Miért nyert Arany Glóbuszt a Saul fia?
2016. január 12. írta: Despota

Miért nyert Arany Glóbuszt a Saul fia?

10783133_a22246e63caedfcd14d71d98697d7e77_wm.jpg

Nemes Jeles László első filmjének az is sikerült, ami korábban még soha: megvan az első magyar Aranyglóbusz, a Saul fia nyerte a legjobb külföldi film kategóriáját. A díjat Helen Mirren és Gerard Butler adták át, és Helen Mirren is kiemelte, hogy ez az ország először nyeri ezt a díjat. Aki átaludta volna a gálát, megnézheti a legjobb pillanatokat 20 animgif formájában, Orbán Viktor miniszterelnök reakciójáról pedig Facebook oldalán tájékozódhat, aki késztetést érez hozzá. Az internet népe szokásához híven azonnal kifejtette véleményét, rég indult be akkora össznépi zsidózás, mint most, a Saul fia sikere kapcsán.

20150515saul-fia-cannes-2015.jpg

De vajon minek köszönheti a győzelmet a Saul fia? A feldolgozott téma az oka az Oscar-díj esélyes alkotás sikerének, vagy valóban méltó helyre került az elismerés? A döntés ezúttal is az Önök kezében van!

A DÖNTÉS

A bejegyzés trackback címe:

https://nagydontes.blog.hu/api/trackback/id/tr858263852

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Emberiség és népek írtása zsidó Isten módra 2016.01.12. 21:43:12

Egy erkölcstelen törvény, ami Simicska Lajos "jogom van hülyének lenni" kijelentésével ellentétesen, megvonja a hülyeséghez való jogot, kicikizése lenne ez a képmontázs.

Trackback: Zsidó Isten nem nemzeti Isten 2016.01.12. 21:41:54

Mi a f-séget keres egy NEMZETI iskolában egy NEMZETI tankönyvben egy ZSIDÓ ISTEN????!!!!!  Kicsöszöttül nem logikus és nem is erkölcsös. Nem kellene megnyomorítani a magyar gyerekek fejét ilyen bugyuta judaista propagandával.     A zsidók Istené...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éhes ló 2016.01.12. 07:19:22

Zsidó film, zsidókról, zsidóknak, akiknek ez a buli nagyon tetszik, hiszen sokan élnek közülük ebből évtizedek óta.
Magyar pénzen is. Több más finanszírozó mellett.
Business as usual.

2016.01.12. 14:18:50

@Éhes ló: Ehhez nincs mit hozzáfűzni, egyetértek.

Zsuzsi25 2016.01.12. 14:28:18

Naneghat!;ha nem o nyer, meg antiszemitizmussal vadoljak meg a zsurit

2016.01.12. 14:38:18

@Zsuzsi25: Ha csúnya akarok lenni, akkor azt mondom, hogy antiszemitizmussal elég nehéz lenne megvádolni a zsűrit! :-)

Azért örülök, hogy magyar film nyert, de megnézni nem fogom éspedig pont a témaválasztás miatt. Őszintén szólva unom már. Annak idején a Sorstalanságot a díjazás miatt kezdtem el olvasni. Abba is hagytam.

Dr. Gy. Dr. Fűegér 2016.01.12. 14:54:05

@Éhes ló:

lopjanak inkább földeket, meg fölözzék le az importgáz hasznát, nem igaz, Bányaló? :)

az olyan "keresztény, nemzeti"...

Tiborpapa 2016.01.12. 14:55:49

Többen is hangsúlyozták a film újszerűségét. Nem amit, hanem ahogy. Ez a lényeg. Ezért fogom megnézni. Véleményt utána alkotok, mint máskor is. Ítéletet tárgyalás nélkül csak az ostoba, elfogult, szélsőséges ember mond.

Killary Fucking Clingon 2016.01.12. 15:07:23

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: igen, az az, Magyar pénz maradjon Magyar embernél. Na mehetsz tovább segget nyalni nyugatra köcsög.

Netuddki. 2016.01.12. 15:21:02

@Shabby Bear: Az nem magyar pénz (kis M, te nyelvtanzseni te), hanem az adófizetők pénze. A tolvaj bűnöző fajtátokat azt!

inebhedj - szerintem 2016.01.12. 15:36:16

Az Aranyglobuszról sixx írt a commenten tegnap, ahol is tett egy-két megállapítást, amivel magam is hajlamos vagyok egyetérteni, szóval kéne egy negyedik, Biznisz elnevezésű alternatíva is.

2016.01.12. 15:44:59

Nemes tehetséges filmes, ráadásul Tarr Béla volt a mestere, nem hiába kapta a díjat a film. A zsidózás és sárdobálás csupán olyan mint egy rögtönzött felmérés. A műveletlen populációról ad némi számszerű infot.

Éhes ló 2016.01.12. 15:50:32

@Dr. Gy. Dr. Fűegér: valamit összekevertél, mert sem a post, sem a hozzászólásom nem arról szólt, amiről te zagyválsz.

Melyik alternatív valóságban létezel te, hogy a postra, kommentemre ezt birtad reagálni?

Éhes ló 2016.01.12. 15:52:01

@Tiborpapa: gondolom a hányást is gyakran megkóstolod, hátha valamelyik nem ugyan olyan undorító, mint a többi.
Én nem.
De szerintem sokan undorodunk már ettől, nem csak én.

ebella 2016.01.12. 15:57:09

Ha egy hazájából a háború után a Szudéta-vidékre a kizavart németek helyére megfélemlítéssel és kegyetlenséggel (sokan meghaltak, egy rokonom is, mert nem akart menni) magyarról szólna, a faszom se figyelne oda. bármekkora művészi értéke lenne. Egyértelmű, hogy miért nyert. Szégyelljék magukat!

ebella 2016.01.12. 15:58:54

@dr kotász: Hogy te milyen művelt vagy. Csodállak. a filmet egyébként láttad?

Conchobar 2016.01.12. 16:16:24

"Az internet népe szokásához híven azonnal kifejtette véleményét, rég indult be akkora össznépi zsidózás" - De miért probléma az, hogy egy zsidó témájú, zsidó (származású) rendező filmje kapcsán zsidóznak? Miért nem akarjuk megérteni azt, hogy a holokauszt témát és emlékezetet nem fogja a magáénak érezni a magyarság. Hasonlóképpen ahhoz, ahogyan nem vette át a jászok és a kunok hagyományait sem. Például nem épült be a magyarság tudatába a kunok kiűzése, vagy a hód-tavi csata (a magyarság tudatában, legendáiban a kunok Szent László kapcsán szerepelnek, ellenségként)

N. Barbie 2016.01.12. 16:17:21

@dr kotász: Ha mar szamszeru info, engem erdekelne, hogy hanyan nyomtak a film muveszi ertekere vagy a ketto egyuttre, aztan ezt osszevetni a hivatalos nezoszammal erre a filmre. Aztan lehet lenne kis meglepetes, hogy annyian nem is lattak a filmet, mint ahanyan ranyomtak ezekre, holott csak ugy illene e kettore is szavazni, ha latta is a filmet. Ha meg nem, akkor az most a muveletlen, elfogult populaciorol ad infot, vagy mi?

Masreszt nekem nem meglepetes a dij, ez olyan, mintha meglepodnek rajta, hogy fideszes kormany idejen fideszes haverok nyerik a kozpenzt...
Az meg nem kicsit szanalmas, hogy, ha paran megjegyzik, hogy igy bo hetven evvel a tortentek utan meg mindig igen jo esellyel lehet dijakat nyerni egy holofilmmel, es ez vajon miert van, akkor az le van rendezve az egyik legelcsepeltebb, ertelmetlen libsi muszoval, "zsidozas".

