nappal lemondok szövetségi kapitányi tisztségemről" - írta Kiss László, a magyar úszóválogatott kapitánya.
Kiss László szerint „1961-ben koholt vádak alapján, koncepciós perben született meg az a döntés". Két napja Kiss a Népszabadságnak még azt mondta, méltatlan lenne 55 év után, ha magyarázkodni kezdenék.
A csütörtöki lemondásához még hozzáfűzte: az ítéletben foglaltak valótlanságának bizonyítása érdekében megtettem a szükséges lépéseket. Azt állítja, a cselekményt nem követte el, írja az MTI.

Afrika steht an der Elbe 2016.04.07. 18:03:30

Ja, hogy Hosszú Katinka felől fúj a szél. Most már világos.

röf 2016.04.07. 18:03:39

@Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény]:
Hát vaze.... ezzel a fergeteges humorral próbálkozhatnál Teddy Hócipőjénél...

Alajka Bal 2016.04.07. 18:05:14

@Afrika steht an der Elbe: MI volt mi vót mi vót ?
Hosszú Kakikát megerőszakúta az öreg kislaca, ha jól értem ?
Az meg erre befújta a Gyárfosnál ?

Afrika steht an der Elbe 2016.04.07. 18:11:36

@Alajka Bal:
Tanulmányozd a cikk egyik kulcsmondatát, természetesen csak ha tudsz olvasni:

"A 75 éves Kiss januárban lemondott, amikor Hosszú Katinka nem állt vele szóba, miután széttépte azt a szerződést, amit az úszószövetség felkínált neki."

Tulajdonképpen várható is volt, hogy a libsi lakájsajtó nekimegy valamivel.

Alajka Bal 2016.04.07. 18:33:49

@Afrika steht an der Elbe: Minek állt volna szóba a vén szarházival Hosszú Kakika ? Nem függ a kibaszott magyar úszóbagázstól. szarja is le őket !
Ha meg elmondott mi a fasznak gyütt vissza ?
Mondhatni felköpött és aláállt :D :D
süti beállítások módosítása