Tiborpapa 2016.01.12. 16:33:24

@Éhes ló: Minden érzékszervem használom a meggyőződésemhez. Ellentétben veled. Ajánlom, vedd le a kötést a szemedről, húzd ki a dugót a füledből, és csak akkor beszélj, ha előtte az agyadat gondolkodásra is használtad.

törőfan 2016.01.12. 16:41:30

Az elmúlt években készült, rangos díjakkal kitüntetett filmek közül néhány:
Anna Frank naplója
Schindler listája
A zongorista
Az élet szép
A felolvasó
Európa, Európa

A többiről nem is beszélve: Sorstalanság, Becstelen brigantyk stb.

2016.01.12. 17:00:21

@N. Barbie: Olyan országokban, ahol a kultúra piaci körülmények között működik, nincs szükség korrupt módon díjakat odaítélni. Ez magára a szegmensre nézve lenne öngyilkosság. Magyar viszonylatban ezt nem biztos, hogy könnyű megérteni, nálunk kapcsolati viszonyok vannak és nem piaci viszonyok. A szélesebb alsó rétegek pont ez miatt éreznek ellenszenvet a nyugati kultúra iránt, mivel nincsenek felkészülve a versenyképességre és a Darwin díj őket érinti leghátrányosabban.

Az hogy 70 éve, vagy 500 éve történteket dolgoz fel egy film, nem mérvadó egy díj esetén. Nem hallottam például a Ben-Hur-al kapcsolatban olyan kritikát, hogy nem érdemel Oscar-t, mivel 2000 éves történetet dolgoz fel. A holokauszt pedig az miatt hagy mély nyomot sok területen, mivel Európában történt, európai emberek által, a nyugati kultúra tragédiája. Németek, franciák, lengyelek, csehek (stb.) és magyarok a saját honfitársaikat mészárolták. Ugyanolyan tragikus esemény a vörös khmerek vérengzése például, de az nem a sajátunk volt. Gondolom ha a családodban baj történik, vagy valami öröm, azt jobban átéled és emlékszel rá mintha a szomszédoddal történne ugyanaz.

Éhes ló 2016.01.12. 17:04:01

@Tiborpapa: ezt írtad: " Ítéletet tárgyalás nélkül csak az ostoba, elfogult, szélsőséges ember mond. "

Leírtam, hogy ez nem igaz, mert bizony az ember ismert dolgokhoz nagyban hasonló dolgokról bizony "tárgyalás" "érzékszervi vizsgálat" nélkül is képes megalapozott véleményt alkotni, ráadásul ez a képessége évmilliók óta védi a gondolkodásra képes embert.

Arról, hogy én mit és hogyan használok a véleményem kialakításához fogalmad nincs, nem is lehet, mert szerencsére nem ismerlek és te sem ismersz.
Az én vonatkozásomban azonban pont saját magadat cáfolod és egyben minősíted is "ostoba, elfogult, szélsőséges ember"-nek, mert anélkül alkotsz véleményt rólam, hogy 'tárgyalást" tartnál a megsmerésre tett kísérletedet követően.

Ez meglelehetős disszonáns és hitelteleníti amit másokra, köztük rám maszatolnál.

Javasolnám, hogy a postban, kommentemben foglaltakkal foglalkozz és ne fantáziálj, vagy hazudozz. Rólam különösen ne, mert a post nem rólam szól.

Jolka40 2016.01.12. 17:08:02

Ez a történet, ha hiszitek, ha nem, alig 70 éve játszódott le. Szörnyű módszerekkel megöltek EURÓPÁBAN több millió embert. Nem a sötét középkorban. Nem az arabok. Fel lehet ezt fogni tárgyilagosan?

ex-dr. vuk 2016.01.12. 17:14:16

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: nem tudom, hogy ez a tema unalmasabb-e vagy a starwars. Szerintem az utobbi is geciunalmas.

Feketecsuklya 2016.01.12. 17:21:02

@Jolka40: ha hiszed, ha nem, ezt a népcsoportot már évezredek óta ki akarják irtani. 70 éve már elég hatékony módszerek álltak rendelkezésre. A kérdés már csak az, hogy miért van ez így évezredek óta....

Tiborpapa 2016.01.12. 17:21:10

@Éhes ló: Az eddigi összes reakciódat olvasva következtettem rólad, miután hozzám szóltál. Ez még nem ítélet, de elég megalapozottnak tűnik.
A film díjazásának örülök, mert magyar sikernek tartom, ellentétben veled. Ez még nem jelenti, hogy tetszeni fog nekem is. Meglátom. Ellentétben veled.

Conchobar 2016.01.12. 17:28:03

@Jolka40: "Szörnyű módszerekkel megöltek EURÓPÁBAN több millió embert." - Ha az én nagyszüleim is birkenauban maradtak volna, akkor én is másképp látnám. Így viszont roppantul ingerlő, hogy unos-untalan ezt nyomják az arcomba. Minden népnek megvan a maga szenvedéstörténete. A holokauszt az nem a magyar nép szenvedéstörtének része, és kár erőltetni azt, hogy azzá váljon

pamut 2016.01.12. 17:28:51

Akik agyát beborítja a zsidózás, azok menthetetlenek és mindig mindent amit zsidók érnek el vagy zsidó témájú dolog és sikeres, azt annak fognak minősíteni hogy a zsidósága miatt van.
Kénytelenek állandóan önigazolni az elbaszott világképüket, mert ha kiderülne hogy baromságokat szajkóztak egész életükben felrobbanna a fejük...

Conchobar 2016.01.12. 17:38:15

@dr kotász: "Németek, franciák, lengyelek, csehek (stb.) és magyarok a saját honfitársaikat mészárolták" - Honfitársaink? Wellington nyomán szólva: lehet hogy a lóval egy istállóban alszunk, de ez még nem jelenti azt, hogy az a ló a testvérünk. Túl ezen, én nem mészároltam senkit, és a magyar kortársaim sem, ezért meglehetősen irritáló, hogy szünet nélkül ezt a mészárlást nyomják az arcunkba (félreértés elkerülése végett: egy idő után a sűrűn emlegetett Szrebrenyica, Hirosima, vietnámi napalmozás stb, is irritálóvá válna)

N. Barbie 2016.01.12. 17:40:32

@dr kotász: "Olyan országokban, ahol a kultúra piaci körülmények között működik, nincs szükség korrupt módon díjakat odaítélni"
Igazan meghato, kar, hogy nem igaz. Dorgolozes, a zsido/liberalis velemenyterrornak megfeleles mindenhol van. Amerikaban is, sot, ott csak igazan. Egyebkent sem korrupcio, nem hinnem, hogy barmit is kaptak volna a zsuri tagjai, inkabb megfelelesi kenyszerrol es/vagy szemelyes elfogultsagrol van szo. Bizony, ez is kapcsolati viszony. Mert azt nekem senki ne mondja, hogy majd` minden evben , hogy, hogy nem, mindig akad egy holokausztrol szolo film valamelyik fodijra, aminel nem volt jobb film az adott evben szerte a vilagon a tobb ezer kozul. Lof@szt. Mindjart kiderul, hogy jo filmet csinalni csak ebben a temaban lehet.
Nincs ebben semmi boszorkanyuldozes, csak meg kell nezni mit nyilatkozott par igen ismert ember Hollywood belterjessegerol...vagy, hogy hogy elinteztek Mel Gibsont, mert az erinthetetlen kisebbsegrol mert valamit mondani.

Kelly és a szexi dög 2016.01.12. 17:47:51

A film jó, szerencsére magyar alkotás!
Akinek nem tetszik, az nézze meg a Bosszúállókat - van választás.

2016.01.12. 17:49:09

@Conchobar: Valószínűleg nem vagy abban a helyzetben, hogy lenyomatot tudnál hagyni a magyar kultúrtörténetben. Ebben a helyzetben teljesen közömbös, hogy kit tekintesz honfitársadnak, legfeljebb magadat írod ki egy közösségből. Nemes filmje viszont lenyomatot hagy és meghatározó része egy közösség történetének, ami nem fogadja el a kirekesztést.
Egyébként, nem ajánlom a filmet, nem könnyű műfaj. Bizonyos mértékű vizuális előműveltség és nyitottság szükséges hozzá.

N. Barbie 2016.01.12. 17:51:39

@pamut: Annyira unalmas mar ez a duma, aki a zsidokat a szajara meri venni, nem pozitiv kontextusban, az csakis megkeseredett, eletkeptelen, sikertelen, irigy, elbaszott vilagkepu blablablabla lehet.
Erdekes, aki a magyarokat pocskondiazza (mint mondjuk te meg highup haverod) vagy barmelyik masik nemzetet, azzal nem lattam, hogy gondod lett volna valaha.

Éhes ló 2016.01.12. 17:55:43

@Tiborpapa: nem kevésbé, vagy jobban megalapozott, mint az én ítéletem erről a magyarok pénzén zsidók által készített és díjazott zsidó propagandáról.
Minden esetre a másokra maszatolni szándékozott mocskod rád hullott vissza.

Már ezért megérte ma ide benézni. :)

Conchobar 2016.01.12. 17:56:47

@dr kotász: "Ebben a helyzetben teljesen közömbös, hogy kit tekintesz honfitársadnak" - Csak tudod komám, ez nem egyirányú utca. Ennek az éremnek van egy másik oldala is ("Akik agyát beborítja a zsidózás, azok menthetetlenek és mindig mindent amit zsidók érnek el vagy zsidó témájú dolog és sikeres, azt annak fognak minősíteni hogy a zsidósága miatt van"). Már, ha érted

Conchobar 2016.01.12. 17:59:06

@dr kotász: "Ebben a helyzetben teljesen közömbös, hogy kit tekintesz honfitársadnak, legfeljebb magadat írod ki egy közösségből" - Őszintén szólva, nemcsak a lóval, hanem a beképzelt és fennhéjázó emberekkel sem szeretnék egyazon közösségbe tartozni. Már, ha érted

2016.01.12. 18:08:03

@Conchobar: "Magyar viszonylatban ezt nem biztos, hogy könnyű megérteni, nálunk kapcsolati viszonyok vannak és nem piaci viszonyok. A szélesebb alsó rétegek pont ez miatt éreznek ellenszenvet a nyugati kultúra iránt, mivel nincsenek felkészülve a versenyképességre és a Darwin díj őket érinti leghátrányosabban. "

Fentebbi hozzászólásból másolva. Már, ha...

Conchobar 2016.01.12. 18:13:58

@dr kotász: Csakhát engem nem érdekel a rizsa. Mondjuk az is csak egy kicsit, hogy kommentekre reagálsz (jelesül az én
2016.01.12. 17:38:15-i kommentemre), holott nem is érted. Nem láttad a fától az erdőt, nem láttad z egy kérdőjeltől a komment lényegét és mondanivalóját. Félő, hogy a te a filmekkel is így vagy (nemcsak két-három mondatos kommentekkel)

Nagyorrú Barbi 2016.01.12. 18:14:43

Tele vagyok a hollókosztjukkal. Zsidrákok gyártottak filmet zsidrákoknak. Természetesen nem ők dobták erre össze a lóvét, hanem kapták. Leszarom a nyafijukat. Elég volt belőlük!

MACISAJT 2016.01.12. 18:19:37

"Miért nyert Arany Glóbuszt a Saul fia?"

Na vajon?
Mert : No business like soa business.

Amúgy volt már egy magyar(országi) film az Arany Glóbusz közelében, jelölésig jutott. Na melyik volt az?
Hát a Napfény íze.

Advanced Flight 2016.01.12. 18:40:13

Ezen alkotások objektív megítéléséről csak annyit, hogy a Sorstalanság megkapta pár éve a Nobelt, és persze mindenki odáig volt meg vissza a regény nagyszerűségétől. Arról a kissé kínos momentumról nem sokat beszéltek, hogy a regényt kiadták magyarul a 70-es években, és a szakma, a kritikusok (akik közül mellesleg sokan zsidó származásúak voltak) szinte tudomást sem vettek róla. Most próbálnak néhányan utólag ilyen meséket gyártani, hogy ők már akkor is mennyire odáig voltak érte.

pamut 2016.01.12. 18:50:46

@N. Barbie:
:DDD Az hogy az egész életedet végigzsidózod reggeltől estig azt nem unod de amikor valaki szólni mer hogy talán nem minden díj mögött a zsidók állnak akkor már uncsi :DDD istenbarma, jól van, zsidózzá csak te szerencsétlen :DDD

pamut 2016.01.12. 18:52:04

Totális trollmégnes ez a poszt, mindenki itt nyüzsög akinek az agya zsidófóbiába van áztatva :D

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.01.12. 19:02:18

A tények tények maradnak. Makacsok.

Fél évszázadig kellett elviselnünk a szovjet propagandafilmeket és azt hogy Lenin elvtárs a legfőbb forradalmár. Aki ebből a témából készített filmet, annak sem voltak anyagi gondjai továbbra az életében.

Ezek a kazár-zsidó Izrael létrejöttéért keletkezett emberáldozati témából készült filmek sem mások mint primitív propaganda filmek. Nézzük már őket nagyon régóta és nézni is fogjuk még addig, ameddig itt is ki nem derül a valóság és meg nem bukik a hazudozás.

Lenin forradalom elvtársról már kiderült, hogy csak a német kormány által fizetett bajkeverő ügynök volt. Naba........ ugye..... mellbe vágott, amikor megtudtad.

Na így lesz majd ezzel a kazár-zsidó hasonló hazugságra épülő propagandával is. Ja nem az áldozatok száma a lényeg, mert az bármekkora is volt borzadalmas. Ezt lehet számolgatni, de tagadni az emberellenes halálgyárakat nem lehet. Hanem az, ha kiderül, hogy ez csak egy áldozati szertartás volt Izraelért és saját magukat gyilkolták. (ahogyan Sztálin is ölte az elvtársait is a nagy eszmékért)

exterminador 2016.01.12. 19:22:50

@tanBá: és a Szíriuszról érkezett repülő csészealjon.

TanBá · http://istenteszt.blog.hu/ 2016.01.12. 19:35:14

Meglepően nevetséges, de az volt.

2016.01.12. 19:42:36

@ex-dr. vuk: Star Wars-ból mindig jön egy újabb rész. A fent említett téma viszont hosszú ideje nem változik.

2016.01.12. 19:49:14

@pamut: Meg az is, akinek nem :-)
(vagy csak azt hiszi)

mortullus 2016.01.12. 20:16:50

Ahogy a klasszikus judaizmus is történelmi eseményeket ruház fel vallási tartalommal és állít kultuszának középpontjába (kivonulás, purim, a templom megtisztítása), úgy a Holokauszt vallás is egy megtörtént történelmi esemény (a zsidók munkatáborba zárása a II. világháborúban) köré szőtt legendából született. Míg a judaizmus a kereszténységet „bálványimádása", illetve az övétől gyökeresen eltérő istenképe, megváltástana miatt gyűlölte, addig a Holokauszt-vallás a II. világháború zsidó áldozatainak számának manipulálásával s halálukért a keresztény civilizáció egyetemleges felelőssé tételével a teológiai ellentétet morális ellentétté változtatta. A zömében ateista zsidónak tökmindegy, hogy Mózesben nem hisz vagy Krisztusban, viszont amint a kereszténység vallásból egy őt fizikai létében fenyegető, népét irtó politikai közösséggé válik, máris jobban utálja és harcol ellene, mint a siratófalat szorgalmasan fejelgető öregapja. Így már nem kell hosszas teológiai és filozófiai eszmefuttatásokkal győzködni a gyalogzsidót, hogy miért is tévtan a kereszténység (ami valószínűleg nem is igazán érdekli), azt egyszerűen a tömeggyilkossággal, a Holokauszttal azonosítja. Ördögi logika, de hatékony.

mortullus 2016.01.12. 20:18:05

kitartas.net/2012/07/01/domokos-endre-janos-kulturalis-forradalom-a-nyugati-kultura-alkonya

A Holokauszt egyediségének dogmája kimondja, hogy a Holokauszt egyszeri és megismételhetetlen, „a történelmen kívül, sőt, talán inkább felette lebeg" (Elie Wiesel), mással össze nem hasonlítható. Mivel a német munkatáborokban (polkorrekt nyelven: „halálgyárakban") zsidók szenvedtek és nem mások (ha mások is, azok „nem úgy"), ezért szenvedésük egyedi, leírhatatlan és mással össze nem vethető. A szenvedésük azért különleges, mert ők szenvedtek. Ez az eszmefuttatás logikusan csak a zsidók felsőbbrendűségének - magában a tanban kimondottan nem szereplő - belátásához vezetheti a „hívőt". Finkelstein a „Holokauszt-ipar" című könyvében idézi Ismar Schorsch-t, a Zsidó Hittudományi Intézet elnökét, aki szerint a Holokauszt egyediségének dogmája „a zsidó kiválasztottság undorító szekuláris verziója". Emellett a zsidók által a világban elkövetett bármilyen embertelenséggel szemben immúnissá teszi a benne hívő zsidót, ha esetleg valami lelkiismeretféle megmozdulna benne.

A Holokauszt irracionalitásának dogmája a Holokauszt ok- és előzménynélküliségét, megmagyarázhatatlanságát tanítja. A Holokausztnak eszerint nincs oka, racionális magyarázata, csak és kizárólag a keresztények évezredes irracionális zsidógyűlölete felelős érte. Természetesen a keresztények „irracionális zsidógyűlölete" is teljesen önmagától való, arra a zsidók semmilyen formában nem szolgáltattak okot. Egyedüli és kizárólagos oka a keresztény népek (gojim) alacsonyabbrendűsége és az ebből eredő frusztráltsága, amely a jobb, okosabb, erkölcsileg magasabb szinten álló és ezért sikeresebb zsidóság elleni mérhetetlen irigységben öltött testet. „Kétezer éve... bennünket mindig fenyegettek.." - szipog Elie Wiesel, a Holokauszt pápája - „Miért? Minden ok nélkül."

N. Barbie 2016.01.12. 20:31:31

@pamut: Te azt is tudod, hogy én végigzsidózom az életem. Ok kedves orákulum, azért ugye nem baj, ha csak simán kiröhöglek? :DD

2016.01.12. 20:42:53

@Conchobar: " A holokauszt az nem a magyar nép szenvedéstörtének része, és kár erőltetni azt, hogy azzá váljon"

Hazudsz, fidesznyik. Hiába erőlteted az agymosást, a történelmet nem tudod megváltoztatni. Magyar állampolgárok gyilkolása magyar állampolgárok által, vagy annak elősegítése is, hazaárulás. Még szerencse, hogy létezik világtörténelem, különben még elhitetnéd a sok hozzád hasonló hülyével, hogy a Jóisten nem a zsidókat választotta, hanem a magyarokat. Nyilván, aki ismeri a történelmet, az tudja, hogy amikor a zsidók kiválasztott nép lettek, a magyarok még nem jöttek le a fákról. Mint mélymagyar majom, neked valami Trianonos film lenne jó, csak azzal az lenne a baj, hogy a magyarok által leigázott szomszéd népekről szólna. Vagyis öngól. Mi lenne ha örülnél a díjnak? Különben is, ezt az országot mindig is a zsidók tették híressé a tudásukkal, ezt rögtön bárki levágja az írigy magyar náci ajvékolásból.

Eszter Tesztel 2016.01.12. 21:04:27

@kopasz barmok országa: Hitler Adolf is magyar volt, mi, Te bal-fasz?!

Eszter Tesztel 2016.01.12. 21:16:43

Egyébként pedig gratulálok! Ebben az egy kommentedben tökéletesen sikerült összefoglalnod, hogy az embereknek (nem csak a magyaroknak!) mi is a bajuk voltaképpen az általad oly nagyra tartott, "kiválasztott" népp(ségg)el?!

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.01.12. 21:19:40

@kopasz barmok országa:

Körülbelül tízezer Istent teremtett az emberiség a történelme során. Ezek közül a nagyon is soknevű JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael = bibliai zsidó-keresztény Isten, SátánIsten, stb tehát a szidók maguknak teremtett Istenük csak egy.

Azt hogy elérték, hogy ezzel kb a világ 25%-a hatással tudtak lenni, meghülyítették ezen országok lakosságának jelentős részét, az csak az emberek butaságának és pénzéhségének kérdésköre, meg némi pszichológia.

R: Dawkins feltárta a vallási MÉM-ek működését és egy magyar ember meg tőle függetlenül meglelte a gyógyítási módjukra is a megoldást. Tehát nem csak ennek a kis zsidó Istennek Jahvénak, de a a többinek sem lesz már sokáig helye az emberi elmékben. (igaz ezzel az ateizmus is elhal, mert az is hasonló beteges gondolkozásmód) Bármely Isten a gondolkozás középpontjába való helyezése, éltetés, vagy tagadás miatt beteges. Ez a betegség viszont gyógyítható. Sőt nem tudod, de a gyógyítás folyamata már közel 15 éve el is indult.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.01.12. 21:29:28

Zsidó Isten nem nemzeti Isten

Mi a f-séget keres egy NEMZETI iskolában egy NEMZETI tankönyvben egy ZSIDÓ ISTEN????!!!!! Kicsöszöttül nem logikus és nem is erkölcsös. Nem kellene megnyomorítani a magyar gyerekek fejét ilyen bugyuta judaista propagandával.

A zsidók Istenének is van neve, ráadásul igen sokféle. JHVH = Jáhve = Jehovah = Jehova = Adonáj = Elochim = Eloah = Elohim = Necach Izrael = bibliai zsidó-keresztény Isten, SátánIsten, stb. Illene úgy írni és nem támogatni az ez irányú rögeszméket. Egy nagybetűs írásmódtól még mindegyikből sok van és nem egy;

isten / Isten
autó / Autó
marha / Marha.

A zsidó Istent meg imádják Izraelben nemzeti Istenként, de ne Magyarországon!

Boka1 2016.01.12. 21:58:08

Én láttam a filmet moziban . Szerintem youtube minőség. A témát viszont új szemszögből állítja be.

mikmaq 2016.01.12. 22:01:33

A lényeg, mindentől lecsupaszítva: első filmes rendező, mégha nagyon tehetséges is, SOHASEM nyer(t) "nagy" díjakat az 1. filmjével. Ezt a nagy filmfesztiválok nem engedhetik meg maguknak. Ha mégis nyer, akkor tehát egyértelműen nem a rendezésért kapja, hanem másért.
Megjegyzem, ezzel magát a filmet is degradálja a "bizottság".

pamut 2016.01.12. 22:27:02

@N. Barbie: nemááá, néha tényleg abbahagyod a zsidózást fél prcre? hát mi ez a renyheség kérem? anyukád mit szól hozzá? hát hogy lesz így büszke rád? igazi zsidófób kretén zsidózik reggeltől estig, egy-kettő, tessék csak zsidózni!

pamut 2016.01.12. 22:30:53

ja, nyomi debilek!

pont ma két cikk is jött a kényszerbetegségetekről, tessék:

www.origo.hu/nagyvilag/20160112-saul-fia-holokausztfilmek-oscar-goldan-globe-dijak.html
"A Saul fia csak a második holokausztról szóló film, ami Golden Globe-díjat nyert 1945 óta, legjobb filmnek járó Oscart pedig csak egy ilyen témájú filmnek adtak. Igaz, a legjobb külföldi filmek kategóriában 5 ilyen témájú film kapta meg az amerikai szobrocskát 71 év alatt. Utánajártunk, igazuk van-e magyar film sikere miatt fanyalgóknak."

444.hu/2016/01/12/tenyleg-eleg-egy-holokausztfilmet-csinalni-aztan-dolnek-a-dijak
"A Saul fia nem a témaválasztásának köszönheti a sikereit. Felesleges zsidóviccekkel fáradni: Hollywood már egy ideje más sztorikat értékel."

De ti ne hagyjátok magatokat MEGVEZETNI a csúnya hazugsággal!
Különben is nektek pszichés szükséglet a zsidózás, szóval ne hagyjátok elvenni a mindennapi kényszeres zsidózásotok!
A tényeket gyorsan semmisnek lehet tekinteni, mert mindkét cikket ZSIDÓ írta :DDDDD

jó éjt kretének! :DD

Dan da Man 2016.01.12. 23:04:52

Ez a poszt ez mi a faszom?

Kellett egy kis látogatottság?

Vagy valaki megpróbálja egyhelyre rántani az összes hülyét? Mert azok meg is jöttek, és ideböfögték a tutit. Más kérdés, hogy csak a saját tudatlanságukat, szemellenzősségüket és kibebaszott butaságukat mutatták meg.

Csak pár apróság:
- Érdekes, hogy a Sorstalanság nem nyert se Globe-ot, se Oscart. Pedig az is zsidó film. Akkor most ez hogy van?
- Egyéb népirtásokról szóló filmek is nyertek (pl: Hotel Ruanda). Csak ezekből kevesebb készült. Pedig készülhetne. De ezt is a zsidók akadályozzák meg, tudom.
- Az, hogy Magyarországon a magyar tragédiákról nem készül film, az csak és kizárólag a magyar alkotók bűne. Be sem adnak ilyen témájú könyvet az alkotók. (És az MMK és a Filmalap is nem egy zsidó témájú dolgot szórt ki vice versa, mert nem voltak jók filmnek). Bezzeg a Hídember államilag kiemelt projekt volt. És mit is nyert pontosan?
- Aki nem érti, hogy ez magyar siker, és kibaszott mindegy, hogy a holokausztról, vagy egy kisrealista témáról szól, az egy retardált antiszemita fasz. Mert nem érti, hogy ez egy MAGYAR siker. Senki sem azt mondja külföldön, hogy egy zsidó film nyert, hanem, hogy magyar. (Én külföldön vagyok és tudom, de lehet vitatkozni onnan otthonról).
- Ez a film kevesebb pénzből készült, mint a Hídember, vagy a szemlefődíjas Másnap, vagy akár a Kaméleon. Átlagos magyar költségvetés. Mégis nagyobb sikert hozott. Mondjuk a Dumapárbaj című filmnél miért nem ment a hőbörgés, hogy mire költik a becsületes ember magyar adóforintjait? Hihetem, hogy pont azt kéritek számon, ami külföldön sikert arat, és ezáltal ha nem is visszatermel, de saját lábakra állítja az alkotót?
- Erre a filmre nem rendeztek iskolai- meg börtönvetítést, hogy növeljék a nézettséget mégis megnézték, és mégis kijutott külföldre nagyfesztiválra.
- Ha a mocsok zsidók csak a pénzt hajtják, akkor miért jó nekik, hogy egy ilyen nevesincs rendező kis nevesincs filmjét díjazzák? Voltak ennél nagyobb holokausztfilmek is, amik nem nyertek. És voltak olyan filmek is, amik nem holokauszt-filmek és mégis nyertek. Bár tudom: azokat is biztos mocsok zsidók rendezték.

Bár nektek aztán picsamindegy, hogy mit mondok. Ha egy nem-zsidó dícséri meg a filmet, az biztos konformista meg dörgölőzik a pozícióért. Olyat ti nem tudtok elképzelni, hogy a film önmagában is jó lehessen. Milyen kibaszott érdekes, hogy magyarként nem hogy erre a filmre nem vagytok büszkék és nem támogatjátok, de feltehetően a többi magyar (nem zsidó témájú) filmet sem látogatjátok azért, hogy kimutassátok, hogy büszkék vagytok a nemzet alkotóira.

Nem baj srácok!

Egy dolog vigasztal. Ti mindig ugyanolyan kisebbség maradtok, mint a zsidók.
Két apró különbséggel.
Az egyik az az, hogy emiatt a gyűlölködő csicska mentalitásotok miatt soha semmire sem fogjátok vinni, míg a zsidóknak sikerült javarészt integrálódni, és a tagjaik már nem jönnek azzal, hogy ők "kiválasztott nép" lennének. (A haszidokat hagyjuk! A radikálisok minden nemzetben és vallásban hülyék. Ahogy ti is).
A másik pedig az, hogy ha ne adj Isten egy nap valamiért konfrontálódnotok kellene az izraeliekkel, akkor megértenétek, hogy ők hogyan éltek túl 5000 évet, a magyar kultúra pedig mitől esik szét 1000 év után. Mert a külvilág nyomásának (a mocskos imperialista nyugaténak ezesetben) csak mi tudnánk ellenállni. De Viktor a stadionokban látja a kultúránk kimentésének zálogát, a Jobbiknak pedig nincs is kultúrpolitikája. Ehelyett mit csináltok? Köpködtök, mert valaki a hírünket viszi a világba. Titeket is ugyanúgy picsáznának ki a zsidók, mint az arabokat a 6-napos háborúban.

Szégyen, hogy ez a klikkmágnes kikerült az Index (vagy ahogy Ti mondjátok a Zsindex, ugyebár) főoldalára. Maga a poszt is egy rakás szar, ami semmit sem tesz hozzá a világhoz, csak csordába tereli az idiótákat.

De a hozzászólók még szégyelnivalóbbak. Én nem szégyellem, hogy magyar vagyok. Én azt szégyellem, hogy ti magyarok vagytok.

Afrika steht an der Elbe 2016.01.12. 23:15:34

"Miért nyert Arany Glóbuszt a Saul fia?"

Na mé'?

pamut 2016.01.13. 00:18:02

@Dan da Man: minden normális ember számára magától értetődő hogy ez egy magyar film, a kretének akiknek magyarázol viszont akkor se fogják fel soha ha nagyregényt írsz :)
ennyi betűt elpazarolni rájuk... disznók elé gyöngyök...

Tiborpapa 2016.01.13. 00:25:34

@TanNé: Húúúú, te aztán tudod. Egy az Isten, te húgyagyú. Áááá...

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2016.01.13. 01:01:15

remélem jó film

bár én aggódom a rendezőért, meghallgattam pár interjút tőle, hát elég nagy volt az arca, meg sok hülyeséget is beszélt. de talán mert fiatal...

David Bowman 2016.01.13. 01:21:03

Mert zsidók adják zsidóknak.

Putyinpárti Gyorsnaszád · http://ideogliaiszivcsakrahirjei.blog.hu/ 2016.01.13. 01:31:15

Újra összeállt a csapat. Gyurcsány, soros, gyíkemberek, és a tudjukkik...

2016.01.13. 01:32:52

@Dan da Man:
"...- Erre a filmre nem rendeztek iskolai- meg börtönvetítést, hogy növeljék a nézettséget mégis megnézték, és mégis kijutott külföldre nagyfesztiválra..."

Pontosítok.
Például a Debreceni-, és a Budapesti Hit Gyülekezete kötelezővé tette a film megnézését. Ez tény, még ha ott külföldön erről nem is hallottál.

És bár aszt hiszem mások is leírták, de a következő alkotások nyertek különböző díjakat:
A zongorista
Európa, Európa
Az élet szép
A felolvasó
Anna Frank naplója
Schindler listája

Az alkotások témája a holokauszt,

És azért azt is tegyük hozzá.
Ezeket a díjakat NEM a néző ítéli oda, hanem egy erősen belterjes szervezet (a HFPA), amely 90 tagot számlál.
Próbáltam összegyűjteni a tagok névsorát, de az egy ismert magyaron (Návai Anikó) kívül nem nagyon találtam. A honlapjukon mindenesetre semmilyen névsor nem található.

Ebből persze nem következik, hogy az összes ítész zsidó lett volna, de ismerve a Hollywoodi filmipar hátterét, a filmmágusok, producerek, rendezők, filmkritikusok, és újságírók származási hovatartozását, nem lennék meglepve, ha kiderülne az arányok erős torzulása a "kiválasztott nép irányába.

A többivel nagyjából egyetértek.

fidesz maszop dk egykutya 2016.01.13. 01:36:20

Most mi a helyzet fideszbuzik? A nyerés egy nagy zsidózásért kiált, de a vezér már megdícsérte a patkányarcú rozmárt (aki nagyon biztos a filmügyekben), hogy a párt a filmkészítésben is jobban teljesít.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2016.01.13. 01:43:47

@pamut: igen igazad van, ezt a problémát úgy lehetne feloldani ha végre eltakarodnátok ti zsidók meg zsidóbérencek a messzi izraelbe lakni ahol jól érzitek magatokat egymással, és minket, a többséget meg hagynátok élni. És befejeződnének ezek a parttalan viták.

Egyszerűen ti zsidó görények megosztóak vagytok, és ez rossz hatással van a gazdaságunkra. Nincs mese mennetek kell innen, és vigyétek a kurva anyátokba a buzi arany ánuszt nyert filmjeiteket is

pamut 2016.01.13. 01:50:12

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ:

köszi a kommented, igen, ti mind pont ilyenek vagytok amilyennek ebben a kommentedben is látszol :))))

FikkFakk 2016.01.13. 01:57:05

Biztos nagyon jo film, ha oszkart fog nyerni.

SarahConnor 2016.01.13. 06:27:19

Menthetetlenek vagytok, basszátok meg.

Moin Moin 2016.01.13. 07:47:16

@Shabby Bear: Na, akkor most Andy Vajna "magyar ember", vagy "zsidó"? Mert hogy kapott az adófizetők pénzéből - ha neked úgy tetszik, "a magyarok pénzéből" - a kaszinókoncesszió és a TV2 megvásárlása során!

...Adtam neked egy jó kis kognitív disszonanciát: hogy ma is legyen, ami - a tehetségtelenségeden túl - növeli a frusztráltságodat!:-)

Éhes ló 2016.01.13. 07:50:44

@Tiborpapa: nem szorulok rá, saul fiait sajnált, akik 71 évvel a tragédiájuk után se tudnak túl lépni és másokat is megpróbálnak a saját tragédiájukhoz bilincselni, végtelen kárpótlásokkal, lehúzásokkal és manipulációkkal.

Moin Moin 2016.01.13. 07:56:47

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: Weiss Manfréd megteremtette a legnagyobb magyar nehézipari üzemet. Goldberger a legnagyobb magyar textilipari vállalatot. Zwack a magyar Unicumot. Hatvany-Deutsch a legnagyobb magyar cukor-és konzervgyárat... Most meg Nemes Jeles az első magyar Goldenglobe-ot...

...Te mit is teremtettél meg eddig? Avagy: ha csak olyan teljesítménytelen alakok laknának Magyarországon, mint te, akkor vajon milyen ország lenne Magyarország? Hát, kb. mint Ruanda!:-)

Moin Moin 2016.01.13. 08:01:08

@Éhes ló: Akik "71 évvel a tragédiájuk után se tudnak túl lépni és másokat is megpróbálnak a saját tragédiájukhoz bilincselni, végtelen kárpótlásokkal, lehúzásokkal és manipulációkkal", azok nem mások, mint az úgynevezett "klasszikus keresztény -magyar" jobboldal tagjai: akik ezer évig hozzá voltak szokva, hogy csupán azért, mert ők a "keresztény magyar úriemberek", nekik "minden jár", mindenhez joguk-jussuk van Magyarországon.

Ez a brancs most épp a "Fidesz" nevet viseli - és valóban: "lehúzásokkal és manipulációkkal" szerez magának vagyont és hatalmat...

...Ez van, öreg!:-)))

&roid 2016.01.13. 08:40:57

@Éhes ló: talán nem kellett volna a kedves nagyszülőket kiirtani és akkor most ez nem lenne probléma, nem? Koszhadt náci faszok.

MACISAJT 2016.01.13. 08:52:22

@kopasz barmok országa: ("Nyilván, aki ismeri a történelmet, az tudja, hogy amikor a zsidók kiválasztott nép lettek, ")

Mire, bazmeg?
A holokausztra?

inebhedj - szerintem 2016.01.13. 09:33:06

@Dan da Man:

Hú, ez egy érdekes szál amúgy (sokkal érdekesebb mint ez a zsidó / nem zsidó, holocaust film nyer / nem nyer), ti. nekem nincs meg (nem is szokott meglenni) ez a "magyar film nyert" (pl Saul fia), vagy "magyar sportoló nyert" (Hosszú Katinka), "úgyhogy büszke vagyok, mert magyar" érzésem, illetve teljesen egyenértékű az amerikai film, vagy német foci csapat nyer érzéssel (szóval neutrális - legfeljebb ha konkrétan adottnak szurkolok, de az olyan eset ritka, mint a fehér olló).

Na jó, néha kicsit irritálónak érzem ("hasznossági", anyagi, illetve refinanszírozási okokból), de ilyenkor megnyugtatom magam, hogy bizony vannak emberek, akiknek ez örömet szerez, márpedig még mindig jobb, ha emberek örömére folyik el a pénz a közösből, mintha a bosszantására.

A konkrét esetről meg az a véleményem, hogy rendkívül hasznos lenne, ha a magyar filmgyártás átállna arra a menedzsmentre, amely a Saul fiát is ilyen sikerre vitte (Sony forgalmazás, nem emlékszem hány országba előrendelés már a bemutató előtt), ugyanis így el tudná tartani magát, az állami mecenatúra pedig kihátrálhatna mögüle. Na jó, pl. a "nagy sikerű" filmvígjátékok, a belterjes "fontos hazai témás" alkotások, és "népszerű" celeb-sztárjaik adott esetben mennének a levesbe, de ezzel az áldozattal talán még együtt is lehetne élni.

N. Barbie 2016.01.13. 10:06:48

@Moin Moin: Hja, ismet a regi lemez, ha jot csinalt, akkor tudjuk, hogy zsido volt, ha nem, akkor meg honnan tudod, hogy az volt. Unalmas...

gzeevi 2016.01.13. 10:23:41

@TanNé: Elég ostoba világképed van.
Miután a zsidók megalkották a maguk népi eposzát (lásd: Biblia), hitvilágát, néhány zsidó elkezdte terjeszteni azt a görögök és a rómaiak között. Az első apostolok ugye mind zsidók voltak, remélem, te is tudod. Nem párthusok... Ezek közül kettő, Péter és Pál (akit eredetileg Saulnak neveztek, igaz?) megreformálta a zsidó vallást, felhígította annak szigorú követelményeit, eltörölték a körülmetélést és a kóserságot - ezután a lightos zsidó vallás új ága meghóditotta a világot kereszténység néven.
Néhány katolikus templomban máig fel van írva Isten szeme fölé a JHVH felirat. De elég a szentképekre nézni, máris csupa zsidót láthatsz köröskörül.
Természetesen nem kötelező egy istent sem imádni, lehetsz ateista is. De ha valamelyik keresztény vallás híve vagy, akkor jobb, ha tudod: egy Isten van a te egyházadban, az pedig a zsidó isten. Ha meg ateista lennél, akkor legalább legyél kultúrember: Európa kultúrája a zsidó, a görög és a római hármas alapon nyugszik (miután ezek is felcserélték isteneiket a zsidó istenre).

J.W. Booth 2016.01.13. 10:30:27

Nem lehet, hogy azért nyert, mert ez volt a legjobb film? Ez senkinek nem jutott az eszébe?

Kivlov 2016.01.13. 10:37:02

Azért, mert egy álszent világba élünk.
És a legálszentebb Amerika...

Moin Moin 2016.01.13. 10:39:49

@N. Barbie: nem erről szól a kommentem, hanem arról, hogy egyesek/sokan legszívesebben kitakarítanák a zsidókat Magyarországról - csak éppen abba nem gondolnak bele, hogy (éppenséggel) zsidó származású magyarok mennyi mindennel járulta már hozzá ahhoz, amit magyar kultúraként, magyar tudományként, magyar iparként ismerünk.

Meg arról is szólt a kommentem, hogy azok, akik ezt a "kitakarítást" favorizálják, jellemzően közepes, vagy annál is gyengébb képességű és teljesítményű alakok. (Így volt ez már a XIX. század végi magyar antiszemitizmus idején is, így volt a két világháború közötti időben és természetesen ma is így van.) Alig-alig akad olyan példa, akinél a "zsigeri" antiszemitizmus magas szintű személyes teljesítménnyel párosulna (hirtelen csak Hóman Bálint jut eszembe - mert Szabó Dezső pl. már csak közepes író, Wass meg még az se...).

E két tényből pedig az következik, hogy aki "zsidótlanítaná" Magyarországot, az jelentős teljesítményekkel szegényítené azt.

(Végezetül csak annyit kell még megjegyeznem, hogy az egyik legjobb magyar "hazafias verset" is egy "büdös zsidó" írta: Radnóti - akit aztán az eredeti kommentem címzettjéhez hasonló senkik [ő az: dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ] "sikeresen" ki is iktattak a "magyar életből"... Ami érdekes, hoyg ez a vers pl. a Jobbik egyik alapszervezetének honlapján is megtalálható: www.kecel.jobbik.hu/radnoti_miklos_nem_tudhatom - ez meg már maga az abszurdum!)

Baribaszo 2016.01.13. 10:58:16

Ez egy cikk?
Nebassz! Legalább egy tőmondatot írhattál volna! Csak egy kurva számláló.
Nagyon gyenge.

ex-dr. vuk 2016.01.13. 11:13:41

@Singer Varrógépértékesítő és orosz kémhálózat Kft: az ujabb reszben is pont ugyanaz tortenik .. valahol volt is rola cikk hogy a 7. ugyanaz volt mint a 4. epizod .. en nem lattam a 7.-et szoval nem tudok nyilatkozni (a 2. 3.-at se, mar akkor unalmas volt). Nem kotelezo nezni, ennyi.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.13. 11:18:56

@dr kotász:

"A holokauszt pedig az miatt hagy mély nyomot sok területen, mivel Európában történt, európai emberek által, a nyugati kultúra tragédiája."

A holodomorról valahogy nem készült rangos díjat kapott film. A katyni mészárlásról sem. Srebrenicáról sem. A drezdai terrorbombázás valójában min. százezernyi áldozatáról sem.

Ezek nem Európában történtek, európai emberek által? Ezek nem a nyugati kultúra tragédiái?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.01.13. 11:31:33

@Moin Moin:

"Ami érdekes, hoyg ez a vers pl. a Jobbik egyik alapszervezetének honlapján is megtalálható: www.kecel.jobbik.hu/radnoti_miklos_nem_tudhatom - ez meg már maga az abszurdum!)"

Szerintem nem abszurdum. Aki Radnótit a zsidó származása miatt lenézi, az magát minősíti és nem érdemli meg az ember megnevezést. Ilyesmire szerintem még a legelvakultabb szélsőjobbos (szélsőjobbost írtam, nem jobbikost) sem lenne képes.

Ami a zsidózók nagy részének kvalitásait illeti, abban egyetértek veled. Sok szerény képességű embernek van szüksége arra, hogy találjon valakiket, akiknél többnek, értékesebbnek tarthatja magát. Ha másért nem, hát a származása miatt.

Másrészt ahogy a magyarokat, a zsidókat sem lehet/szabad egységes masszaként tekinteni. Olyan is előfordul, hogy valaki a zsidó származásával próbálja kompenzálni szerényebb képességeit.

Hajdú Peter 2016.01.13. 11:55:13

"MIÉRT NYERT ARANY GLÓBUSZT A SAUL FIA?"

Amerikaban zsido holokauszt filmmel dijat kapni, az olyan, mint sivatagban homokot talalni,vagy az oceanban vizet.
Kivancsi lennek, ha valaki a Palesztin holokausztrol csinalna filmet, az vajon hany dijat kapna ?

vargánya 2016.01.13. 11:58:01

@Jolka40: "Ez a történet, ha hiszitek, ha nem, alig 70 éve játszódott le. Szörnyű módszerekkel megöltek EURÓPÁBAN több millió embert. Nem a sötét középkorban. Nem az arabok. Fel lehet ezt fogni tárgyilagosan?"

Drágám! Ezt mindenki tudja. Mindössze arra az "aránytalanságra" próbáljuk néhányan felhívni a figyelmet (reménytelenül), hogy akkoriban sokkal több nem zsidót is megöltek, de azokhoz képest a "zsidó mártíromság" bemutatása durván felülreprezentált. Tényleg az az érzése az embernek, hogy már a vízcsapból is ez folyik, összekapcsolódva persze a folyamatos vádaskodással és bűntudat keltéssel. Nem tudom , mit kellene még tennünk, hogy ezt a morbid "emlékezet kultuszt" abbahagyjátok?

MACISAJT 2016.01.13. 12:11:57

@Moin Moin:

Volt/van egy Márai idézet, amit később Esterházy Péter ellopott (persze, az efféle plágium nem afféle plágium, ez "haladó, progresszív" plágium), így szólt:

Márai Sándor :'Ami a naplóból kimaradt 1945-1946', 308. oldal:

"Nincs nekem a zsidókkal semmi bajom. Csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik között feltűnően sok a zsidó."

és

Esterházy Péter: Harmonia caelestis, 598. oldal:

"Nincs nekem a zsidókkal semmi bajom. Csak a szemtelen és tisztességtelen emberekkel van bajom, akik közt föltűnően sok a zsidó."

Ezt a mai viszonyokra úgy módosítanám hogy :

"Nincs nekem a zsidókkal semmi bajom. Csak a Magyarország választott kormányát állandóan támadó emberekkel van bajom, akik közt föltűnően sok a zsidó."

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2016.01.13. 12:27:55

@gzeevi:

Kapj az agyad helyére, mert kb akkor akkora ostobasága nagy kezdőbetű miatt Über Istenről értekezni, mint az egyetlenegy létező Autóról, vagy az egyetlenegy létező Marháról. Tények ellen nem tudsz mit tenni, marha sok Isten teremtett az emberiség és még abból is marha sok van, amelyekről a benne kényszerképzetekkel hívők azt állítják csak az az egyetlen.

Az meg megint egy köztudott dolog, hogy a kereszténység, akárcsak az iszlám nem más, mint egy-egy zsidó szekta. Igen jól írod, a kereszténységet tudós körökben pontosan így nevezik; saulizmus.

Ja én Zeusz Isten kedvelő vagyok. Az ateizmus meg szintén csak egy gondolkozásbéli betegség, akárcsak bármelyik istenhit.

gzeevi 2016.01.13. 13:25:27

@TanNé: Nem kapok sehová sem, mert feleslegesen rágod a szart. Sok isten van, de egy-egy vallás KERETÉN BELÜL az illető vallás istenneveit nagy betűkkel szokás írni, akár Jehovát, akár Allahot, akár Visnut vagy Sívát. (Jé, te is nagy betűvel írtad Zeuszt!)
Miután a keresztény vallások nem adtak neki saját nevet, ezért ott Isten, az Úr, stb írás a helyes. A zsidóban meg nem írják le ezt a nevet, de leírják, hogy Örökkévaló, és más neveket. Mindig nagy kezdőbetűvel - mert egyénre vonatkozik, akinek ez a neve (akár valós, akár kitalált, mindegy!)
Helyesírásban nem (=sem) vitatkozom veled.

Én magam ateista vagyok. Ha te Zeuszt istent (nagy Z, kis i!) kedveled, légy vele boldog. Szabad! De akkor ütöd a következő mondatodat. Ha meg irónia volt ez a mondat (leszámítva a helytelen-írási iróniádat), azaz a vallások is meg az ateizmus is elvetendő - akkor meg érdekelne, hogy óvod meg magad MINDENFÉLE gondolkozásbeli betegségtől.

Ja, tudom!! Egész egyszerűen NEM GONDOLKODSZ!!

gzeevi 2016.01.13. 13:35:58

@TanNé: Ja, el is felejtettelek megdícsérni, hogy szép, kultúrált stílusban értekezel, amolyan jó magyarosan, ahogy most az sokaknál divat.

2016.01.13. 13:39:17

@ex-dr. vuk: nos pont ezért írtam a legelső kommentemben, hogy nem fogom megnézni.

E.Katolnai 2016.01.13. 13:58:21

hozzászólásokat olvasva látni, Magyarországban sosem lessz megbékélés az idegen kultúráju-szellemiségü zsidók és magyarok között, a zsidóság ahelyett, h kicsit meghúzná magát, örülne anyagi, társadalmi előnyének, élvezné mindazt, amit szüleik az 50-60-as években összelopkodtak - ehelyett provokálják az őket befogadó magyarokat, gyalázza, sértegeti azt a népet, aki nagyszüleik szüleit annak idején beengedte.
Igy sosem lesz béke; a gyűlöltkeltők ébren tartják a megosztást, erőszakkal kényszeritik a bűntudatot, hazug múltat, történelmet erőszakolnának a magyarokra ...
elvárnák a többségtől, h kussoljon, ne fejtse ki véleményét, igy sosem lesz béke

élhetetlen 2016.01.13. 14:04:30

@Feketecsuklya: „ezt a népcsoportot már évezredek óta ki akarják irtani”…” A kérdés már csak az, hogy miért van ez így évezredek óta....”. Te biztosan tudod. Biztosan tudod, hogy az a falusi boltos, akit elvittek, és nem jött vissza, az megérdemelte, bár senkinek soha nem ártott. A barátnőm apja, aki megúszta valamennyi kényszermunkával, miközben a keresztény felesége ott maradt öt gyerekkel, biztosan megérdemelte. Csak pár családot ismerek még, akik visszajöttek, akik nem jöttek vissza, azokat nem ismerhetem, de biztosan megérdemelték. Ha belegondolsz, hogy egy „rendes” kereszténynek már az is elég, hogy a zsidók ölték meg Jézust. Az eszükbe sem jut, hogy Jézust megkeresztelte a keresztelő, de sehol nincs szó arról, hogy Máriát megkeresztelték volna, tehát valószínű, hogy zsidó maradt. A másik, csak a hétköznapi élet. Akit megbüntettek, biztosan megérdemelte, mert valami ilyet sugalltál. A 600 birkát etetni nem tudó gazda is megérdemli, hogy nem kapott legelőt, vagy csak volt egy erősebb kutya? Tehát arra alapozni, amit felvetettél, elég kínos, ha érted.

Célkereszt 2016.01.13. 14:23:58

Minden előítélet nélkül. Még nem láttam, ezért véleményt sem tudok mondani. Lehet, hogy tetszeni fog, de csak a témaválasztás miatt nem. Így voltam a Sorstalansággal is. Elolvastam és tetszett, de nem a téma miatt. Egyébként sem a holokauszt volt a lényege. Coelho-ból elolvastam fél oldalt és a sarokba vágtam.

Éhes ló 2016.01.13. 17:22:54

@Moin Moin: tévedsz, vagy hazudsz. Az általald úgynevezett "klasszikus keresztény -magyar" jobboldal tagjai nem húznak 71 éve kárpótlást a háborús halottaikért és nem osztogatnak díjakat a mások pénzén sorozatban gyártott mocskukra.
Bármennyire is fáj a fajtádnak a magyaroknak van jussuk a saját hazájukhoz és nem jöttment galiciai menekülteknek.

Addig rázzátok a pofonfát, míg megint rátok szakad és akkor keresztényezhetsz és öregezhetsz, a kutyát sem érdekled:
kozvelemenykutatok.hu

Lassan eltelik a 70-75 évetek és kihúzzátok a gyufát megint, mint sokezer éve mindig is tettétek

Éhes ló 2016.01.13. 17:24:57

@&roid: talán nem kellett volna a kedves nagyszülőket kiirtani és akkor most ez nem lenne probléma, nem? Koszhadt kommunista-cionista faszok.

Jolka40 2016.01.13. 18:07:21

@vargánya: Drágám! Olvasd el a hozzászólásokat, olvasd végig hányinger nélkül. Hát ezért kell újra és újra a háborúk, a kegyetlenség, a rasszizmus, a képmutató ájtatoskodás ellen fellépni. Minden eszközzel. A fimmel is.

Moin Moin 2016.01.13. 19:26:43

@Éhes ló: Üzentem neked privátban - kérlek, nézd meg a (nickednél megadott) e-mailedet!
:-)

Éhes ló 2016.01.14. 18:21:05

@Jolka40: Ez egyoldaló fellépés, mert csak a zsidók fájdalma és tragédiája jelenik meg, ezt díjazzák, ezt fizettetik ki másokkal.

71 évvel a nagy háborók után csak a zsidó fájdalomnak és ikonjainak van helye, kárpótlása, filmje, könyve, díja, napi zsolozsmája, emlékműve, cipői, táblája, lépőköve, emléktáblája, rakpartja, múzeuma, kultusza, kultistái.

Kinyitod a vízcsapot és onnan is ez ömlik.
Túltoljátok és ez reakciót szül.
Évezredek óta.
süti beállítások módosítása